نمایندگی خاویار گیاهی کینوا در کشور

خرید و فروش گیاه کینوا

جهت اخذ نمایندگی خاویار گیاهی کینوا در کشور و استان های مختلف می توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا به کینوا خاویار گیاهی می گویند؟

 خاویار به تخم یک سری از ماهی ها گویند که خواص زیادی دارد و قیمت آن هم گران است. کینوا به دلیل ارزش غذایی بالای آن و میزان پروتئین های کاملی که دارد و نیز خواص بسیار مشابهی که به خاویار دارد و به همین دلیل به کینوا خاویار گیاهی یا خاویار سبز می گویند، در واقع کینوا تنها گیاهی است که همه ی اسید امینه های ضروری بدن را دارا می باشد. لازم به ذکر است که کینوا با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.

نمایندگی خاویار گیاهی کینوا در کشور

این مجموعه تولید کننده عمده کینوا در 23 استان کشور است . در واقع کینوا تولید شده در استان های مختلف توسط این شرکت ایلیا در خراسان خرید و جمع اوری می شود. شرکت ایلیا با فراوری پیچیده و کاملا حرفه ای در کارخانه محصول کینوا را فراوری و اماده به طبخ می کند. خاویار گیاهی  کینوا  تولید شده در این مجموعه نه تنها از خلوص بالایی برخوردار است و بلکه نیاز به شست و شو نداشته و بسیار شیرین می باشد.

افراد علاقه مند برای اخذ نمایندگی خاویار گیاهی کینوا می توانند با این مجموعه در تماس باشند تا در صورت پتانسیل سنجی و بررسی ظرفیت افراد نمایندگی شهر و استان به متقاضیان داده شود.

کینوا

ارزش غذایی کینوا

کینوا با داشتن ویتامین های لازم بدن مانند گروه ویتامین B، ویتامین E و ویتامین A یک مولتی ویتامین به حساب می آید.  که این تنها قسمت اندکی از خواص این دانه (کینوا) می باشد. ویتامین B برای رشد و نمو، سوخت وساز مناسب بدن، اعصاب و قلب مفید فایده است.

 ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی محسوب می شود. ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و این خاصیت باعث می شود داخل رگ ها صدمه کمتری دیده و نیز قلب سالم تر بماند و سکته قلبی در شخص صورت نگیرد. در جلوگیری از آلزایمر مفید است، در درمان آب مروارید چشم تاثیر دارد و روند پیرشدن سلول ها را کند می کند. در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد. در داشتن پوست و موی سالم هم خیلی موثر است. خوشبختانه مقدار ویتامین E موجود در کینوا زیاد است و آن را به عنوان یک دانه روغنی هم به حساب می آورند.

املاح معدنی کینوا شامل کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، پتاسیم، سلنیوم و فسفر می باشد. منیزیوم در از بین بردن سردرد های میگرنی مفید است. کلسیم در سلامت استخوان ها، آهن در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش ضروری دارد. یکی از نقش های مهم آهن اکسیژن رسانی در خون است، یعنی بخشی از هموگلوبین است.

کینوا

خرید خاویار گیاهی کینوا برای همه سنین از نمایندگی

روی یکی از موادی است که کمبود آن باعث ایجاد جوش در پوست می شود که در کینوا روی به میزان کافی وجود دارد و متقاضیان می توانند از ماسک کینوا برای سلامت و شادابی پوست خود استفاده کنند.کینوا با داشتن این همه خاصیت با قیمت بسیار مناسب در ایران به فروش می رسد. خاویار گیاهی کینوا که همان دانه کینوا می باشد، 9 اسیدآمینه ضروری بدن را داراست.

 پروتئین موجود در خاویار گیاهی کینوا پروتئینی کامل است. برای ورزشکاران غذایی بسیار مناسب است. البته که مصرف کینوا محدودیت سنی ندارد و همه از کودک تا سالمند و زنان باردار و شیرده می توانند از آن استفاده کنند. مصرف مناسب شیر در کودکان اهمیت بالایی دارد و در صورت مصرف کم شیر ممکن است عوارضی در کودکان پیش آید مانند لاغری، عدم وزن گیری مناسب، کوتاهی قد. البته در صورت طولانی مدت شدن عدم مصرف کافی شیر ممکن است عوارض دیگری مثل اختلال حرکتی هم پیش آید. اسید آمینه های موجود درکینوا مشابه ترکیب پروتئین های شیر و کازئین است. کودکانی که نمی توانند از شیر مادر استفاده کنند میتوانند از کینوا به دلیل داشتن پروتئین های مشابه پروتئین های شیر استفاده کنند.

متقاضیان گرامی برای دریافت کینوا (خاویار گیاهی) با بهترین کیفیت و آماده به طبخ می توانند به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کرده و آن را تهیه نمایند. همچنین علاقه مندان برای اخذ نمایندگی می توانند برای مشاوره ی نخصصی با این مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *