عرضه و توزیع کینوا پرک شده

خرید کینوا پرک

بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری ، عرضه و توزیع کینوا در کشور ، کینوا پرک شده را که یکی از محصولات کینوا است ، در کارخانه مکانیزه باکیفیت بالا و استاندارهای لازم تولید و در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

عرضه و توزیع کینوا پرک شده در کلیه استان ها

کینوا پرک شده که مشابه دانه های کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است ، و برای تهیه انواع غذاهای آبکی ، لعاب دار شدن و افزایش ارزش غذایی آن ها استفاده می شود ، توسط این مجموعه تولید می شود .

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا و عرضه آن در کشور فعالیت دارد ، تولید کینوا را از صفر تا صد و تا مرحله توزیع و عرضه ، در داخل کشور انجام می دهد .

کینوا پرک شده یکی از محصولات این مجموعه است که با مجوزها و استاندارهای لازم به صورت صنعتی تولید می شود . کینوا پرک شده پس از بسته بندی به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، هتل ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و گلوتن فری و هایپر مارکت ها و . . . برای تهیه کینوا پرک شده به صورت عمده ، در هر استانی که باشند ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

خدمات ویژه ای توسط این مجموعه برای متقاضیان عزیز ارائه می شود .

عرضه کینوا پرک شده

تولید کینوا باکیفیت در کشور

طی سال های اخیر ، کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه و در استان های مختلف کشور ، کشت شده و دانه های باکیفیت کینوا پس از برداشت ، توسط مجموعه ما خریداری می شوند .

پس از حذف بقایای گیاهی ، تخم علف های هرز و سنگریزه های همراه با دانه های کینوا ، فرآیند فرآوری برای حذف ساپونین به صورت صنعتی و در کارخانه مکانیزه ، توسط این مجموعه انجام می شود .

با انجام فرآوری صنعتی ، دانه های فاقد ساپونین و آماده به طبخ ، بسته بندی شده و عرضه می شوند . علاوه بر عرضه مستقیم ، از این دانه ها برای تولید کینوا پرک شده و دیگر محصولات کینوا اعم از آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا ، و ماسک کینوا استفاده می شود .

در صورتی که تمایل به تهیه هر کدام از این محصولات از جمله کینوا پرک شده دارید ، می توانید با ما در تماس باشید .

عرضه کینوا پرک شده

کینوا منبع مواد مغذی

کینوا به علت داشتن مقدار کافی از تمام اسید آمینه هیا ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می شود . میزان اسیدآمینه های ضروری لیزین ، متیونین و سیستئین در پروتئین كینوا بالاست . به نحوی كه این دانه را نسبت به غلات (از نظر اسیدآمینه لیزین) و حبوبات (از نظر اسیدآمینه متیونین و  سیستئین) برتری داده است .

همچنین تحقیقات نشان داده است که تعادل اسیدهای آمینه ضروری در پروتئین دانه کینوا ، نسبت به پروتئین شیر ، گندم ، جو و سویا برتر است . دانه کینوا سرشار از لیزین و اسیدهای آمینه گوگرددار است ، در حالی که پروتئین های غلات ، از نظر این آمینواسیدها دارای نقص و کمبود می باشند .عرضه کینوا پرک شده در سراسر کشور توسط این مجموعه صورت می گیرد.

کینوا درصد بالایی از کل فیبرهای غذای را دارد ، که باعث می شود آن را به عنوان غذایی ایده آل برای سم زدایی بدن ، از بین بردن سموم و مواد زاید که ممکن است به بدن آسیب برساند ، تبدیل کند . این دانه منبعی سرشار از منیزیم ، منگنز ، روی ، آهن و کلسیم می باشد .

کینوا علاوه بر مواد غذایی مذکور دارای مقدار قند کمی است و بیشتر بخش کربوهیدارتی آن را گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک تشکیل می دهند . به همین دلیل مصرف کینوا چاقی به دنبال ندارد . بلکه به علت فیبر زیاد مانع پرخوری شده و برای کاهش وزن نیز مناسب است .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *