نمایندگی کینوا بدون گلوتن

قیمت کینوا فله

جهت گرفتن نمایندگی کینوا بدون گلوتن و انواع محصولات آن در شهرهای مختلف میتوانید با کارشناسان مجموعه ما برای مشاوره و راهنمایی در تماس باشید.

نمایندگی کینوا بدون گلوتن

شرکت ایلیا باتولید کینوا در سطح 1000 هکتار از اراضی کشاورزی در استان های مختلف در 10 سال اخیر اقدام به ترویج و تولید محصول کینوا در کشور نموده است. کینوا تولید شده در این مجموعه بدون گلوتن بوده و برای افراد سلیاکی و دیابتی مورد استفاده می باشد. همچنین این مجموعه با فراوری کینوا به صورت کاملا تخصصی دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، بدون نیاز به شست و شو و بدون تلخی را تولید کرده است که کیفیت بسیار بالایی دارد. دانه کینوا تولید شده در این مجموعه به صورت تناژ و یا در بسته بندی های مختلف قابل عرضه می باشد. افرادی علاقه مند به اخذ نمایندگی برای کینوا بدون گلوتن هستند می توانند با این مجموعه در تماس باشند.

صنف های مختلف در کشور در حوزه ی بسته بندی ، پخش ، صنایع تبدیلی ، کارخانه جات مختلف مواد غذایی می توانند برای اطلاع از شرایط نمایندگی در شهر و استان خود با این مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا بدون گلوتن

گلوتن در چه مواد غذایی وجود دارد؟

گلوتن یک نوع پروتئین است که در غلات پرمصرفی مانند گندم و جو وجود دارد. افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند قادر به هضم و جذب گلوتن نیستند. در واقع سلیاک یک بیماری خود ایمنی محسوب می شود که بدن گلوتن را به عنوان یک مهاجم خارجی می بیند و سیستم ایمنی به آن حمله میکند و در نتیجه حمله سیستم ایمنی به گلوتن دیواره روده نیز آسیب می بیند و مشکلاتی مانند کم خونی، عدم جذب مواد مغذی و عدم گوارش مناسب و غیره ایجاد می شود.

در نتیجه افراد مبتلا به سلیاک نمی توانند موادی مانند گندم، آرد گندم، جو و آرد جو و تمام موادی که از گندم و جو تهیه می شوند را مصرف کنند.این عامل باعث می شود که افراد سلیاکی تنوع کمی در برنامه غذایی خود داشته باشند. تنها راه داشتن یک رژیم غذایی بدون گلوتن و سالم، متنوع و غنی از مواد مغذی مانند پروتئین، اسید آمینه، ویتامین و املاح معدنی در افراد مبتلا به سلیاک استفاده از مواد غذایی بدون گلوتن مانند کینوا در رژیم غذایی آن هاست. در حال حاضر کینوا تنها گیاهی است که به راحتی به جای غلات گلوتن داری مانند گندم و جو مصرف می شود.

کینوا بدون گلوتن است

کینوا یک شبه غله و از خانواده تاج خروس و اسفناج می باشد این گیاه تازه کشف شده خواص بیشماری دارد. تنها گیاهی است که تمام اسیدآمینه های مورد نیاز بدن را دارد. در واقع یک پکیج کاملی از پروتئین، اسیدآمینه، ویتامین و املاح معدنی و فیبر است. قندهای ساده مانند گلوکز و فروکتوز در کینوا  به میزان کمی وجود دارد به همین دلیل برای افراد دیابتی گزینه مناسبی است زیرا در افراد دیابتی سوخت و ساز گلوکز در بدن مختل می شود و با افزایش این روند قسمت های مختلف بدن مثل کلیه ، چشم و شبکه عصبی آسیب می بیند.

بنابراین مصرف کینوا برای افراد دیابتی به شدت توصیه می شود. قندهای اصلی کینوا گزیلوز و مالتوز می باشند. هم چنین در افراد گیاهخوار که گوشت قرمز و سفید را از وعده های غذایی خود حذف کرده اند باید دقت کنند که کمبود شدید پروتئین باعث بیماری ماراسموس می گردد. مصرف کینوا می تواند جایگزین مناسبی برای پروتئین بدن در افراد گیاهخوار باشد.

نشاسته موجود در کینوا دارای گرانول های کوچک هستند، به سرعت هضم می شوند و به صورت چربی ذخیره نمی گردد. هضم سریع و مناسب نشاسته کینوا از چاقی جلوگیری کرده و از بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های قلب و عروق، دیابت که منشا اضافه وزن و چاقی دارند جلوگیری میکند. تمام افراد در سنین مختلف می توانند از کینوا در سبد غذایی خود استفاده کنند. این مجموعه کینوا بدون گلوتن و آماده به طبخ را تولید و در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد و می توان مانند برنج آن را پخت و مصرف کرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *