سایت فروش کینوا پرک شده

پرک کینوا

سایت فروش کینوا پرک شده ، انواع دانه کینوا و کینوا پرک شده که از صفر تا صد در داخل کشور تولید می شود ، را به صورت خرد و عمده و با قیمت مناسب در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

سایت فروش کینوا پرک شده به صورت خرد و عمده

خرید کینوا پرک شده را می توانید در این سایت ، سفارش بدهید با یا این مجموعه که بزرگترین مرکز تولید و فروش کینوا پرک شده است ، تماس حاصل فرمائید .

کینوا پرک شده که از دانه های مغذی کینوا ، در کارخانه ، توسط این مجموعه تولید می شود ، پس از بسته بندی به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا پرک شده علاوه بر اینکه سرشار از مواد غذایی مفید است ، مشابه دانه کینوا فاقد گلوتن نیز می باشد . مراکز پخش محصولات سالم و فری گلوتن ، انجمن های سلیاک و دیابت ، هایپرمارکت ها و کارخانجات صنایع تبدلی ، برای تهیه و خرید و فروش کینوا پرک شده در تناژ بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

فروش کینوا پرک شده

کینوا پرک شده حاصل پرک دانه های باکیفیت کینوا

کینوا زیر نظر کارشناسان مجموعه ما در مناطق مختلف کشور ، با همکاری کشاورزان عزیز کشت شده و در داخل کشور تولید می شود . پس از برداشت دانه های کینوا ، حذف مواد زائد و سورتینگ مناسب ، دانه های باکیفیت کینوا فرآوری می شوند .کینوا پرک شده در تمام نقاط کشور توسط این مجموعه به فروش می رشد.

زیرا بدون انجام فرآوری و حذف ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا ، طی این مرحله ، امکان مصرف دانه کینوا وجود ندارد . زیرا ساپونین باعث تلخ شدن دانه کینوا می گردد . کینوا فرآوری شده در کارخانه ، در این مجموعه ، برای تولید کینوا پرک شده مورد استفاده قرار می گیرد .

پس از تولید کینوا پرک شده ، این محصول بسته بندی شده و در کلیه استان های کشور به فروش می رسد .  همچنین از دانه کینوا پس از فرآوری محصولاتی دیگری مانند انواع آرد کینوا ، انواع ادویه کینوا ، سویق و ماسک کینوا و . . . نیز توسط این مرکز تولید و عرضه می شود .

فروش کینوا پرک شده

کینوا پرک شده غنی از مواد معدنی

برخلاف کربوهیدرات ها ، لیپیدها و پروتئین ها ، مینرال ها مواد معدنی می باشند که توسط ارگانیسم های زنده تولید نشده و نقش های مهمی در بدن بازی می کنند . مصرف کم یا کاهش دسترسی به این مواد ، ممکن است باعث عدم تعادل در سلامتی و اختلال در عملکردهای حیاتی بدن گردد .

بنابراین ، این ریز مغذی ها باید از طریق یک رژیم مناسب و متعادل تامین شوند . دانه کینوا و پرک آن ، منبعی مناسب برای تامین مواد معدنی می باشد . این مواد غذایی مفید ، چندین برابر برنج و ذرت ، کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، فسفر و پتاسیم دارد .

همچنین دانه و پرک کینوا ، چهار برابر ذرت و دو برابر گندم روی دارد ، در حالی که برنج فاقد روی می باشد . دانه و پرک کینوا سه برابر گندم و پنج برابر برنج آهن دارد ، در حالی که ذرت فاقد این ماده معدنی ارزشمند می باشد .در سراسر ایران فروش کینوا پرک شده توسط این مجموعه صورت می گیرد

لازم به ذکر است که در رابطه با مواد معدنی مذکور ، گندم فقط از نظر میزان منگنز نسبت به کینوا غنی تر است ، در حالی که دیگر مواد معدنی به مقدار بیشتری در کینوا وجود دارد .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *