قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی مشهد

کینوا بسته بندی

از کدام مرکز می توان قیمت خرید دانه کینوا را استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده فروشی در تناژ بالا با قیمت مناسب عرضه می کند؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی را در مشهد و سایر شهرها تهیه نمود؟

خواص دانه کینوا

دانه کینوا به علت داشتن مواد غذایی مفید ، به خاویار گیاهی معروف است . دانه کینوا دارای بیو پپتید هایی است که باعث کاهش رادیکال های آزاد خون شده و ضد فشار خون می باشد .

دانه کینوا 2 برابر غلات ، فیبر دارد . فیبرهای محلول موجود در دانه کینوا باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی بدن می شود . همچنین باعث رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ می شود .خریداران در مشهد می توانند کینوا بسته بندی شده را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید نمایند.

بعلاوه این فیبرها باعث کاهش کلسترول خون ، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می گردد . از ویژگی های مهم دانه کینوا این است که فاقد گلوتن می باشد .

 افرادی که دارای بیماری متابولیکی سلیاکی هستند ، نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم کنند . به همین دلیل دانه کینوا ، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار ، در برنامه غذایی این افراد می باشد .خرید دانه کینوا بسته بندی با قیمت پایین در مشهد و دیگر شهرها توسط این مجموعه امکان پذیر است.

قیمت خرید کینوا بسته بندی مشهد

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا به خانواده اسفناج و تیره اسفناج تعلق دارد . این دانه به شکل ها و رنگ های متفاوت ، در مناطق مختلف جهان ، تولید می شود . دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی ، صنعتی ، تولید آرد و خوراک دام استفاده می شود .

دانه کینوا به عنوان یک دانه کامل و سرشار از پروتئین ، برای تولید محصولات غذایی از قبیل غلات صبحانه ، انواع بیسکویت ، کیک ، انواع سوپ ، فرنی ، حلیم ، وانواع سالاد به کار می رود .این مجموعه در مشهد دانه کینوا بسته بندی شده را با قیمت خرید پایین عرضه می کند.

اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف ، از جمله پاستا ، برنج ، انواع سالاد ، انواع خورشت ها و انواع سوپ باعث افزایش ارزش غذایی آنها می شود . همچنین از دانه کینوا برای تهیه چیپس ، غلات پف کرده ، آجیل و تولید پاستا و ماکارونی استفاده می گردد .

قیمت خرید کینوا بسته بندی مشهد

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در مشهد

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده ، در مشهد و سایر شهرهای کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما در زمینه مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا عرضه می نماید .

این مجموعه با ارئه مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز در کلیه استان‌ها ، دانه کینوا را با کیفیت مناسب در داخل کشور تولید می نماید . مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل را پس از جمع آوری از مناطق مختلف ، فراوری می نماید .

این مجموعه برای اولین بار فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی ، انجام می دهد . مجموعه ما دانه کینوا فراوری شده و آماده به طبخ را به صورت بسته بندی و عمده ، در مشهد و سایر مناطق کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا در تناژ بالا با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت بالا به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *