قیمت دانه کینوا برای عمده فروشی و بسته بندی

کینوا

قیمت دانه کینوا برای عمده فروشی و بسته بندی را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کینوا داخلی و خارجی از لحاظ تغذیه ای با هم تفاوت دارند؟

دانه کینوا با توجه به اهمیت تغذیه ای که دارد مورد توجه همه مردم جهان قرار گرفته است. کینوا را از انواع هایپر مارکت ها، فروشگاه های غذای سالم، انجمن های دیابت و سلیاک و … می توان تهیه کرد.

قیمت کینوا فله

کینوا دانه ی گیاهی است که در آمریکای جنوبی از هزاران سال قبل کشت می شود. کینوا دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد و این دانه را می توان برای انواع غذاها و دسر ها و … استفاده نمود. دارندگان فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های غذای سالم، کارخانه جاتی که از کینوا به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند و … از خریداران کینوا به صورت فله هستند.

کینوا فله به دو صورت داخلی و وارداتی در داخل کشور وجود دارد. خرید کینوا به صورت فله صرفه اقتصادی دارد و قیمت تمام شده کینوا به صورت فله پایین تر از فروش کینوا به صورت جزئی و بسته بندی می باشد. خرید کینوا فله برای افرادی که مصرف بالایی از کینوا دارند مناسب است و‌ همچنین کارخانه جات صنایع غذایی و کارخانه جات بسته بندی که کینوا را به صورت فله خریداری می کنند، از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

خریداران کینوا به صورت عمده به این نکته توجه داشته باشند که کینوا باید دارای استاندارد های لازم باشد و از فروشنده بخواهند مجوز های بهداشتی را به آن ها نشان دهند.

کینوا

خرید کینوا اصفهان

شهر اصفهان منطقه بسیار مناسبی برای کشت گیاه کینوا می باشد. کینوا گیاهی یک ساله است. کینوا اصفهان یکی از بهترین کیفیت ها را در بین نمونه های داخلی کینوا دارد. دانه کینوا بعد از برداشت وارد مرحله فرآوری می شود.

فرآوری کینوا شامل سه مرحله: ۱- بوجاری و حذف خاک و خاشاک ۲- ساپونین زدایی، ساپونین ماده ای سمی می باشد که در پوسته خارجی دانه کینوا وجود دارد و حتما باید از بین برود. ساپونین موجود در دانه کینوا خاصیت صابونی دارد و در تولید انواع آنتی بیوتیک ها، حشره کش ها، کپسول آتش نشانی و … استفاده می شود.

خرید کینوا به دو صورت جزئی و عمده صورت می پذیرد. هنگام خرید کینوا به نشانه سیب سلامت روی بسته بندی دقت فرمایید. سیب سلامت نشان دهنده تولید محصولی سالم و در شرایط بهداشتی است. شما می توانید برای خرید کینوا در اصفهان با مجموعه ایلیا تماس گرفته و محل فروش محصولات کینوا ایلیا را از کارشناسان دریافت کنید.

خرید کینوا خارجی و داخلی

کینوا به خاویار گیاهی نیز معرفی می شود. کینوا دانه ای سرشار از مواد مغذی نظیر پروتئین ها، ویتامین ها، کربوهیدرات های پیچیده، املاح معدنی و … می باشد. کینوا دانه ای بدون گلوتن می باشد. گلوتن نوعی پروتئین است که برخی افراد توانایی هضم آن را در روده ندارند. سلیاک نوعی بیماری خود ایمنی و ژنتیکی است که افراد به گلوتن موجود در مواد غذایی حساسیت دارند و توانایی هضم آن را در روده ندارند.

کینوا در سال های اخیر نیز در داخل ایران کشت می شود. ‌کینوا دانه ی گیاهی یکساله است. دانه ی کینوا دولپه ای و نشاسته ای است. قیمت کینوا علاوه بر کیفیت دانه، بسته به ایرانی و خارجی بودن متفاوت است. تفاوت قیمت کینوا ایرانی و خارجی مربوط به ارزش تغذیه ای نیست و از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوتی ندارند. تفاوت کینوا ایرانی و خارجی مربوط به طعم، بو و شکل ظاهری کمی متفاوت هستند.

اولین تفاوتی که به وضوح دیده می شود تفاوت ظاهری است. کینوا خارجی رنگی روشن و شفاف دارد و کینوا ایرانی کرم رنگ و کدر می باشد. اندازه دانه های کینوا ایرانی کمی ریز تر از کینوا خارجی می باشد. این تفاوت ناشی از نوع بذر می باشد. کینوا به دلیل این که از خانواده گیاهان و نوعی اسفناج می باشد دارای بوی خاصی نیز می باشد. عطر کینوا در دانه های ایرانی بیشتر است.

تفاوت قیمت کینوا ایرانی و خارجی

قیمت خرید کینوا ایرانی و خارجی بسیار با هم تفاوت دارد و کینوا خارجی قیمتی بالا تر دارد. مشتریانی که قصد مصرف روزانه کینوا را دارند، کینوا ایرانی را مصرف نمایند.

کینوا ایرانی نسبت به کینوا وارداتی برای کارخانه جات صنایع غذایی که می خواهند از کینوا در فرمولاسیون محصولات خود استفاده کنند از همه جهات برتری دارد. کینوا ایرانی داخل کشور تولید می شود و بدون هیچ واسطه و دلالی به دست کارخانه جات می رسد. قیمت تمام شده کینوا ایرانی نسبت به کینوا خارجی پایین تر است و همچنین تامین کینوا مصرفی کارخانه جات، با استفاده از کینوا ایرانی، راحت تر صورت می گیرد و کارخانه جات نگران تغییر قیمت ها، مشکلات گمرگی و … نخواهند بود.

شرکت ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است که کینوا ایرانی را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. کینوا تولید شده در شرکت ایلیا بدون نیاز به شستشو بوده و ساپونین موجود در آن حذف شده است. برای خرید می توانید از شماره های موجود در سایت استفاده کنید و سفارش خود را ثبت کنید. 

کینوا

خرید کینوا ارزان قرمز

کینوا قرمز یکی از ۳ نوع اصلی کینوا می باشد. کینوا قرمز صاف، بیضی شکل، ترد و فاقد گلوتن است. بیماران سلیاکی با مصرف یک دوره از محصولات کینوا بهبودی چشم گیری در بیماری خود احساس می کنند.

کینوا قرمز غنی از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان موجود در کینوا قرمز نسبت به سایر انواع کینوا غنی تر است. کینوا قرمز بعد از پخت، رنگ خود را از دست می دهد و به رنگ قهوه ای متمایل می شود. کینوا قرمز به دلیل این که بعد از پخت بافت خود را حفظ می کند برای تهیه انواع سالاد ها مناسب است.

به علاقه مندان به خرید کینوا توصیه می شود برای خرید کینوا قرمز از مراکز معتبر استفاده کنند که داری استاندارد های لازم باشد و نگرانی بابت کیفیت محصول خریداری شده نداشته باشند.

کینوا سه رنگ بسته بندی از کجا بخرم؟

کینوا سه رنگ شامل کینوا قرمز، سفید، سیاه می باشد. انواع کینوا از نظر ارزش غذایی و منابع مواد مغذی تفاوت چندانی ندارند. انواع کینوا دارای منابع غنی از پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶، فیبر، کلسیم، منیزیوم، فسفر، سلنیوم، آهن، ویتامین B و ویتامین E و … می باشند.

برای خرید کینوا سه رنگ می توان از مراکز معتبر که کینوا سه رنگ را با استاندارد های لازم تولید و بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند تهیه کرد. این مراکز شامل فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای، عطاری ها و … می باشند.

قیمت دانه کینوا از تولید کننده

دانه کینوا دولپه ای است و غنی از مواد مغذی می باشد. کینوا در سال های اخیر در ایران کشت می شود. این دانه، مقاوم به کم آبی می باشد. کینوا تولید شده توسط شرکت ایلیا علاوه بر کیفیت عالی، استاندارد های لازم را نیز دارا است.

شرکت ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، فروشگاه های غذای سالم، انجمن های بیماری ها نظیر سلیاک، دیابت و … را دارد. برای اطلاع ازشرایط همکاری و قیمت دانه کینوا با همکاران مجرب در مجموعه ایلیا تماس حاصل فرمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *