مرکز کینوا پرک درجه یک

خرید کینوا پرک

بزرگترین مرکز تولید انواع کینوا سفید و رنگی و محصولات مختلف کینوا ، کینوا پرک درجه یک را به صورت خرد و عمده ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

تولید کینوا ایرانی در کلیه استان ها

کینوا ایرانی توسط این مجموعه در داخل کشور تولید می شود . این نوع کینوا علاوه بر کیفیت بالا ، ارزش غذایی بالا ، قیمتی کمتر از نوع وارداتی دارد . کینوا تولید شده توسط این مجموعه پس از فرآوری صنعتی و ساپونین زدایی و حذف مواد زاید ، در کلیه استان ها عرضه می شود .

از دانه های فرآوری شده کینوا ، برای تولید کینوا پرک استفاده می شود . بعلاوه آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا و ماسک صورت کینوا نیز از دانه کینوا در این مرکز تولید می شود .

تمام این محصولات توسط این مجموعه تولید شده و دارای استانداردهای لازم می باشد . افراد و مراکز علاقه مند به محصولات سالم و فراسودمند ، برای تهیه این محصولات ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات ما استفاده نمایید .

مرکز کینوا پرک

کینوا غذایی خوش هضم و سبک

کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که مشابه برنج به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با انواع غذاها تهیه و مصرف می شود . کینوا غذایی با ارزش غذایی بالا است که از آن پرک کینوا و محصولات دیگری نیز در این مرکز تولید می شوند .

مرکز کینوا پرک

مرکز تولید و عرضه کینوا پرک

کینوا پرک را می توانید از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تهیه نمایید . این مجموعه کینوا را در داخل کشور تولید و  پس از فرآوری در کلیه استان ها عرضه می نماید . از بهترین دانه های کینوا و پس از فرآوری ، کینوا پرک نیز توسط این مجموعه تولید می شود .

هایپر مارکت‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و باشگاه‌های بدن‌سازی ، می‌توانند کینوا پرک ، را به صورت بسته‌بندی ، با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و استاندارد ، از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین خرید کینوا پرک ، به صورت فله نیز در این مرکز ، برای شرکت‌های پخش و مجموعه‌هایی که دارای برند شرکتی هستند ، امکان پذیر است . این مراکز ، در کلیه استان‌های کشور و کلیه مجموعه‌های علاقمند به محصولات فراسودمند می‌توانند با این مجموعه همکاری نمایند .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *