قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته‌بندی زنجان

کینوا زنجان

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در زنجان و کلیه استان ها، با قیمت مناسب عرضه می کند.

دانه کینوا منبع غنی از فیبر و املاح معدنی

دانه کینوا دانه ای نشاسته ای و شبه غله است که دارای املاح معدنی مفیدی می باشد. منیزیم، کلسیم، پتاسیم،آهن، روی و… از جمله مواد معدنی مفید موجود در این دانه می باشند. دانه کینوا، دارای فیبر غذایی بسیار زیادی است.

دانه کینوا مشابه غلات دارای فیبر بسیار زیادی می باشد. وجود فیبر در این دانه، باعث می شود که پس از صرف آن، فرد احساس سیری زودرس می کند و مانع پرخوری و اضافه وزن می گردد.مرکز خرید و فروش دانه کینوا در زنجان ، این محصول را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می دهد.

 همچنین فیبر برای سلامتی دستگاه گوارش نیز مهم است، زیرا به جلوگیری و رفع یبوست کمک می کند. رژیم های غذایی پر فیبر همچنین با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی همراه هستند.

البته همانطور که بیان، علاوه بر فیبر، دانه کینوا می توانید مواد معدنی مفیدی دیگری را نیز تامین نماید. همچنین این دانه غنی از اسید های آمینه ضرور، پروتئین و دارای مواد آنتی اکسیدان و ویتامین E  و برخی از ویتامین های گروه B می باشد.

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

دانه کینوا غذایی خوش هضم و با پخت آسان

وجود مواد غذایی مذکور در دانه کینوا حاکی از مغذی بودن این دانه دارد. بعلاوه دانه کینوا فاقد گلوتن است و جایگزینی بسیار مناسب برای غلات گلوتن دار، در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک می باشد.

همچنین وجود گرانول های نشاسته ای با اندازه بسیار کوچک که هضم سریعی دارد، باعث می شود تا مصرف دانه کینوا اثرات چاق کنندگی نداشته باشد.علاقه مندان جهت تهیه این محصول در زنجان می توانند با این مجموعه که مرکز خرید و فروش دانه کینوا است تماس گرفته و با قیمت مناسبی خریداری نمایند.

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که پخت سریع و آسانی دارد. می توان دانه کینوا را به انواع غذاهای آبکی اعم از سوپ، آش، حلیم، فرنی و… اضافه نمود. همچنین از دانه کینوا برای تهیه پاستا، کتلت، کوکو و… استفاده می گردد.

دانه کینوا را می توان مشابه برنج به صورت کته و یا آبکش و یا مخلوط با برنج، طبخ نمود. اگر به دنبال غذایی سبک، خوش هضم، با ارزش غذایی مناسب و فاقد اثرات چاقی هستید، می توانید دانه کینوا را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی زنجان

قیمت دانه کینوا در زنجان و دیگر استان ها، را می توانید از مجموعه ما استعلام نمایید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا را با قیمت مناسب و به صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید.

قیمت دانه کینوا به‌صورت بسته‌بندی و عمده را می‌توانید از این مرکز استعلام نمایید مجموعه ما دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ خورا ۲۰ در بسته‌بندی‌های مختلف و به‌صورت عمده در زنجان و دیگر نقاط کشور عرضه می‌نماید.

این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها بیمارستان‌ها رستوران‌ها انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا نوامبر در تناژ بالا می باشد جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته‌بندی و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا به‌صورت بسته‌بندی و عمده در زنجان و دیگر مناطق کشور می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *