بازار دانه کینوا سه رنگ

خرید و فروش گیاه کینوا

بررسی بازار دانه کینوا سه رنگ در کشور در کدام مرکز امکان پذیر است؟ دانه کینوا سه رنگ با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم در کدام مجموعه تولید می‌گردد؟

دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا یک شبه غله و متعلق به تیره اسفناج است. این دانه با داشتن خواص منحصر به فرد آن امروزه طرفداران زیادی در جامعه دارد. کینوا رنگ‌های متفاوتی دارد و رنگ‌های اصلی آن سفید، سیاه و قرمز می‌باشد. کینوا کیفیت پروتئینی بالایی دارد و از همین رو به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود. سازمان فائو سال 2013 را سال کینوا نامید و کشورها را به کشت این گیاه ارزشمند ترغیب کرد.

کینوا سه رنگ

کینوا سرشار از مواد مفید، اطلاع از آن در بازار دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا مواد مغذی فراوانی از جمله ویتامین‌های B و E، املاح معدنی کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و…، امگا 3 و امگا 6، فیبر و پروتئین است و تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را داراست. تمام گروه‌های سنی می‌توانند از این دانه مغذی استفاده کنند و برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها ازجمله سلیاک، دیابت، قلب و عروق و… کاربرد دارد.

خصوصیات دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید بیشترین تولید و مصرف را در بین رنگ‌های قرمز و سیاه دارد. این دانه سبک است و بافتی نرم دارد، مانند برنج طبخ می‌شود، طعمی مطبوع و ملایم دارد، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی‌کند، مورد پسند بیشتر افراد است و در مدت زمان کمی در حدود 3 دقیقه پخته می‌گردد. علاقه مندان می توانند این نوع محصول را در بازار دانه کینوا سه رنگ تهیه کنند.

دانه کینوا سفید

دانه کینوا قرمز چیست؟

دانه قرمز کینوا سنگین‌تر است و زمان بیشتری نسبت به دانه سفید کینوا نیاز دارد، در حدود 5 تا 6 دقیقه زمان برای طبخ آن زمان نیاز است. ارزش غذایی این رنگ از دانه مانند دانه سفید کینوا است و از نظر میزان آنتی اکسیدان غنی‌تر است. بیشتر برای تزئین سالاد از آن استفاده می‌کنند زیرا بعد از طبخ سفتی بافت خود را حفظ می‌کند. این مجموعه در بازار دانه کینوا سه رنگ عرضه کننده این محصول است.

دانه کینوا سیاه چه ویژگی هایی دارد؟

دانه کینوا به رنگ سیاه هم بافتی مانند دانه قرمز کینوا دارد یعنی سفت و سنگین‌تر از دانه سفید کینواست.  میزان آنتی اکسیدان موجود در این رنگ از دانه سفید بیشتر و از دانه قرمز کمتر است. این رنگ هم در تزئین سالاد استفاده می‌گردد و مدت پخت آن طولانی‌تر و در حدود 9 تا 10 دقیقه است. در صنعت نوشیدنی و مالت از آن استفاده می‌گردد.

کینوا سه رنگ

بازار عرضه دانه کینوا سه رنگ

این مرکز دانه‌های کینوا سه رنگ را در بالاترین سطح کیفیت تولید و در بازار عرضه می‌کند. پس از مرحله تولید کینوا نوبت به فرآوری آن می‌رسد و اگر این مرحله به درستی و کامل انجام نگیرد کیفیت مناسبی نخواهد داشت. در این مجموعه با استفاده از امکانات لازم و زیر نظر متخصصان زبده دانه‌های کینوا به طور کامل عاری از ساپونین می‌گردند و سنگ ریزه و ناخالصی موجود در آنها کاملا حذف می‌شود.

جهت تهیه دانه کینوا با کیفیت بالا از این مجموعه می‌توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

همکاری در بازار دانه کینوا سه رنگ

این مجموعه هم‌چنین آماده عقد قرار داد و همکاری با مراکزی مانند بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در زمینه فروش دانه کینوا سه رنگ بصورت بسته بندی و فله ودر مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *