تولید کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک

دانه کینوا

تولید کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ تهیه کینوا ساپونین زدایی شده با کیفیت بالا از کدام مرکز امکان پذیر است؟

فراوری دانه کینوا

کارخانه جات صنایع تبدیلی برای استفاده از دانه و آرد کینوا نیاز به محصول فراوری شده و ساپونین زدایی دارند. کمتر کسی در سطح کشور توانایی فراوری اصولی کینوا درجه یک و با استاندارد را دارد. عموما مجموعه های کارگاهی بدون مجوز اقدام به فراوری می کنند و بار های بی کیفیت در بازار عرضه می کنند.

کارخانه جارت صنایع تبدلی برای تامین بار کینوا یک دست و کاملا شیرین و خوش رنگ می توانند با این مجموعه در تماس باشند و بدون دغدغه تامین در داخل کشور، تناژ مورد نظر را سفارش دهند. شرکت ایلیا با داشتن 2000 هکتار سطح زیر کشت امکان تامین هر میزان کینوا را با کیفیت قابل رقابت محصول وارداتی دارد.

کینوا ساپونین زدایی شده

ساپونین چیست و نقش آن در کینوا

ساپونین یک ترکیب تلخ مزه محلول در آب است که حاوی گلیکوزید می‌باشد و در پوسته خارجی دانه کینوا قرار دارد.  نقش این ترکیب حفاظت از گیاه در مقابل حشرات، آفات، پرندگان و بیماریهاست که مزه تلخ این ترکیب باعث حفاظت از آن در مقابل عوامل خارجی می‌شود. برای حذف ساپونین دو روش خشک و تر یا ترکیبی از این دو روش برای ساپونین زدایی وجود دارد. در روش خشک از سایش دانه کینوا و در روش تر از شستشوی دانه کینوا استفاده می‌گردد.

کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک

مهم ترین مرحله در طی روند فرآوری دانه کینوا جداسازی ساپونین موجود در پوسته آن می‌باشد. این مرحله باید حتما به درستی و کامل انجام گردد در غیر اینصورت مشکلات زیادی برای فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و کارشناسان متخصص دانه‌های کینوا را به طور کامل فرآوری کرده و بدون ذره‌ای ساپونین و تلخی در سطح کشور عرضه می‌نماید.

 متاسفانه مراکزی بدون داشتن مجوز اقدام به فرآوری دانه کینوا می‌کنند، بنابراین در هنگام خرید کینوا باید دقت کرد که از مراکز معتبر و دارای مجوز خرید خود را انجام دهید. این مجموعه تمامی مجوزهای لازم برای فرآوری دانه کینوا را دارا می‌باشد. برای تهیه دانه کینوا از این مرکز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا سرشار از پروتئین و مواد مفید

کینوا یک شبه غله است که بومی کوه‌های آند در منطقه آمریکای جنوبی است. این دانه غنی از پروتئین است در واقع کیفیت پروتئینی بالایی دارد. کینوا تنها گیاهی است که تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن را داراست. از دانه کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک به عنوان یک غذای کامل می‌توان در وعده‌های غذایی استفاده کرد.

 علاوه بر پروتئین کاملی که در دانه کینوا وجود دارد حاوی مقادیر مناسبی از املاح معدنی آهن، کلسیم، روی، فسفر، پتاسیم، منیزیوم و سلنیوم می‌باشد. ویتامین‌های گروه B و E نیز در دانه کینوا به میزان مناسب وجود دارد. وجود فیبر کافی در کینوا باعث می‌شود تا فرد بعد از خوردن آن زودتر احساس سیری کرده و از پرخوری و اضافه وزن جلوگیری می‌کند. تمام افراد در از کودکان تا سالمندان می‌توانند از دانه کینوا برای مصرف روزانه خود استفاده نمایند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

کینوا ساپونین زدایی شده

تولید بهترین کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک

تولید بهترین کینوا ساپونین زدایی شده در این مجموعه با تمام استانداردهای لازم صورت می‌گیرد. کشاورزان و کارشناسان این مرکز دارای تجربیات و دانش تخصصی در زمینه تولید و فرآوری کینوا هستند و می‌توانند به علاقمندان عزیز در زمینه کشت و تولید کینوا مشاوره رایگان بدهند.  جهت تهیه دانه کینوا ساپونین زدائی شده یا بهترین کیفیت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

همکاری در فروش کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک

این مجموعه هم چنین آماده همکاری و عقد قرارداد در جهت فروش کینوا ساپونین زدایی شده درجه یک با بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد. این مجموعه آماده همکاری با کشاورزان عزیز در زمینه خرید دانه کینوا در سراسر کشور می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *