عرضه و توزیع کینوا برای کودک

کینوا کودک

اولین و بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا برای کودک آماده ارائه دانه کینوا با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم به سایر نقاط کشور می‌باشد. برای تهیه کینوا بصورت بسته بندی یا فله می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا یک شبه غله است که در حدود 5000 سال پیش در کوه‌های منطقه آند در کشور آمریکای جنوبی کشت شد. اولین کشورهایی که دانه کینوا را کشت کردند شیلی، پرو، بولیوی و اکوادور بودند که بیشترین میزان کینوا تولیدی را نیز داشتند. پروتئین دانه کینوا کیفیت بالایی دارد و به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل می‌تواند مصرف شود، در واقع تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را داراست.

دانه کینوا کودک

کینوا یک غذای کامل برای کودک

 کودکان با توجه به سن آنها که در مرحله رشد هستند نیاز به غذاهای مقوی و مغذی دارند تا بتوانند بدنی سالم و قوی در آینده داشته باشند. بنابراین باید در انتخاب غذای کودکانمان دقت کنیم. ارزش غذایی مواد مختلف با توجه به کیفیت پروتئین آنها تعیین می‌گردد و دانه کینوا به دلیل اینکه غنی از پروتئین می‌باشد به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است.

با استفاده از دانه کینوا و هم‌چنین فرآورده‌های آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و… می‌توانید غذاهای متنوعی برای کودکان دلبندتان تهیه کنید. جهت مشاوره در زمینه تهیه دانه کینوا و فرآورده‌های آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و نیز دستور پخت آنها می‌توانید با کارشناسان این مجموعه که عرضه کننده کینوا برای کودک است در تماس باشید.

فواید و ارزش غذایی کینوا

دانه کینوا خواص زیادی دارد و به همین دلیل نام دیگر آن خاویار گیاهی است. مواد مغذی دانه کینوا شامل ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم و…، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، فیبر، پروتئین و اسید‌های آمینه ضروری بدن هستند که هرکدام نقش بسیار مهمی در سلامتی و شادابی بدن دارند.

به طور مثال کلسیم در شکل گیری و داشتن دندان‌ها و استخوان‌های سالم و قوی به کودکان کمک می‌کند و نیز آهن در ایجاد تمرکز و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. این مجموعه بهترین دانه کینوا برای کودک را عرضه می کند.

کینوا و کودک

تهیه دانه کینوا از مراکز دارای مجوز

دانه‌های کینوا باید بعد طی مراحلی به طور کامل فرآوری شوند تا هم ساپونین که یک ماده تلخ در پوسته آن است از بین برود و هم عاری از هر گونه سنگ ریزه و ناخالصی بشنود. اما یک سری از افراد سودجو بدون مجوز و امکانات لازم اقدام به فرآوری دانه کینوا بصورت غیر حرفه‌ای کرده و در بازار عرضه می‌کنند.

این مجموعه با داشتن تمام مجوزهای لازم و متخصصان حرفه‌ای در این زمینه کینوا را به طور کامل فرآوری کرده و دانه‌های کینوا تولیدی این مرکز بدون هر گونه سنگ و ریزه و ناخالصی و کاملا شیرین یعنی بدون ذره‌ای ساپونین هستند.

عرضه و توزیع کینوا برای کودک

بزرگترین مجموعه تولید و پخش کینوا دانه‌های کینوا را با بالاترین کیفیت تولید کرده و در سطح کشور عرضه می‌نماید. این مجموعه تمام مجوزهای لازم برای تولید کینوا را دارد، برای تهیه دانه کینوا برای کودک عزیزتان می‌توانید تنها با یک تماس میزان کینوا مورد نظرتان را بصورت بسته بندی یا فله سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

کینوا برای کودک

همکاری عرضه و توزیع کینوا برای کودک

این مرکز آماده همکاری و عقد قرارداد برای فروش و عرضه کینوا در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله با مراکزی مانند مراکز پخش مواد غذایی، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاهها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *