قیمت خرید و مصرف کینوا در تغذیه مبتلایان به سرطان

کینوا

برای قیمت خرید و مصرف کینوا با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط گرفته و در ارتقای سطح تغذیه مبتلایان به سرطان همراه ما باشید.

تغذیه در سرطان

افرادی که مبتلا به سرطان های دستگاه گوارش و سایر سرطانهای بدن می شوند به دلیل استفاده از دارو های شیمیایی و شیمی درمانی های بسیار سخت و طولانی بسیار ضعیف می شوند. در واقع داروهای شیمی درمانی برای افراد سرطانی باعث از دست دادن اشتها و حالت تهوع های بسیار شدیدی می شود.

همین امر باعث می شود که افراد مبتلا به سرطان نه‌تنها میلی به خوردن غذا نداشته باشند، بلکه هر روز غذای مورد نیاز آنها و مورد مصرف آنها کاهش یابد و این کاهش وزن تاثیر بدی بر درمان آنها خواهد داشت.

کینوا

معرفی کینوا

برای این عزیزان و افرادی که مستقیماً با بیماران سرطانی در ارتباط هستند پیشنهاد ویژه ای داریم. گیاه کینوا چند سالی است پا به خاورمیانه گذاشته و ارزش‌های غذایی آن توسط فائو در سال ۲۰۱۳ به همه کشورهای جهان معرفی شده است. کینوا را می توان در تمامی سوپ ها، سالادها، دسرها و شیرینی ها مورد استفاده قرار داد و در صورتی که کینوا در غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد کمترین تغییر طعم و مزه ای را احساس نخواهید کرد.

کینوا

کینوا و سرطان، قیمت خرید آن

کینوا سفید تولید شده در ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است استانداردهای لازم جهانی را دریافت نمایند این کینوا در صورتی که در غذای افراد مبتلا به سرطان جایگزین برنج و بقیه مواد غذایی شود، نه تنها املاح معدنی و ویتامینهای مورد نیاز بدن این افراد را تامین خواهد کرد بلکه بر روی اشتهای آنها نیز اثر مثبتی خواهد داشت. همچنین بی اشتهای کاذب را در این بیماران از بین خواهد برد.

از بیمارستان‌هایی که علاقه مند هستند در خصوص تغذیه بیمارستانی و غذاهای مخصوص به بیماران سرطانی فعالیت داشته باشند، می توانند با تماس با کارشناسان این مجموعه از اطلاعات تخصصی کینوا ایرانی بهره برده و برنامه ریزی لازم برای قرار دادن کینوا ایرانی در تغذیه بیماران سرطانی در بیمارستانهای کشور انجام شود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *