قیمت فروش کینوا پرک شده

عرضه کینوا پرک شده

برای استعلام قیمت فروش کینوا پرک شده ایرانی و وارداتی می توانید با جامع ترین مرکز کینوا در کشور ارتباط بگیرید. این مجموعه در حوزه کینوا جزو پیشرو ترین شرکت ها در تولید، فراوری، عرضه به بازار می باشد.

تنوع محصولات کینوا

در ایران محصولات کینوا ایرانی و وارداتی بسیاری مصرف می‌شود که در این بین محصول کینوا پرک شده در بین مصرف‌کنندگان جایگاه ویژه‌ای دارند. از مزیت های کینوا پرک شده این است که در انواع غذاها به‌راحتی استفاده می‌شود و برای همه سنین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور مثال در غذای کودک برای جلوگیری از بدغذایی و افزایش اشتها و حتی وزن گیری کودک می‌توان از کینوا پرک شده استفاده کرد.

 همچنین سالمندان نیز که غذاهای آبکی و غذاهای مغذی در حجم کم باید مصرف کنند، نیز می‌توانند از پرک کینوا استفاده کنند. کینوا پرک شده درغذاهای  مختلف به خصوص انواع آش و سوپ ها باعث ایجاد لعاب بسیار خوبی می شود. همچنین کینوا پرک شده استفاده های دیگری نیز دارد. بطور مثال:

در انواع شیرینی‌ها، کیکی ها و دسر های مختلف کینوا پرک شده مورد استفاده قرار می گیرد. شیرینی‌ها و دسر های مختلفی پرک کینوا در استفاده می‌شود، در کنار خوش‌مزه گی و طعم بسیار لذیذی که دارد، دارای خواص بسیار فوق‌العاده نیز می باشد.

دانه کینوا

خواص و کاربرد های کینوا پرک شده

پرک کینوا  مانند آرد و دانه کینوا، دارای فیبر بسیار بالا، املاح معدنی بسیار کامل مانند سدیم، پتاسیم، منگنز، منیزیم، کلسیم، آهن، مس و روی می باشد. همه این املاح معدنی در غنی‌تر کردن مواد غذایی تأثیر بسیار بالایی دارد. این مجموعه کینوا پرک شده را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند

همچنین ویتامین‌های مخصوص موجود در کینوا مانند گروه B و E نیز در پرک کینوا وجود دارد که می‌تواند کم‌خونی را برطرف کرده و در افزایش ارزش غذایی این محصول مؤثر باشد. همچنین فیبر کینوا بسیار بالا بوده و باعث کارکرد بهتر دستگاه گوارش در کودکان بزرگسالان نوجوانان و سالمندان می‌شوند.

همچنین در سراسر دنیا کینوا به خاویار گیاهی مشهور است. درواقع پروتئین‌هایی که در کینوا هستند کامل‌ترین پروتئین‌هایی هستند که در گیاهان یافت می شود. کینوا تنها گیاهی است که همه اسید آمینه‌های ضروری بدن را دارد. غله کینوا به صورت دانه، آرد و پرک مورد استفاده قرار می گیرد.

 برخی اسیدآمینه ها در سویا وجود ندارد که در دانه کینوا وجود دارد و این ماده شگفت‌انگیز را بسیار از لحاظ غذایی غنی کرده است. همه این موارد دراین غله شگفت‌انگیز باعث شده که این محصول نه‌تنها یک مکمل غذایی ویژه و سوپر فود باشد، بلکه بتواند در سر سفره مردم جای خود را پیدا کند.

قیمت فروش کینوا پرک

تولید بهترین کینوا پرک شده در ایران

در سال‌های اخیر عموماً مردم از کینوا پرک شده وارداتی استفاده می‌کردند که قیمت فروش بسیار بالایی داشت و عموماً در بسته‌بندی‌های200 گرمی بسته‌بندی می‌شد. این‌گونه بسته‌بندی با قیمت‌های بسیار بالا برای مصارف لوکس و لاکچری مورد مصرف قرار می گرفت. این نوع کینوا پرک شده را فقط به صورت دسر در انواع غذاها و سالادهای بسیار خاص به صورت محدود می‌توان استفاده کرد.

پرک کینوا وارداتی و قیمت فروش آن

پرک کینوا وارداتی با توجه به قیمت فروش بالایی که دارد تنها اقشاری می‌توانند از آن استفاده کند، که از سطح درآمد بالایی برخوردار باشند. همچنین تامین این محصول، با توجه به افزایش قیمت دلار و محدودیت‌های واردات محصولات خوراکی به دلیل کرونا و مشکلات گمرک باعث شد، تامین بار در داخل کشور به مشکل بخورد و واردکننده محصول کینوا برای تامین محصول دچار مشکل شوند

قیمت فروش کینوا پرک

پرک کینوا ایرانی و قیمت فروش آن

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا حدود یک دهه است که بر روی این محصول شگفت‌انگیز کار می‌کند و با همکاری با کارخانجات و صنایع تبدیلی مختلف و شرکت‌های متنوع و کشت و صنعت‌ها در سراسر کشوراقدام به تولید دانه کینوا ایرانی باکیفیت و باارزش غذایی بالا کرده است.

دانه کینوا، آرد کینوا، پرک کینوا تولیدشده در این مجموعه کیفیت بسیار بالایی دارد و در کنار این‌که رنگ محصول بسیار شفاف و روشنن است، طعم بسیار خوبی هم دارد. برخلاف اغلب دانه‌هایی کینوا ایرانی که فرآوری ناقصی دارند و طعم بسیار تلخ و بدی دارد، کینوا ایرانی تولیدی شرکت ایلیا بسیار شیرین بوده و از لحاظ آنالیزها و استانداردها و مجوزات غذایی در درجه بالایی قرار دارد.

 این محصول به حدی با کیفیت بوده که واردکننده‌هابرای رفع چالش تامین اقدام به خرید کردند. آن‌ها کینوا ایرانی را سفارش دادند و توانست با آنالیزهای مخصوص مورد تایید قرار بگیرد و توسط واردکننده‌های کیلووات در داخل کشور خریداری شود.

کینوا پرک شده یکی از محصولاتی است که شرکت  ایلیا  بر روی آن کار کرده و با طراحی و تولید دستگاه‌های خاص پرک کینوا توانسته به تکنولوژی تولید این محصول دست پیدا کند. تولید محصولات کینوا ایرانی در کشور، قدم بزرگی برای تولید محصولات فراسودمند و رژیمی است.

قیمت فروش کینوا پرک

قیمت فروش کینوا پرک شده

با تولید کینوا پرک شده و سایر محصولات کینوا در داخل کشورف قیمت خرید و فروش این محصولات بشدت کاهش پیدا کرده و نه تنها دیگر یک محصول لوکس و لاکچری نیست بلکه به‌عنوان یک غذای اصلی در سفره مردم جا پیدا می‌کند. همه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

همچنین افرادی که بر روی تولید شیرینی ها و محصولات فری گلوتن برای افراد سلیاک و دیابتی کار می‌کنند می‌توانند برای تامین در حجم‌های بالا به‌صورت تناژ وهم به صورت بسته‌های1کیلویی 10 کیلویی می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنند.

همه عمده‌فروشان که قصد دارد روی محصولات رژیمی کار کنند و حتی کارخانجات صنایع تبدیلی که بخش تحقیق و توسعه آن‌ها بر روی این محصول فوق‌العاده درحال فعالیت است،می توانند با این شرکت همکاری نمایند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا هرگونه خدماتی را می‌تواند مشاوره و ارائه دهد.

خرده‌فروشان و فروشگاه‌ها رژیم درمانی ها و باشگاه‌های بدن‌سازی که برای مصرف خود به صورت کیلویی و دویست و پنجاه گرمی قصد دارند، محصول را در اختیار مصرف‌کنندگان و مشتریان خود قرار دهند، برای تامین محصول باکیفیت کینوا پرک شده، آرد کینوا، دانه های سفید و سه رنگ با قیمت فروش بسیار عالی با این مجموعه ارتباط گرفته و از کارشناسان این مجموعه خدمات دریافت کنند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *