استعلام قیمت خرید کینوا سیاه درجه یک

خرید کینوا سیاه

کینوا سیاه یکی از ارقام پر مصرف کینوا در دنیا هست که نسبت به دانه‌های سفید تیره‌تر و سفت‌تر است و بافت تردتری دارد. همچنین نسبت به کینوا سفید و قرمز در بازار کمیاب‌تر است و به دلیل نداشتن گلوتن انتخاب غذایی مناسبی جهت طرفداران سلامتی است.این شرکت این محصول را با قیمت خرید مناسبی عرضه می کند.

 اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که سلامتی و تغذیه سالم را در زندگی‌تان اصل قرار داده‌اید، می‌توانید برای استعلام قیمت خرید کینوا سیاه درجه یک با کارشناسان و مشاوران شرکت توسعه تجارت ایلیا که در تولید کینوا مرغوب و با کیفیت پیشرو است، ارتباط بگیرید. ایلیا تمام مراحل تولید کینوا درجه یک را از دادن بذر با کیفیت به کشاورز تا تحویل، فراوری و در نهایت بسته‌بندی آن را بصورت مکانیزه انجام می‌دهد.

دانه کینوا سیاه

نوع سیاه کینوا، مانند سه رنگ کینوا در دسترس و رایج است که مانند کینواهای رنگی دیگر فاقد گلوتن است. دانه کینوا سیاه از کینوا سفید، شیرین مزه‌تر است و بعد از پخت رنگ سیاه و سفید خود را حفظ می‌کند. از نظر در دسترس بودن کینوا سیاه سختر پیدا می‌شود ولی از نظر خواص با کینواهای دیگر یکی است. علاقه مندان می توانند کینوا سیاه را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید نمایند.

علت وجود رنگ سیاه در کینوا وجود آنتوسیانین است که برای جلوگیری از اکسیدشدن گیاه و محافظت از گیاه در مقابل اشعه UV موثر است. کینوا سیاه سرشار از فیبر است که یک نوع کربوهیدرات پیچیده است و فقط در غذاهای گیاهی یافت می‌شود. مزایای فیبر در کینوا سیاه عبارت است از:

  • ثبات قند خون
  • کاهش میزان کلسترول خون
  •  جلوگیری از یبوست
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان

1 فنجان کینوا سیاه و سفید حاوی حدود 5 گرم فیبر است که معادل 21 درصد از میزان فیبر مورد نیاز روزانه بدن است.

بدن ما روزانه به پروتئین کاملی نیاز دارد که معمولا از مصرف غذاهای حیوانی به دست می‌آید. شاید با خود بگویید پس گیاه‌خواران چگونه این میزان پروتئین را در بدنشان تامین می‌کنند؟ جواب فقط یک ماده غذایی است که چنین میزان پروتئینی را در خود دارد:

قیمت خرید کینوا سیاه

کینوا !!!

کینوا یک انتخاب سرشار از پروتئین است که برای افرادی که از مصرف گوشت، مرغ، لبنیات، تخم مرغ و ماهی پرهیز می‌کنند بسیار مناسب است. 1فنجان کینوا سیاه و سفید حدود 8 گرم پروتئین دارد که برای یک وعده صبحانه بسیار عالی و مقوی است و پاسخگوی پروتئین مورد نیاز بدن است. کینوا سیاه توسط این شرکت با قیمت خرید مناسبی عرضه می گردد.

اگر علاقه‌مند باشید که تبدیل غذا به انرژی در بدنتان سریعتر صورت گیرد باید از اسید فولیک از خانواده ویتامین B استفاده کنید. اسید فولیک در عملکرد موارد زیر مناسب و ضروری است:

  • سلامت پوست
  • سلامت مو
  •  چشم
  •  کبد
  •  سیستم عصبی
قیمت خرید کینوا سیاه

کیفیت و تامین کینوا سیاه با قیمت خرید مناسب

عطر و طعم کینوا سیاه در مقایسه با کینوا سفید خاکی تر وکمی شیرین مزه‌تر است و بعد از پخته شدن رنگ سیاه خود را حفظ می‌کند و کمی از کینوا سفید سفت‌تر است و زیر دندان حس میشود. لذا بهتر است در سالاد که حفظ ظاهرش مهم است استفاده شود.

طعم متفاوت هر رنگ کینوا شاید شما را به یاد ماده غذایی خاصی بیندازد و یا با هنر آشپزی و دیزاین خود ترجیح دهید هر رنگ را با غذایی خاص ترکیب نمایید و اثر هنری را خلق کنید که در ذهن بماند. بعنوان مثال در تهیه پودینگ انبه، استفاده از کینوا سیاه در کنار رنگ انبه زیباتر به نظر می‌رسد و این در دیزاین بشقاب غذای افراد در رستوران‌ها و هتل‌ها  با اهمیت است.

همچنین رنگ سیاه کینوا سیاه در کنار سبزیجات با رنگ سبز روشن و دانه های قرمز انار زیبایی خاصی به بشقاب غذای شما می‌بخشد و درکنار این همه زیبایی، شما غذایی کامل و مقوی را در اختیار افراد قرار می‌دهید.

در رابطه با زمان پخت کینوا سیاه بهتر است بدانید به دلیل سفت‌تر بودن دانه‌های این رنگ حدود 5 تا 6 دقیقه زمان بیشتری نسبت به دانه‎های سفید می‌برد. کینوا سیاه از سایر رنگهای کینوا تردتر است و عطر و طعم قوی‌تری دارد و خوردن آن تجربه یک طعم متفاوت و جدید است. این شبه غله مفید در موارد زیر کاربردش اثبات شده است:

  • محافظت از بدن دربرابر رادیکال های آزاد و بیماری های مزمن
  • محاظت از بد در مقابل بیماری های قلبی به دلیل دارا بودن امگا۳ فراوان و چربی های غیراشباع
  • محافظت در برابر ابتلا به سرطان به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان
  • دیابت
  • سردردهای میگرنی
  • کم خونی و فقر آهن
  • موثر برای مفاصل به دلیل وجود فسفر، منگنز و منیزیم
  • لاغری بدن فقر مواد غذایی به دلیل غذائیت بالا
قیمت خرید کینوا سیاه

قیمت خرید کینوا سیاه و رنگی

کینوا سیاه و رنگی فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاک و دیابتی انتخاب مناسبی است. با مصرف کینوا سطح قند خون ثابت نگه داشته می‌شود و با کاهش کلسترول بد رابطه‌ای مستقیم دارد.

اگر شما خواهان کاهش وزن و لاغری هستید به دلیل فیبر زیادی که در کینوا وجود دارد و موثر بودنش در لاغری بهتر است از تاثیر مصرف کینوا غافل نشوید. پروتئین بالا در دانه‌های کینوا مشابه پروتئین موجود در گوشت است و جایگزین مناسبی برای آن است.

امروزه رادیکال‌های آزاد در بدن زیاد تولید شده است که نتیجه عواملی مثل استرس، آلودگی و غذاهای نامناسب است. رادیکال‌های آزاد در بدن موجب پیری سلولی شده و کارایی و عملکرد مناسب بدن را به شدت پایین می‌آورد.

کینوا به شما در رفع این پیری سلولی کمک می‌کند بنابراین اگر می‌خواهید از درون و برون جوان بمانید بهتر است مصرف کینوا را در سبد غذایی خود قرار دهید. تحقیقات نشان داده است که با استفاده از کینوا افراد مبتلا به دردهای میگرنی دردهایشان کاهش می‌یابد، به راستی یک دانه و این همه خاصیت!

اگر احساس ضعف و سرگیجه دارید ممکن است دچار کمبود آهن باشید و یا مبتلا به کم خونی باشید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای مصرف قرص و دارو از مواد غذایی و طبیعی استفاده کنند و کینوا یک ماده غذایی عالی برای تامین آهن است.

شما با مصرف 1 فنجان کینوا سیاه و سفید در یک وعده غذایی خود حدود 3 میلی گرم آهن یعنی 15 درصد از نیاز روزانه بدن را تامین می‌کنید. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت خرید کینوا سیاه و رنگی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *