فروشگاه دانه کینوا در ایران

کینوا دانه

فروشگاه دانه کینوا در ایران و بزرگترین مرکز فرآوری و ، آماده همکاری با متقاضیان عزیز، در زمینه عرضه دانه مرغوب و باکیفیت کینوا به صورت تناژ بالا می باشد.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا حاصل رشد بذر و گیاه کینوا است. دانه کینوا به 66 رنگ مختلف وجود دارد، ولی به طور کلی در سه دسته سفید، قرمز و سیاه، دسته بندی می شود. دانه کینوا از هزاران سال قبل، غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی بوده است. و در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروف است. سال 2013 توسط سازمان فائو نیز به نام سال کینوا نامگذاری گردید. فروشگاه دانه کینوا در سراسر ایران وجود دارد.

دانه کینوا سرشار از مواد مغذی است و در شرایط آب و هوایی مختلف نیز تولید می شود. گیاه کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و حتی در زمین های زراعی فقیر نیز، پس از رشد، دانه کینوا تولید می کند.

همه ی این ویژگی ها باعث شد تا سازمان فائو سایر کشورها را به تولید و مصرف دانه کینوا ترغیب نماید. در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان از جمله ایران، دانه کینوا را تولید و در برنامه غذایی خود قرار داده اند.

فروشگاه دانه کینوا

فروشگاه دانه کینوا و روش مصرف

از دانه کینوا در تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی آن استفاده می شود. همچنین دانه کینوا در تولید پاستا، غلات صبحانه، نوشیدنی های مالتی، تولید نان، بیسکویت و غذای کودک استفاده می شود.علاقه مندان می توانند این محصول را از فروشگاه دانه کینوا تهیه نمایند.

دانه کینوا پروتئینی گیاهی است که میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد. مصرف دانه کینوا علاوه بر کمک به رشد طبیعی بدن، گرما و انرژی بدن را حفظ می کند. و یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای افراد مختلف، مخصوصاً افراد گیاه خوار می باشد.

دانه کینوا به روش تازه خوری، کته و آبکش و در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. دانه کینوا را می توان برای غنی سازی انواع سوپ، سالاد، خورشت و بسیاری از غذاهای ایرانی به کار برد.

از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز به دست می آید. همانطور که بیان شد، از آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، کیک، غلات صبحانه و بیسکویت و… استفاده می شود.میتوان این محصولات را در فروشگاه های دانه کینوا در ایران تهیه نمود.

دانه کینوا غذایی بسیار خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای تمام گروه های سنی توصیه می شود. دانه کینوا طعم خاصی ندارد و طعم آن مشابه ذرت و گندم می باشد. بنابراین استفاده از دانه کینوا در غذاهای مختلف، علاوه بر غنی سازی، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند.

فروشگاه دانه کینوا

فروشگاه دانه کینوا در ایران

دانه کینوا دارای پوششی سمی به نام ساپونین است که سمی بوده و باعث همولیز سلول های خونی می شود.بنابراین برای مصرف خوراکی پوسته ساپونین دار دانه کینوا باید جدا گردد. این کار طی مراحلی انجام می شود که به آن فرآوری دانه کینوا می گویند.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز کشت بذر و تولید کینوا در جهت تولید دانه کینوا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را عرضه می نماید.

در این فروشگاه دانه کینوا با بهترین کیفیت آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. دانه و آرد مرغوب کینوا را به صورت بسته بندی و همچنین عمده فروش در تناژ بالا در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند. برای تهیه دانه مرغوب کینوا که در داخل کشور و به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید می شود و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *