قیمت فروش دانه کینوا و آرد

خریدار آرد کینوا خالص

برای استعلام قیمت فروش دانه کینوا و آرد در سطح کشور می توانید با کارشناسان خبره این محصول درارتباط باشید. برای گرفتن انواع مشاوره تولید و سرمایه گذاری و فرمولاسیون از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

محصولات کینوا در جهان  

محصولات کینوا در سراسر دنیا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. کینوا در خارج از ایران به صورت محصولات کشاورزی زیر وجود دارد.

 دانه کینوا

آرد کینوا

پرک کینوا

کینوا حجیم شده

چیپس کینوا

در کارخانه های صنایع تبدیلی کشور های گوناگون نیز محصولات متنوعی از دانه کینوا به صورت رژیمی و فراسودمند مانند آرد تولید شده است طرفداران مخصوص خود را دارد که با قیمت مناسبی به فروش می رسندمانند:

 انواع کیک‌، کلوچه

 ماکارونی های فری گلوتن

 شکلات‌های فراسودمند و رژیمی

نوشابه‌ها و آب‌میوه‌های طبیعی میکس با کینوا

لبنیات غنی شده و پروتئینی با کینوا

همچنین در صنایع شیمیایی و بهداشتی برای تولید انواع لوسیون شامپو و صابون انواع شوینده های ارگانیک دانه کینوا استفاده می شود. برخی محصولات خاص مانند کپسول آتش‌نشانی و برخی داروهای ضد سرطان است از دانه و آرد کینوا تولید می شود که بازار بسیار بی نظیری در دنیا دارد.

قیمت فروش کینوا

محصولات موجود کینوا در ایران

 محصولات موجود کینوا در ایران نیز شامل موارد زیر می باشد

 بذر کینوا حدود یک دهه است که به ایران وارد شده و بر روی تنوع محصولات آن کارهای بسیار خوبی انجام شده است. لیست محصولات موجود در ایران که کیفیت مناسبی هم دارند در زیر به تفصیل آورده شده است.

 دانه کینوا سفید

دانه کینوا سه رنگ

 بذر کینوا برای کاشت

آرد پروتئینی کینوا که قیمت فروش آن و همینطور دانه کینوا در این مجموعه بسیار مناسب است.

پرک کینوا

سویق کینوا

ماسک صورت کینوا

ادویه کینوا

محصولاتی کینوا در ایران بسته به این‌که وارداتی باشند یا ایرانی، قیمت فروش و کیفیت های متفاوتی دارد. عموماً قیمت فروش دانه کینوا و آرد آن که تولید ایران باشد، قیمت فروش  پایین‌تری به نسبت انواع وارداتی دارد. زیرا محصولات وارداتی با توجه به تعرفه گمرک، شرایط فرآوری، و ورود به کشور دارای تعرفه وارداتی بسیار بالا می‌باشد.این تعرفه حدود دو دلار، در پشت گمرک ایران هزینه دارد.

 زمانی که این حجم از بار تناژ به ایران وارد می‌شود، بسته‌بندی و به دست واسطه‌های مختلف میرسد. هنگامی که کینوا وارداتی روی قفسه‌ مغازه‌ها قرار می گیرد، قیمت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.کینوا وادارتی در سفره غذای ایرانی معمولاً به صورت یک غذای لوکس و لاکچری استفاده می‌شود و نمی‌توان به‌تنهایی به صورت تک غذا از این محصول استفاده کرد.

قیمت فروش کینوا

تولید دانه و آرد کینوا ایرانی و قیمت فروش آنها

دانه کینوا در ایران به صورت سفید و سه رنگ یافت می شود. معمولاً دانه کینوا را در ایران از فرآوری محصول تولید شده توسط کشاورزان به دست می آید. بذر کینوا توسط کشاورزان استان‌های مختلف کشت می شود بعد ازبرداشت محصول به کارخانجات صنایع تبدیلی و کارخانجات فرآوری منتقل می‌شود. هفت مرحله فرآوری بسیار تخصصی روی این محصول انجام می شود.

کینوا ایرانی بعد از فرآوری به صورت تناژ در اختیار کارخانجات صنایع تبدیلی شرکت‌های پخش و عمده‌فروش‌ها قرار می‌گیرد. واین مجموعه ها با برند مخصوص به خود یا به صورت فله در بسته‌بندی‌های ده کیلویی و بیست کیلویی آن را بسته‌بندی کرده و در اختیار بازارهای خرد قرار می دهند. مصرف‌کنندگان کینوا می توانند کیفیت دانه های ایرانی را با خارجی مقایسه کنند. قیمت فروش دانه کینوا و آرد کینوا بسیار پایین بوده و قابل خرید برای همه اقشار جامعه می‌باشد.

آرد حاصل از پودر شدن و آسیاب شدن دانه کینوا است.  معمولاً دانه کینوا قرمز و سیاه را به دلیل لوکس و لاکچری بودند آسیاب نمی‌کنند. سه نوع کینوا سفید و قرمز و سیاه از لحاظ ارزش غذایی تفاوت زیادی ندارند و معمولاً قرمز و سیاه در سالاد به صورت تزیین استفاده می‌شود.

قیمت فروش آرد کینوا

مصارف آرد کینوا و قیمت فروش آن

دانه‌های ریز کینوا که دارای رنگ شفاف و سفیدی نمی‌باشند و بازارپسندی خوبی ندارند برای مصارف تولید آرد استفاده می شود. آرد و دانه کینوا در داخل کشور از لحاظ آنالیزهایی که توسط شرکت ایلیا گرفته شده است با کینوا وارداتی برابری می‌کنند. حتی در بعضی آیتم‌ها مثل فیبر، آهن و برخی ریز مغذی‌های دیگر دانه و آرد کینوا ایرانی به نسبت وارداتی مقادیر بیشتری دارد. این موضوع باعث تعجب محققان داخل و خارج از کشور شده است.

کینوا ایرانی به صورت تناژ در اختیار کارخانه جات صنایع تبدیلی قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند انواع کیک کلوچه و ماکارونی و محصولات فری گلوتن برای افراد سلیاک و دیابتی و محصولات رژیمی فراسودمند را تولید کنند. همچنین آرد کیلویی برای مصارف خانگی برای تولید فرنی و استفاده در انواع غذاها به صورت سوپ و برای تغلیظ غذاها و حتی تولید کیک و کلوچه و نان‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 آرد کینوا فاقد گلوتن بوده و برای افراد سلیاکی و دیابتی به شدت مناسب است. آن‌ها می‌توانند با توجه به قیمت فروش منصفانه دانه و آرد کینوا ایرانی، این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند و در سبد غذایی و خانواده خود قرار دهند.

قیمت فروش دانه کینوا و آرد در سطح کشور

 قیمت فروش دانه و آرد کینوا همان‌طور که در بالا گفته شد در نوع ایرانی بسیار پایین‌تر از نوع وارداتی است. اما این به معنی کاهش کیفیت نوع ایرانی به نسبت وارداتی نیست شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با صرف هزینه‌های هنگفت بر روی بخش تحقیق و توسعه توانسته است، بذر کینوا را در استان‌های مختلف ترویج کرده و کشت این محصول را رواج دهد.

بعد از کشت این محصول دانه کیلو بار از کشاورزان خریداری کرده و در کارخانه فرآوری بعد از هفت مرحله فرآوری تخصصی محصول شیرین و قابل مصرفی را تولید کنند. دانه کینوا تولیدی توسط این شرکت بدون نیاز به شستشو بوده و به هیچ عنوان طعم تلخی ندارد. همچنین رنگ بسیار شفاف و روشنی دارد. دانه کینوا سفید و سه رنگ و آرد کینوا با درصد پروتئین بسیار بالا در این مجموعه تولید می شود.

قیمت فروش دانه و آرد کینوا را در این مجموعه به صورت تناژ های سنگین و به صورت خرد می‌توان استعلام نمود. حجم بالای دانه و آرد کینوا در اختیار کارخانجات صنایع تبدیلی برای تولید محصولات رژیمی مختلف قرار می گیرد.

فروشگاه‌ها و رژیم درمانی ها، باشگاه های بدن‌سازی و مجموعه‌هایی که به صورت خرد خرید و فروش انجام می‌دهند نیز  می‌توانند دانه و آرد کینوا را با قیمت فروش بسیار عالی از طریق این مجموعه سفارش دهند و در هر استان و هر شهری که باشند در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *