بزرگترین مرکز پخش کینوا سفید

دانه کینوا

بزرگترین مرکز پخش کینوا سفید در کشور ، پس از تولید و فرآوری صنعتی کینوا سفید در داخل کشور ، این محصول را به صورت خرد و عمده در تناژ بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

پخش کینوا سفید در سراسر کشور

کینوا سفید را می‌توانید به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ و در بسته‌بندی‌های خرد و عمده با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایید. شرکت ایلیا  به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تولید و پخش انواع محصولات کینوا ، نوع سفید را که یکی از بیشترین انواع کینوا کاربردی است ، را در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد .

کینوا سفید به علت طعم مطلوب‌تر و زمان پخت سریع‌تر ، سطح زیر کشت وسیع‌تری در کشور دارد . در واقع زیر نظر کارشناسان این مجموعه و با همکاری کشاورزان عزیز کشت کینوا در استان‌های مختلف انجام می‌شود .

در نهایت محصول کینوا در کارخانه فرآوری شده و کینوا سفید با کیفیت بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . هایپر مارکت‌ها ، فروشگاه‌های رژیمی و محصولات سالم ، باشگاه‌های بدن‌سازی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیماری‌های خاص می‌توانند کینوا سفید را به صورت تناژ و بسته‌بندی با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین در این مجموعه محصولات دیگری از کینوا سفید نیز تولید می‌شود که در سراسر کشور با قیمت مناسب پخش شده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

پخش کینوا سفید

کینوا سفید- موثر برای حفظ سلامت قلب

بیماری های قلبی در حال حاضر عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان می باشند . رژیم غذایی و سبک زندگی نامناسب ، از عوامل اصلی این بیماری است . بنابراین افراد باید از غذاهای سالم ، با قند پایین و چربی غیر اشباع استفاده نمایند .

کینوا سفید شبه غله ای غنی از پروتئین ، دارای تمام اسید آمینه های ضروری ، ویتامین ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است . یکی از خواص کینوا میزان زیاد چربی های غیر اشباع و مفید است .پخش دانه کینوا در سراسر کشور انجام می شود.

حدود ۲۵ درصد از چربی موجود در کینوا سفید اسید اولئیک و ۸ درصد آن اسید آلفا لینولنیک است . این ماده نوعی امگا ۳ موجود در گیاهان است . اسید آلفا لینولنیک خطر ابتلا به مرگ ناشی از حملات قلبی را کاهش می دهد . پخش این دانه در تمامی استانها صورت می گیرد.

رژیم غذایی غنی از آلفا لینولنیک اسید ، می تواند به کاهش کلسترول و فشار خون کمک نماید . محققان بر این باورند که استفاده از غذاهای حاوی این اسید چرب غیر ترانس بیشترین تأثیر را دارد .

خواص دانه کینوا سفید و پخش آن

پتاسیم باعث کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی می شود و به طور طبیعی فشار خون را کم می کند . کینوا سفید ، دو برابر گندم ، 8 برابر برنج و چهار برابر ذرت پتاسیم دارد . همچنین خوردن غذاهای غنی از منیزیم ، مانند کینوا ، خطر ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش می دهد . لازم به ذکر است که کینوا از نظر میزان منیزیم از گندم ، ذرت و برنج نیز غنی تر است .

این ماده غذایی همچنین غنی از کلسیم ، منگنز ، روی ، آهن و فیبر می باشد . با مصرف کینوا سفید در برنامه غذایی روزانه خود می توانید به سلامت قلبتان کمک نمایید . پخش این نوع دامه کینوا در سراسر کشور توسط این مجموعه صورت می گیرد.

پخش کینوا سفید

تولید و عرضه انواع محصولات کینوا

همان‌طور که بیان شد که کینوا به علت طعم مطلوبی که دارد ، قابلیت استفاده و مصرف در غذاهای بسیار مختلفی را داشته و بسیاری از ذائقه‌های ایرانی این نوع کینوا را می‌پسندد .

این مجموعه پس از تولید کینوا در داخل کشور و فرآوری آن ، علاوه بر عرضه مستقیم و پخش کینوا سفید در بسته‌بندی‌های مختلف و به‌صورت فله ، محصولات بسیار مفید و با کیفیتی را نیز از کینوا سفید تولید می نماید .

در کارخانه فرآوری کینوا ، پس از فرآوری کینوا سفید ، این محصول برای تولید آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا، کینوا پرک شده ، ماسک کینوا ، اسنک کینوا و انواع ادویه کینوا مورداستفاده قرار می‌گیرد .

تمام این محصولات دارای مجوزها و استانداردهای لازم بوده و در کلیه استان‌ها عرضه می شود . درصورتی‌که تمایل به تهیه این محصولات دارید ، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط بوده و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *