بازار عمده کینوا در ایران

خرید کینوا قرمز

جهت اطلاع از وضعیت بازار خرید و فروش عمده کینوا در ایران ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا، در ارتباط باشید و از ما مشاوره رایگان در یافت نمایید.

دانه کینوا خاویار سبز

دانه کینوا حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. همچنین دانه کینوا دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، روی، منگنز، فیبر و ویتامین B2 و E می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم موجود در دانه کینوا بیشتر از سه برابر دانه های گندم می باشد.

 میزان اسید آمینه هیستیدین دانه کینوا از جو، سویا و گندم بیشتر و دامنه اسید آمینه گسترده تری نسبت به غلات و حبوبات دارد. از نظر میزان اسیدآمینه تریپتوفان مشابه گندم است و نسبت به سایر غلات بیشتر می باشد. بازار کینوا در ایران رو به گسترش و توسعه است و علاقه مندان به مصرف و خرید و فروش انواع سوپر فود می توانند به صورت عمده و خرد کینوا را در این مجموعه سفارش دهند.

کربوهیدرات موجود در دانه کینوا، باعث کاهش اسید های چرب آزاد می شود. نشاسته موجود در دانه کینوا آمیلوز کمی دارد و مشابه برنج است اما نسبت به دانه جو آمیلوز بیشتری دارد.

میزان روغن موجود در دانه کینوا، از ذرت بالاتر و نسبت به دانه های سویا کمتر است. فراوان ترین اسید چرب موجود در دانه کینوا، اسید لینولئیک است که نقش مثبتی بر بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود. میزان آنتی اکسیدان های موجود در دانه کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه و به طور کل غلات بیشتر است.

به علت داشتن مواد غذایی سرشار و همین ارزش غذایی بالا، دانه کینوا به خاویار سبز معروف است.

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا برای زنان باردار

خانم های باردار و شیرده می توانند، دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن موجود در دانه کینوا باعث تامین آهن مورد نیاز بدن در این افراد می‌شود و استفاده از قرص های شیمیایی را کاهش می دهد.

 کلسیم موجود در دانه کینوا از پوکی استخوان جلوگیری می کند. همچنین ویتامین، املاح و پروتئین های موجود در دانه کینوا برای رشد جنین بسیار مفید هستند. برای تهیه بهترین دانه کینوا عمده و بسته بندی در ایران می توانید در این بازار انلاین با کارشناسان این مجموعه در در تماس باشید.

دانه کینوا دارای مقدار کمی نشاسته است که از افت فشار و ضعف جلوگیری می‌کند و هیچ اثر چاق کننده ای ندارد. زیرا گرانول های نشاسته ای موجود در آن بسیار کوچک هستند.

 از مشکلات شایع در دوران بارداری ابتلا به یبوست است. دانه کینوا دارای فیبر محلول بالایی است که همین عامل مصرف آنرا برای جلوگیری از یبوست ضروری می کند.

کینوا بارداری

بازار عمده کینوا در ایران

سال 2013 از سوی سازمان فائو و با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده عمده کینوا، به نام سال کینوا نامگذاری گردید. پس از این معرفی، توجه سایر جهان به دانه کینوا جلب شد. وبیش از 100 کشور جهان به کشت بذر و مصرف دانه کینوا، روی آوردند.

در سال های اخیر نیز بذر کینوا در ایران و در استان های مختلف، مورد کشت قرار گرفته است. و مصرف دانه کینوا در ایران نیز روند افزایشی داشته است. بازار خرید و فروش عمده کینوا در ایران نیز رونق یافته است. در این بازار بذر و دانه کینوا به صورت عمده و جزئی مورد معامله قرار می گیرد.

جهت اطلاع از وضعیت بازار عمده کینوا در ایران و اطلاع از قیمت های مختلف کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا و توزیع کننده بذر کینوا در ایران، می باشد. این مجموعهدر جهت ترویج تولید و مصرف عمده دانه کینوا در ایران  فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را توزیع می نماید.

بازار محصولات عمده کینوا در ایران

دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا به صورت عمده در تناژ بالا وهمچنین به صورت بسته بندی با سایز های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه دانه و آرد کینوا می باشد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما تماس گرفته و با تهیه عمده کینوا در ایران، در زمینه تولید این محصولات پیشرو باشند.

جهت بررسی وضعیت بازار عمده کینوا در ایران و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *