از کجا کینوا سه رنگ کیلویی بخرم؟

کینوا

کینوا سه رنگ یکی از پر مصرف ترین محصولات کینوا در بین مصرف کنندگان خانگی و جزئی می باشد. کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد و مصرف کنندگان می تواند از خواص و همچنین طعم این سه رنگ کینوا بهره ببرند. برای خرید کینوا سه رنگ ازچه طریق می توان آن را تهیه نمود؟ از کجا کینوا سه رنگ کیلویی با کیفیت را بخرم؟ کدام مجموعه کینوا را با قیمت مناسبی عرضه میکند؟

قیمت بهترین کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

علاوه بر کیفیت کینوا ارائه شده، قیمت نیز از اهمیت بالایی برای مصرف کنندگان برخوردار است. قیمت کینوا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا می توان به کیفیت کینوا، نوع بسته بندی، مرکز عرضه کننده و  اشاره نمود. کینوا از کیفیت های مختلفی برخوردار است. قیمت بهترین کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم کینوادر ایران است مقرون به صرفه و اقتصادی است.

فروشگاه ایلیا مارکت، ارائه دهنده انواع کینوا با بهترین کیفیت در ایران است. این فروشگاه کینوا را به صورت بسته بندی و کیلویی عرضه می کند. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت بهترین کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت از طریق سایت این مجموعه و شماره های موجود،اطلاعات لازم را کسب نمایند.

خرید کینوا سمی از عطاری                                                   

کینوا برای مصرف بایستی تحت عملیات ساپونین زدایی قرار گیرد. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی تلخ مزه و سمی است که بر روی پوسته خارجی دانه کینوا قرار دارد.

برخی از عطاری ها، کینوا ساپونین زدایی نشده و سمی را با قیمت پایین به جای کینوا درجه یک و ساپونین زدایی شده به فروش می رسانند. خرید کینوا سمی از عطاری باعث ایجاد مشکلات فراوانی در بدن انسان می شود.

علاقه مندان برای خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنند و از عطاری های دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت خرید خود را انجام دهند.

کینوا

نام دیگر کینوا چیست؟

کینوا شبه غله ای است که از ۵ هزار سال پیش توسط بومیان آمریکای جنوبی مصرف می شود. دانه کینوا را با نام های دیگری همچون خاویار گیاهی و برنج کینوا نیز می شناسند. کینوا به علت دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان همچون پروتئین، فیبر، ویتامین B و E ،امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، آهن، سلنیوم، فسفر، روی،منیزیوم، پتاسیم و … به خاویار گیاهی مشهور است

دانه کینوا جایگزین مناسبی برای برنج است و می توان کینوا را به جای برنج مصرف نمود.  کینوا با نام برنج کینوا نیز شناخته می شود وافراد زیادی کینوا را مانند برنج پخته کرده و مصرف می کنند.

کدام رنگ کینوا سالم ترین است؟

کینوا دارای ۱۶۰ واریته و سه رنگ اصلی می باشد.  کینوا سفید، قرمز و سیاه از انواع اصلی کینوا محسوب می شود. دانه کینوا سفیدپرمصرف ترین نوع کینوا محسوب می شود.

زیرا طعم و مزه خاصی ندارد و برای تمامی افراد با ذائقه و سلیقه قابل مصرف می باشد. کینوا سفید مدت زمان پخت کمی دارد زیرا پوسته آن نازک تر است. اما کینوا قرمز دارای طعمی مشابه فندوق است و مدت زمان ۵ تا ۶ دقیقه ای برای پخت لازم دارد. ‌محصول کینوا قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است و از انواع دیگر کینوا مقوی تر است.

البته کینوا سیاه طعم شیرینی دارد و برای پخت مدت زمان ۹تا۱۰ دقیقه ای نیاز دارد. البتهکینوا سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ میکند و له نمی شود‌.

کینوا سه رنگ را از کجا تهیه کنیم؟

دانه کینوا سه رنگ، به صورت بسته بندی و کیلویی و از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی قابل تهیه می باشد. همچنین کینوا سه رنگ،‌طرفداران زیادی دارد و مصرف کنندگان علاقه مند به مصرف هر سه رنگ کینوا هستند.

کینوا

آیا کینوا تراریخته است؟

کینوا ممکن است به صورت تراریخته نیز باشد. همچنین کینوا تراریخته دچار دستکاری ژنتیکی شده است. کینوا تراریخته درآزمایشگاه و توسط انسان ژنتیک آن تغییر یافته است. اثرات مصرف محصولات تراریخته ناشناخته باقی مانده است ومصرف کینوا تراریخته در بسیاری از کشور ها برای کودکان و زنان باردار ممنوع شده است.‌

آرد کینوا در فروشگاه دانیما

از کجا کینوا بخرم؟ دانیما یکی از معتبر ترین برند ها در تولید کینوا و محصولات کینوا در ایران است. آرد کینوا حاصل آسیاب دانه کینوامی باشد. آرد کینوا در فروشگاه دانیما در وزن ها و بسته بندی های مختلفی برای مصرف کنندگان عرضه می شود. این مجموعه دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و آرد کینوا را با بهترین کیفیت و غیرتراریخته تولید می کند .

آرد کینوا فاقد گلوتن است و برای استفاده بیماران سلیاکی توصیه می شود. بیماران سلیاکی توانایی هضم گلوتن راندارند و باید مواد غذایی فاقد گلوتن نظیر آرد کینوا را مصرف نمایند. خرید آرد کینوا فروشگاه دانیما از طریق سایت این فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده این محصول در فروشگاه های کشور امکان پذیر است.

خرید دانه کینوا سه رنگ در تهران

کینوا دارای سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه می باشد. کینوا سه رنگ متشکل از این سه رنگ می باشد. خرید کینوا سه رنگ در تهران به صورت بسته بندی و کیلویی برای مصرف کنندگان خانگی و فروشگاه ها امکان پذیر است.  خرید دانه کینوا سه رنگ در تهران با توجه به ایرانی و خارجی بودن محصول و همچنین سایر عوامل موثر دارای قیمت های متفاوتی می باشد. برای خرید از طریق مراکز مختلفی می توان اقدام نمود.

خرید کینوا کیلویی ارزان اصفهان

شهر اصفهان به عنوان یکی از مراکز تولید کننده کینوا در ایران شناخته می شود. خریداران برای خرید کینوا به صورت کیلویی مجموعه های معتبر را انتخاب کنند. خرید کینوا در اصفهان به صورت کیلویی ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد و برای مصرف کنندگانی که حجم زیادی از محصول را خریداری می کنند، کینوا کیلویی به صرفه تر است.

در هنگام خرید کینوا کیلویی از کیفیت دانه ها اطمینان حاصل نمایید و دانه های درشت و توپر را انتخاب کنید.. خریدکینوا کیلویی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که باتوجه به نیاز، حجم مشخصی از محصول راخریداری نمایند.

انواع کینوا بسته بندی از کجا بخرم؟

از کجا کینوا بخرم؟ کینوا به صورت بسته بندی توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. انواع کینوا بسته بندی را بایستی ازفروشگاه های معتبر و دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت خریداری نمایید. خرید انواع کینوا بسته بندی در وزن های مختلف به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. انواع کینوا بسته بندی را می توان از انواع فروشگاه های عرضه کننده در سطح کشور مانند شرکت ایلیامارکت خریداری نمود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *