مرکز فروش آرد کینوا

قیمت آرد کینوا

جهت تهیه آرد مرغوب و باکیفیت کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز فروش آرد کینوا در ایران در ارتباط باشید و در مورد مصرف آن مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا در واقع بذر سبزی است که وابسته به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج می باشد. دانه کینوا تنوع ژنتیکی زیادی دارد، به همین دلیل در مناطق متفاوت با شرایط آب و هوایی مختلف، رشد می نماید. دانه کینوا، توانایی رشد بالایی در خاکهای سست و کم بنیه کوهستانی دارد.

دانه کینوا نسبت به تنش های خشکی و شوری مقاوم است و در شرایط حداقل زراعی نیز تولید می شود. دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیعی است که به طور کلی در سه دسته زرد، قرمز ارغوانی و سیاه دیده می شود.این مجموعه علاوه بر انواع دانه کینوا ، آرد کینوا را نیز به فروش می رساند.

گسترده‌ترین گونه خوراکی دانه کینوا، زرد شفاف یا سفید می باشد. همچنین دانه کینوا شبه غله ای است که فاقد گلوتن می باشد. تنها منبع گیاهی حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان، دانه کینوا است. از دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها و غنی سازی انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت و انواع خورشت ها استفاده می شود.

فروش آرد کینوا

فواید مصرف آرد کینوا برای بیماران سلیاک

آرد کینوا نیز از دانه کینوا تولید و خواص آن را به همراه دارد. و غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاک و دیابت نوع 2 می باشد.فروش آرد کینوا در سراسر کشور توسط این مجموعه انجام می شود.

بیماری سلیاک نوعی از بیماری است که در آن پرزهای موجود در روده انسان، توانایی هضم مواد گلوتن دار را ندارد. متاسفانه در کشور ما اغلب مواد غذایی با غلاتی مانند گندم و جو تهیه می شوند، که حاوی گلوتن هستند.

به همین دلیل بیماران سلیاک، مجبور به حذف این مواد غذایی و مصرف غذاهایی با تنوع کم در برنامه غذایی خود، می باشند.

 در کشور ما آرد ذرت به عنوان آرد فاقد گلوتن مورد مصرف بیماران سلیاکی قرار می گیرد. متاسفانه آرد ذرت، نه تنها ارزش غذایی زیادی نیز ندارد بلکه طعم خوبی نیز ندارد.

 همانطور که بیان گردید، آرد کینوا آردی عاری از گلوتن است. آرد کینوا و فرآورده های آن خوش هضم و سبک می باشند. همچنین به علت داشتن مواد غذایی مفید، مواد غذایی مفیدی را برای بیماران سلیاکی فراهم می کند.علاقه مندان می توانند از مراکز فروش مربوط به این مجموعه آرد کینوا را تهیه نمایند.

 انواع پروتئین ها، همه اسید آمینه های مورد نیاز بدن، ویتامین ها، آنتی اکسیدان، املاح معدنی مانند فیبر، کلسیم، منیزیم، روی، مس، آهن و غیره در آرد کینوا وجود دارد.

فروش آرد کینوا

مرکز فروش آرد کینوا

در سال های اخیر دانه و آرد کینوا، در جوامع مختلف مورد توجه قرار گرفته است. در ایران نیز، در استان های مختلف کشاورزان عزیز به کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا پرداخته اند.

 پس از برداشت دانه کینوا، به علت داشتن ساپونین و نیاز به حذف آن، این دانه مورد فرآوری قرار می گیرد. و آرد کینوا نیز از دانه کینوا تولید می شود. جهت خرید آرد کینوا باکیفیت بالا، می توانید با بزرگترین مرکز فروش آرد کینوا در ایران تماس بگیرید.

این مجموعه با همکاری و کشاورزان عزیز، در مناطق مختلف کشور، دانه های باکیفیت کینوا را تولید می نماید. پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در ایران، فرآوری دانه کینوا، توسط این مجموعه در کشور انجام می شود. همچنین آرد کینوا نیز توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری و تولید دانه و آرد کینوا در ایران، آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه و آرد کینوا می باشد. دانه مرغوب و باکیفیت کینوا و آرد کینوا در تناژ بالا و به صورت عمده، در اختیار هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش آرد کینوا، تهیه بذر، دانه و آرد باکیفیت کینوا و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *