فروشگاه کینوا پرک شده

کینوا پرک

بزرگترین تولید کننده و فروشگاه انواع محصولات کینوا در کشور ، کینوا پرک شده را با کیفیت بالا تولید و به صورت بسته بندی و عمده در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

بزرگترین فروشگاه کینوا پرک شده

کینوا پرک شده را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . این مجموعه به عنوان تولید کننده کینوا در کشور ، توانسته علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد فرصت شغلی برای کشاورزان عزیز در مناطق مختلف دانه های کینوا را در داخل کشور تولید نماید .

در این فروشگاه پس از جمع آوری دانه های کینوا و حذف مواد زائد ، فرآوری صنعتی در کارخانه بر روی این دانه های انجام می شود . و دانه های فرآوری شده برای تولید کینوا پرک شده ، استفاده می شود . کینوا پرک شده پس از تولید در این مجموعه ، به صورت بسته بندی و خرد و عمده در سراسر کشور ، عرضه می شود .

انجمن های سلیاک و دیابت ، باشگاه های بدنسازی ، مراکز عرضه و پخش محصولات فری گلوتن و سالم ، رستوران ها و هتل ها و هایپرمارکت ها برای تهیه کینوا پرک شده در تناژ بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کینوا پرک

کینوا پرک شده غنی از آمینوا اسید های ضروری

کینوا پرک شده که از دانه های مغذی کینوا تولید می شوند ، مشابه دانه های کینوا ، دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان می باشند . اسید های آمینه لوسین ، ایزولوسین ، تریپتوفان ، والین ، ترئونین ، هیستیدین ، متیونین ، لیزین و فنیل آلانین ، 9 اسید آمینه ای هستند که بدن برای فعالیت های خود به آن ها نیاز دارد . در این فروشگاه می توانید بهترین کینوا را به صورت پرک و آرد تهیه نمایید.

این اسیدهای آمینه ، اغلب به‌عنوان زنجیره‌های ساخت پروتئین شناخته می‌شوند و ترکیباتی هستند که نقش بسیار مهمی در بدن شما ایفا می‌کنند . آن‌ها همچنین برای فرآیندهای حیاتی بدن مانند ساخت پروتئین‌ها و سنتز هورمون‌ها و انتقال‌دهنده‌های عصبی موردنیاز هستند .

چون بدن قادر به ساخت آن ها نیست ، پس باید از طریق مواد غذایی مفید که حاوی آن ها باشند ، برای سلامت بدن تامین شوند . غلات و حبوبات که جزء مواد غذایی پرمصرف هستند ، اگرچه اسید آمینه های ضروری را دارند ، اما به مقدار ناقص .

کینوا پرک شده که از دانه های کینوا تولید می شود ، همه این 9 اسید آمینه را به مقدار کافی دارند . همچنین سرشار از مواد معدنی از جمله منیزیم ، کلسیم ، آهن ، فسفر ، روی و منگنز نیز می باشند . و ویتامین و آنتی اکسیدان نیز دارند .برای تهیه کینوا پرک از این فروشگاه می توانید با کارشناسان تغذیه شرکت در تماس باشید.

مصرف کینوا پرک شده

کینوا پرک شده از دانه های کینوا تولید می شود ، مشابه آن منبعی غنی از آهن ، منیزیم ، کلسیم ، روی ، پتاسیم و فسفر می باشد . پرک کینوا دارای همه اسید آمینه های ضروری برای بدن می باشد و حاوی ویتامین ، امگا 6 و امگا 9 و امگا 3 است . بهترین کینوا پرک شده با کیفیت عالی و طعم فوق العاده را می توانید در این فروشگاه سفارش دهید.

یکی از بهترین مزایای پرک کینوا ، پخت سریع آن است . کینوا پرک  شده را می توان برای تهیه انواع صبحانه فوری ، شیرینی جات ، فرنی ، مافین و کلوچه استفاده نمود .کینوا پرک شده سرشار از پروتئین بوده و برای بدن سودمند است . کینوا پرک را می توان هم به صورت خام و یا پخته شده استفاده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *