خریدار کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

کینوا با کیفیت را به صورت بسته بندی از کدام مرکز می توان تهیه کرد؟ کدام مجموعه کینوا ایرانی تولید می کند؟ آیا آرد کینوا هم در داخل کشور تولید می شود؟ خریدار ، کینوا بسته بندی را از کدام مجموعه خریداری می کند؟

دانه کینوا

کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که به‌ علت داشتن پروتئین ، ویتامین ، مواد معدنی ، امگا ۳  ، امگا ۶  ، امگا ۹  ، داشتن تمام اسیدآمینه‌های مورد نیاز بدن انسان و همچنین عدم وجود گلوتن ، در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌است .

دانه ‌های ارزشمند کینوا به‌ عنوان محصولات فراسودمند شناخته می‌شوند و برای تولید انواع محصولات غذایی و در کارخانجات صنایع تبدیلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند . دانه‌ های کنوا منبع غنی از مواد مغذی مورد نیاز بدن انسان است که برای تولید انواع نان و فرآورده‌ های آردی استفاده می‌شوند .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، ورزشکاران ، زنان باردار ، سالمندان ، کودکان و نوجوانان و افراد مختلف از دانه ‌های کینوا برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند . مجموعه ما نیز با هدف تولید کینوا ایرانی ، طی سال های اخیر ، با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ، اقدام به کشت دانه‌ های مغذی کینوا کرده ‌است .

خریدار کینوا بسته بندی

اهمیت دانه کینوا و بسته بندی آن برای خریدار

در سال ‌های اخیر سطح وسیعی از مزارع در استان های مختلف کشور ، با همکاری مجموعه ما و کشاورزان عزیز مورد کشت کینوا قرار گرفته ‌اند . این مجموعه پس ‌از برداشت ، بوجاری و پونین زدایی دانه های کینوا ، دانه‌ های باکیفیت آن را بسته ‌بندی کرده و به‌ صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می‌کند .

ساپونین زدایی دانه های کینوا ، مرحله ای بسیار مهم در فرآوری دانه های کینوا است که آن ها را برای انواع مصارف آماده می کند . عدم حذف ساپونین یا حذف غیر صحیح آن ، باعث تلخی دانه های کینوا می شود و استفاده از آن را برای مصارف مختلف و تولید محصولات جانبی با مشکل روبه رو می کند .

علاقه ‌مندان به خرید و فروش دانه‌ های کینوا ، می‌توانند جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت خرید و فروش داه های باکیفیت و بسته بندی شده کینوا با کارشناسان ما در ارتباط باشند . این مجموعه به تمامی خریداران عزیز در سراسر کشور خدمات مختلفی را ارائه می‌کند .

خریدار کینوا بسته بندی

خرید آرد کینوا

آرد کینوا یکی از محصولات بسیار کاربردی تولید شده از دانه‌ های کینوا است که توسط مجموعه ما برای اولین ‌بار در کشور ، به ‌صورت مکانیزه و در کارخانه تولید می‌شود . این مجموعه از با کیفیت‌ ترین دانه‌ های کینوا آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا را تولید کرده و بسته‌بندی می‌کند و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد .

افراد علاقه‌ مند به خرید آرد کینوا نیز می‌توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند . آرد کینوا که مشابه دانه‌ های کینوا سرشار از مواد مغذی است ، فاقد گلوتن بوده و برای تولید فرآورده‌ های فری گلوتن بسیار کاربردی است . علاوه ‌بر این انواع نان ، کیک ، مافین ، غلات صبحانه و . . . نیز از آرد کینوا تولید می‌شود .خریدار کینوا می تواند این محصول را به صورت بسته بندی تهیه نماید.

آرد خالص و آرد فرنی کینوا تولید شده از دانه های کینوا ، دارای ارزش غذایی بالایی مشابه دانه های کینوا هستند که به صورت مخلوط با آرد سایر غلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

از آرد تولید شده از کینوا نیز انواع نان های مغذی ، کیک ، بیسکویت ، مافین و انواع شیرینی جات تهیه می شود . از مصارف مختلف دیگر کینوا می توان به استفاده در تولید شامپوهای گیاهی و حتی عکاسی اشاره کرد .

خریدار کینوا بسته بندی

قیمت کینوا فله و بسته بندی برای خریدار

متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی از افراد در بازار خرید و فروش در کشور ، کینوای حاوی مواد زائد و گاه ساپونین درا را که طعم تلخی دارد ، را به ‌صورت فله عرضه می‌کنند . در حالی‌که وجود مواد زائد و ساپونین در پوسته کینوا باعث طعم تلخ و کاهش ارزش غذایی آن نیز می‌شود و حتی ممکن است مسمومیت غذایی نیز را به ‌دنبال داشته باشد .

این مجموعه با داشتن دستگاه‌ های پیشرفته به‌ صورت کاملاً مکانیزه دانه ‌های کینوا را پس ‌از حذف مواد زائد ساپونین زدایی کرده و با انتخاب دانه های باکیفیت ، آن ها را بسته بندی می کند . دانه های بسته بندی شده در این مجموعه ، دانه هایی یکدست ، شفاف و  درشت هستند و فاقد هر نوع ماده زائدی از جمله شن ریزه و بذر علف های هرز می باشند .

کینوا بسته بندی شده در مجموعه ما ، به صورت خرد و فله در تمامی استان های کشور عرضه می شود . انجمن ‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه محصولات فری گلوتن و فرا سودمند ، باشگاه‌ های بدن ‌سازی ، رستوران‌ ها ، هتل‌ها و دیگر مراکز متقاضی کینوا باکیفیت به صورت فله ، می‌توانند جهت اطلاع از قیمت کینوا و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند .

کاربرد کینوا

دانه کینوا که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد؛ برای انواع مصارف صنعتی ، غذایی و به‌ عنوان خوراک دام به کار می‌رود . این دانه ‌ها به‌ عنوان دانه‌ ی کامل برای تولید محصولات غذایی مانند غلات صبحانه ، تولید انواع آرد ، بیسکویت ، کیک ، مافین ، انواع سوپ ، آش و همچنین در برای تهیه نوشیدنی‌ های مالتی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اضافه کردن دانه کینوا به مواد غذایی مختلف از جمله انواع خورشت ‌ها ،  سالاد ، پاستا ، برنج و انواع سوپ باعث افزایش ارزش غذایی آن می‌گردد . از دانه کینوا غلات پف‌کرده ، آجیل و چیپس نیز تهیه می‌شود .

این مجموعه نیز برای اولین ‌بار در کشور از دانه‌ های باکیفیت کینوا آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا ،  پودر پروتئینی کینوا ، انواع ادویه کینوا و ماسک صورت کینوا را تولید کرده و به‌صورت کاملاً بهداشتی عرضه می‌کند . تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه مجوزها و استانداردهای لازم را دارد .جهت ثبت سفارش هر یک از محصولات ذکر شده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *