قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت یاسوج

قیمت ارزان کینوا برای خرید

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت ، کدام محصولات را عرضه می کند؟ قیمت دانه کینوا باکیفیت در یاسوج ، از کدام مرکز قابل استعلام است؟ کدام مرکز دانه کینوا باکیفیت ، سفید و رنگی را در یاسوج عرضه می نماید؟

دانه کینوا- غذایی سبک و بارازش غذایی بالا

دانه کینوا که در تهیه انواع سوپ ، آش ، فرنی ، حلیم و انواع غذاهای آبکی به آن ها اضافه می گردد ، بسیار مغذی است . همچنین دانه کینوا مشابه برنج به صورت کته و آبکش تهیه شده و یا به صورت مخلوط با برنج و پاستا ، طبخ می گردد .

دانه کینوا ، دارای مقدار زیادی فیبر است . وجود مقدار زیاد فیبر در این ماده ، باعث هضم سریع ، سیری زودرس می شود . همچنین جلوی اشتها را گرفته و مانع پرخوری می گردد . بعلاوه بیشتر بخش کربوهیدارتی دانه کینوا از شاسته تشکیل شده است .قیمت خرید و فروش آن در یاسوج توسط این مجموعه بسیار پایین است.

گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا ، بسیار کوچک است و اندازه ای حدود 6/0 تا 2 میکرومتر دارد . به همین دلیل بسیار زود هضم است و اثرات چاق کنندگی ندارد . ضمن اینکه دانه کینوا حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان و غنی از پروتئین است .

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که نیاز به اسیدهای آمینه ضروری را برای تمام گروه های سنی تامین می نماید . همچنین منبع خوبی از ویتامین های گروه B ، ویتامین E و املاح معدنی می باشد . می توان با قرار دادن  دانه کینوا در برنامه غذایی روزانه کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، سالمندان و زنان باردار و شیرده ، از ارزش غذایی این دانه بهره مند شد .

قیمت خرید فروش کینوا یاسوج

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا

همه گیاهان به طور طبیعی ترکیباتی بنام فیتون ها یا مواد فیتوکمیکال دارند . بسیاری از این موارد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند . آنتی اکسیدان ها با استرس اکسیداتیو و ایجاد رادیکال های آزاد ، که می تواند به سلول ها آسیب برساند و در ایجاد بیماری از جمله سرطان نقش دارد ، مبارزه می نمایند .

دانه کینوا حاوی انواع مختلفی از این ترکیبات شیمیایی ، از جمله فنل ها و فلاونوئیدها است . طبق مطالعات انجام شده بر روی مواد غذایی دانه کینوا ، انواع  دانه کینوا قرمز ، سفید و سیاه حاوی بیش از 23 ترکیب مختلف فنلی می باشند .این محصول در یاسوج با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود.

وجود این ترکیبات که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، به دانه کینوا خاصیت ضد سرطانی و ضد التهابی می بخشد . تمام رنگ های دانه کینوا خاصی آنیت اکسیدانی دارند . اما از بین رنگ های دانه کینوا ، دانه کینوا قرمز و سپس دانه کینوا سیاه ، بیشترین خاصیت آنتی اکسیدانی را دارند .

برخی از مواد آنتی اکسیدانی موجود در دانه کینوا ، باعث محافظت بدن در برابر پارکینسون ، بیماری های قلبی و سرطان می شوند و برخی دیگر از پوکی استخوان جلوگیری می نمایند .

بنابراین اگر به دنبال غذایی با ارزش غذایی بالا ، ضدسرطان ، و حاوی مواد غذایی ارزشمند هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

قیمت خرید فروش کینوا یاسوج

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت یاسوج

ارزش غذایی بالا و اثرات تغذیه ای مفید دانه کینوا باعث شده ، تا مصرف این دانه ، مورد توجه قرار بگیرد . در سال های اخیر ، دانه کینوا در مناطق مختلف ایران ، از جمله استان کهگیلویه و بویر احمد و یاسوج نیز تولید می شود .

دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، نه تنها کیفیت بسیار مطلوبی دارد ، بلکه ارزان تر از نوع وارداتی است . جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا باکیفیت در یاسوج و دیگر مناطق کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در کشور ، دانه کینوا ایرانی و تولید داخل را به صورت صنعتی فرآوری می نماید . دانه کینوا باکیفیت و فرآوری شده ، به صورت بسته بندی و عمده و به صورت آماده به طبخ در یاسوج و کلیه استان ها ، عرضه می شود .

این مجموعه دانه کینوا باکیفیت به رنگ های سفید ، قرمز و سیاه را با قیمت مناسب ، در یاسوج و دیگر استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . همچنین با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، برای تامین دانه کینوا باکیفیت ، به صورت عمده در تناژ بالا ، همکاری می نماید .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی باکیفیت و قیمت مناسب ، در یاسوج و کلیه استان های کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *