قیمت خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت زنجان

قیمت کینوا فله

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب در زنجان و کلیه استان‌ها عرضه می‌کند؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت عمده و در تناژ بالا در زنجان توزیع می‌نماید؟

دانه کینوا ماده ای باارزش غذایی بالا

دانه کینوا دانه‌ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که به با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم ، بسیار ریز است .دانه کینوا ، غنی از پروتئین است و میزان پروتئین آن از بیشتر سبزیجات ، کامل‌تر می باشد .

تعادل اسید آمینه دانه کینوا از غلات و حبوبات نیز بهتر است . زیرا دانه کینوا ، تمام ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان را دارد . پروتئین‌های موجود در دانه کینوا باکیفیت و دارای ارزش غذایی بالایی می باشد .این مجموعه در زنجان و دیگر استانهای کشور دانه کینوا را با قیمت مناسبی خرید و فروش می کند.

همچنین دانه کینوا ، حاوی فیبر ، کلسیم ، منیزیم ، آهن ، منگنز ، پتاسیم ، روی ، مس و فسفر می باشد . و مقدار سدیم آن نیز کم تر از سایر غلات است . این ماده غذایی مجموعه ویتامین‌های گروه B ازجمله نیاسین ، تیامین ، ریبوفلاوین و فولات را به همراه ویتامین E دارد .

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که پختی سریع دارد و می‌تواند نیاز افراد را به پروتئین ، ویتامین و مواد غذایی مختلف ، در گروه‌های سنی کودک تا سالمند تامین نماید . بنابراین اگر به دنبال افزایش ارزش غذایی غذاهای روزانه خود هستید ، می توانید دانه کینوا را به انواع غذاهای آبکی ، پاستا ، کتلت ، انواع سالاد و برنج اضافه نمایید .

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

تولید دانه کینوا باکیفیت در ایران

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است و از حدود ۵ هزار سال قبل تاکنون ، به‌‌عنوان غذای اصلی برای مردم این مناطق تولید می شود . همانطور که بیان شد؛ ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا در سایر کشورها ازجمله ایران مورد توجه قرار بگیرد .

دانه کینوا در سال‌های اخیر در مناطق مختلفی از کشور ، ازجمله زنجان تولید می‌شود . این دانه پس از تولید در مناطق مختلف کشور ، توسط مجموعه ما جمع‌آوری و فرآوری می‌گردد . زیرا دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای صابونی و سمی از جنس گلیکوزید ، به نام ساپونین دارد که لازم است قبل از مصرف از جداسازی شود .قیمت خرید و فروش این محصول بسایر مناسب است.

مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت را از کلیه استان‌ها جمع‌آوری نموده و پس از بوجاری ، به‌ صورت صنعتی فرآوری می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا باکیفیت را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در زنجان و سایر استان‌ها عرضه می کند .

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت زنجان

همان‌طورکه بیان گردید؛ در سال‌های اخیر دانه کینوا در زنجان و استان‌های مختلف کشور تولید می‌شود . پس از برداشت دانه کینوا ، لازم است تا فرآوری شده و ساپونین موجود در پوسته آن حذف گردد . زیرا ساپونین برای بدن سمی است .

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا باکیفیت و مرغوب را از کلیه استان‌های کشور جمع‌آوری و به‌صورت صنعتی فرآوری می‌نماید .

این مجمع دانه کینوا باکیفیت را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد . قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت ، را می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

مجموعه ما ، دانه کینوا سفید و رنگی را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در تناژ بالا ، در زنجان و سایر استان‌ها عرضه می‌کند . این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی و انجمن‌های سلیاک برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا ، با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت مناسب ، در زنجان و سایر استان‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *