فروشگاه دانه کینوا برای کودک

کینوا برای کودک

فروشگاه دانه کینوا برای کودک و مادرانی که درگیر  تغذیه سالم هستند، مصرف سوپر فود کینوا را اکیدا توصیه می کند. دانه کیوا جزو معدود غلات شگفت انگیز با ارزش غذایی بالا در جهان است.

چالش تغذیه مادران امروز

یکی از چالش‌های بزرگ امروزه برای مادران باردار و شیرده تغذیه فرزندان و کودک آن‌هاست. درواقع نوع تغذیه‌ای که مادر باید رعایت کند تا کودک سالمی داشته باشد بسیار اهمیت دارد. بخشی از اهمیت به قبل از زایمان در زمان جنینی، مربوط است و بخشی بعد از اتمام بارداری و بدنیا آمدن کودک.

 مادران باردار و شیردهی که در طول دوره بارداری خود از انواع غذاها استفاده کردند و همه گروه‌های مواد غذایی را مورد استفاده قرار دادند، سلامت خود و کودک خود را تضمین کردند. درواقع حجم غذا اهمیت ندارد، کیفیت غذایی که مورد استفاده مادران باردار و شیرده قرار می گیرد حائز اهمیت است.

 در دوران قبل از زایمان و بعد از زایمان برای کودک حتماً باید از مواد غذایی که دارای کیفیت و ارزش غذایی بالا است استفاده شود. مصرف غذاهای بی کیفیت در زمان بارداری و بعد از بدنیا اومدن کودک برای مادران و خود کودک ایجاد آلرژی و حساسیت می کند که در مواردی بسیار خطرناک است.

کینوا برای بارداری

دانه کینوا یک سوپرفود ویژه و مهم برای کودک ، تهیه آن از فروشگاه

استفاده از محصولات سوپر فود و فراسودمند در رژیم مادران و کودک ‌ها بسیار بر روی سلامت آن‌ها تاثیر گذار است. تعداد زیادی از مادران این چالش را دارند که نوزاد و کودک آن‌ها بعد از بدنیا آمدن وزن گیری خوبی ندارد.

با توجه به این‌که شیر آن‌ها کیفیت لازم را برای تغذیه کودک ندارد و یا خیلی کم چرب یا پرچرب می باشد، سعی می‌کنند از غذاهای کمکی به کودک استفاده بکنند. این غذاهای کمکی باید با نهایت دقت انتخاب شوند وگرنه در سلامت فرزند در آینده بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند مشکلات و چالش‌های جدیدی را برای مادران ایجاد کند.

یکی از محصولات سوپر فود و فراسودمند در سراسر دنیا دانه کینوا است. دانه کینوا به خاویار گیاهی و برنج اینکا معروف است. اما چرا به آن خاویار گیاهی می گویند؟ کینوا تنها گیاهی است که همه اسیدآمینه‌های ضروری بدن را دارد و درصد پروتئین آن بسیار بالاست. میزان پروتئین کینوا به قدری عالی است که حتی گیاهخوارانی که نمی‌توانند از منابع پروتئین حیوانی استفاده کنند نیز می‌توانند از کینوا در رژیم خود استفاده کنند و عوارض رژیم های گیاه‌خواری و حتی لاغری را به حداقل برسانند.

 در واقع دانه کینوا یک غذا و یک مکمل غذایی لاکچری نیست.دانه کینوا یک غذای فراسودمند و کامل است که می‌تواند هم به صورت تک غذا و هم به‌صورت مخلوط با غذاهای دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. کینوا طعم خاصی ندارد و همین مورد باعث می‌شود که افراد مختلف با ذائقه خود بتوانند آن را در انواع غذاها و روش‌های طبخ متفاوتی از آن استفاده کنند.

دانه کینوا طعم و مزه مشخصی ندارد و باعث ایجاد طعم غریبه در غذاهای مختلف نمی‌شود. افراد مختلف بعد از استفاده از غذاهای کینوا علاقمندی عجیبی به این محصول پیدا می‌کنند.

فروشگاه انواع محصولات کینوا برای کودک در سطح کشور

فروشگاه های مختلفی در سطح کشور دانه کینوا  ایرانی و وارداتی را عرضه می‌کنند. دانه کینوا ایرانی در در مقایسه با وارداتی قیمت فروش بسیار پایینی دارد. اما استانداردها و آنالیزهای مورد تأیید را نیز دارا می باشد. البته مصرف‌کنندگان عزیز و مادران نیز باید حتماً به منبع و فروشگاه که از آن محصول را خریداری می‌کنند دقت کنند. زیرا فروشگاه ‌هایی که محصولات بدون لیبل و بدون استاندارد و مجوز را عرضه می‌کنند نیز زیاد هستند.

 مادران باردار شیرده و افرادی که برای مصرف کودکان خود دانه کینوا استفاده می‌کنند، حتماً باید از کیفیت بالای دانه اطمینان حاصل کنند. می‌توان شرکت ایلیا را معرفی کرد که با تولید و فراوری دقیق محصول کینوا توانسته است دانه با کیفیتی در سطح کشور تولید کند. مصرف کنندگان و مادران عزیز در سراسر کشور می‌توانند در حجم های یک کیلویی تا صد کیلویی این محصول را سفارش دهند. همچنین آرد کینوا، پرک کینوا، کینوا سه رنگ، سویق کینوا نیز موجود است که قابل استفاده برای افراد مختلف می باشد.

فروشگاه کینوا  برای کودک

اهمیت دانه کینوا برای کودک در چیست؟

 بسیاری از مادران از لاغری و وزن کم فرزند کودک خود شاکی هستند. زیرا کودکان هر غذایی را نمی‌خورند و ممکن است غذاهایی بسیار خوبی را به واسطه طعم ناخوشایندی که برای آن‌ها دارد استفاده نکنند. همچنین فعالیت کودکان بسیار زیاد است و می‌تواند باتوجه به این‌که حجم مناسبی از غذا را مصرف می‌کند، بسیار لاغر و ضعیف باشند. برای مادرانی که با این چالش‌ها در ارتباط هستند، پیشنهاد محصول کینوا و جو دوسر را داریم.

این محصولات در انواع غذاها قابلیت استفاده را دارند و برای کودکان نیز خوشایند هستند. کینوا طعم ندارد و این موضوع باعث می‌شود، مادران در انواع غذاها باتوجه به ذائقه کودک با طعم آن بازی کنند. کینوا باعث می شودکودک طعم غریبه‌ای در انواع غذا حس نکند و غذا را براحتی بخورد. این محصول برای کودک در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد.

پخت سریع کینوا برای مادران شاغل

 همچنین شکل کینوا در غذا به حالتی است که برای کودکان ایجاد دافعه نمی‌کند و به راحتی می‌توانند این نوع غذا را مورد استفاده قرار دهند.کینوا تایم پخت بسیار پایینی دارد و در حدود سه تا ده دقیقه به آسانی با آب جوش پخته می شود.

 بیشتر مادرانی که شاغل و یا درگیر کارهای روزمره هستند و زمان کافی برای پخت انواع غذاها ندارند، می‌توانند از دانه کینوا برای انواع غذاها استفاده کنند. کودک می‌تواند در طول هفته به‌صورت هر روز و یا یک‌بار در هفته کینوا را مورد استفاده قرار دهد. مادران شاغل می‌توانند در کمترین زمان برای کودک خود یک غذای بسیار مقوی تهیه کنند. حتی اگر فعالیت کودک زیاد است، بتواند باعث وزن گیری و افزایش وزن کودک نیز بشود.

فروشگاه کینوا  برای کودک

انواع غذا ها با کینوا برای کودک

دانه کینوا، آرد کینوا، پرک کینوا تنوع غذایی بالایی دارد. در انواع غذاهای ایرانی فرنگی سوپ سالاد دسر می‌توان از این دانه شگفت انگیز استفاده کرد. برای کودکان نیز می توان دانه کینوا را مانند برنج کته کرد یا در انواع سوپ‌ها، آش‌ها، پوره ها و غذاهای گیاهی و گوشتی استفاده کرد.

با توجه به نرمی بسیار خاصی که این غله دارد، نیاز به جویدن ندارد و برای کودکانی که هنوز دندان‌های کاملی ندارند، می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. حتی آرد کینوا در شیر کودک می‌تواند به صورت فرنی و یا به صورت مکمل استفاده شود و همه مادران می‌توانند از این محصول فوق‌العاده برای کودک خود استفاده بکنند.

بهترین فروشگاه دانه کینوا برای کودک

انواع فروشگاه‌ها در سراسر کشور می‌توانند برای تهیه دانه کینوا و مخصوص برای کودک با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرند. مادران باردار و شیرده و علاقمندانی که برای کودک خود نیاز به مصرف محصولات فراسودمند مانند دانه کینوا، آرد کینوا، سویق کینوا، جو دوسر و جو دوسر پرک دارند، می‌توانند در کمترین زمان ممکن از سراسر کشور محصول موردنظر خود را سفارش دهند و از خدمات مشاوره‌ای و انواع دستورهای پخت ویژه شرکت توسعه تجارت ایلیا استفاده نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *