مرکز خرید عمده آرد کینوا در زاهدان

کینوا

آرد کینوا در اکثر شهرهای ایران از جمله زاهدان عرضه می شود. این آرد را در زاهدان می توان به صورت عمده و جزئی از مرکز خرید خریداری نمود. همچنین آرد کینوا به صورت عمده توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی در زاهدان خریداری می شود. مرکز خرید عمده آرد کینوا در زاهدان کجاست؟ کدام مرکز آرد کینوا را به صورت بسته بندی، کیلویی در حجم عمده و خرد به فروش می رساند؟

آرد کینوا چیست

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد و یکی از محصولات کینوا است که امروزه کاربرد های گسترده ای دارد. این آرد همانند دانه های کینوا فاقد گلوتن است و سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشد. این محصول در ایران به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد و علاقه مندان می توانند این محصول را خریداری نمایند. آرد کینوا را می توان با سایر آرد ها ترکیب نمود و علاوه بر افزودن به خواص تعذیه ای بر خواص حسی، تکنولوژیکی و رئولوژیکی محصولات نیز افزوده می شود.

خرید عمده آرد کینوا در زاهدان

آرد کینوا را می توان به صورت عمده در زاهدان خریداری نمود. خرید آرد کینوا عمده در زاهدان به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. مراکز فروش و عرضه کننده آرد کینوا در زاهدان این محصول را به صورت عمده عرضه می کنند. خرید عمده آرد کینوا از لحاظ قیمتی ارزان تر از انواع جزئی می باشد و قیمت هر کیلوگرم آرد کینوا عمده کمتر از هرکیلوگرم آرد کینوا در مقادیر خرد می باشد. خرید عمده آرد کینوا در زاهدان به صورت بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است.

شرکت ایلیا یکی از مراکز عرضه کننده آرد کینوا عمده در کشور است. خرید آرد کینوا برای زاهدانی ها نیز امکان پذیر است و خریداران عمده در زاهدان می توانند آرد کینوا را به صورت تولید ایرانی و خارجی در حجم عمده از این مجموعه خریداری کنند. برای خرید آرد کینوا می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنید.

کینوا

قیمت آرد کینوا کیسه ای

آرد کینوا کیسه ای به صورت وزن های مختلفی به فروش می رسد. بسته بندی کیسه ای آرد کینوا توسط مصرف کنندگان عمده و افرادی که مصرف بالایی دارند خریداری می شود. آرد کینوا کیسه ای برای تولید محصولات بیماران سلیاکی و دیابتی استفاده می شود و کارخانه جات و مجموعه های تولید کننده این محصولات، آرد کینوا کیسه ای را خریداری می کنند.

قیمت آرد کینوا کیسه ای با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، از جمله عوامل موثر بر قیمت آرد کینوا کیسه می توان به: کیفیت آرد، ایرانی یا خارجی بودن، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت آرد کینوا کیسه ای می توانید از طریق مراکز عرضه کننده اطلاعات لازم را کسب نمایید.

فروش آرد کینوا بسته بندی در زاهدان

آرد کینوا بسته بندی عمدتا توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. خرید آرد کینوا بسته بندی این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی سالم را خریداری می کنند. محصولی که در شرایط کنترل شده و بهداشتی تولید شده است. مصرف کنندگان خانگی در هنگام خرید آرد کینوا بسته بندی به دارا بودن مجوز بهداشتی، سیب سلامت و تاریخ انقضا و تولید آرد کینوا دقت نمایند. فروش آرد کینوا بسته بند در زاهدان از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا بسته بندی مراکز معتبر را انتخاب نمایند.

انواع تقلب در آرد کینوا

با افزایش علاقه و مصرف افراد از محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، سود جویان اقدام به تقلب در محصولات پرطرفدار از جمله آرد کینوا نموده اند. از جمله تقلبات در آرد کینوا می توان به افزودن آرد های کهنه به آرد جدید، افزودن گچ به آرد کینوا، افزودن آرد غلات دیگر، افزودن آرد بی کیفیت به آرد های باکیفیت و … اشاره نمود.

کینوا

کالری کینوا

آرد کینوا همانند دانه کینوا کالری بسیار کمی دارد و رژیمی محسوب می شود. این آرد برای افرادی که از چاقی رنج می برند و علاقه مند به کاهش وزن هستند و همچنین افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، مناسب است. آرد کینوا برای تولید انواع محصولات آردی، شیرینی و محصولات قنادی کم کالری به کار می رود.

پروتئین کینوا

میانگین پروتئین کینوا ۱۲ تا۲۳ درصد است. کینوا به عنوان تنها دانه گیاهی محسوب می شود که ۹ اسید آمینه ضروری بدن را دارا است. کینوا به دلیل دارا بودن منابع غنی از پروتئین مورد توجه ورزشکاران و بدنسازان قرار گرفته است. پروتئین موجود در کینوا تامین کننده نیاز روزانه افراد است. پروتئین کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای مکمل های بدنسازی و ورزشکاران است و در ترمیم و حجم دهی بافت عضلانی ورزشکاران موثر است.

نگه داری آرد کینوا

آرد کینوا را باید در محیط خشک و خنک نگهداری نمود تا دچار فساد نشود. درب آرد کینوا را پس از هر مرتبه مصرف، محکم ببندید تا هوا وارد آن نشود و فساد رخ ندهد.

تامین آرد کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی آرد کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند. این مجموعه ها آرد کینوا را از مراکز تامین کننده تهیه می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند و در بازار پخش خواهند کرد. تامین آرد کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. به این دلیل که در صورت عدم تامین آرد کینوا، پخش این محصول در بازار متوقف می شود. شرکت های توانمند در امر پخش و بسته بندی برای تامین آرد کینوا مورد نیاز می توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران است.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا را دارد و آمادگی همکاری خود را با شرکت های پخش و بسته بندی اعلام می دارد. شرکت ایلیا این اطمینان را به شرکت های پخش و بسته بندی می دهد که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را به آن ها عرضه کند. شرکت های پخش و بسته بندی علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و تامین آرد کینوا با کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا در ارتباط باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *