سایت خرید سویق کینوا رژیمی

پودر کینوا

بزرگترین سایت خرید سویق کینوا رژیمی در کشور اقدامات ارزشمندی در این زمینه به مردم عزیز در اقصا نقاط کشور عرضه می‌نماید. برای تهیه سویق کینوا رژیمی با کیفیتی بالا تنها یک تماس با این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.

کینوا و سویق کینوا

کینوا یک شبه غله متعلق به خانواده اسفناج می‌باشد، که دارای خواص زیادی برای سلامتی افراد و پیشگیری از بیماری‌ها است. سویق کینوا نیز از فرآروده‌های کینوا است، که در این مجموعه بصورت تخصصی تولید و عرضه می‌گردد. به دلیل بالا بودن میزان فیبر در آن برای افرادی که می‌خواهند رژیم بگیرند بسیار مفید است. زیرا فیبر موجود در آن از پرخوری جلوگیری کرده و فرد را به مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. در نتیجه باعث کاهش وزن و تناسب اندام در فرد می‌گردد.

خرید سویق کینوا رژیمی

کاربرد سویق کینوا رژیمی برای رژیم

سویق کینوا رژیمی از دیگر فرآورده های کینوا می باشد که کاربرد زیادی دارد. این ماده غذایی ارزشمند هم می‌تواند برای مصارف پختنی و هم خام مخلوط با ماست، شیر و… مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که قصد رژیم گرفتن دارند، ورزشکاران و دیگر افراد می‌توانند این محصول را به عنوان یک وعده‌ی غذایی کامل و سرشار از مواد مغذی خرید کرده و استفاده نمایند.

سویق کینوا علاوه بر این که در تامین مواد لازم بدن نقش موثری دارد باعث تناسب اندام و لاغری در افراد می‌گردد. ویتامین B موجود در سویق کینوا از ریزش مو و مشکلات ناخن جلوگیری می‌کند و هم چنین در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است.

فواید سویق کینوا

کینوا و نیز سویق رژیمی آن دارای مواد مغذی مفیدی هستند. از جمله ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی کلسیم، روی، آهن، فسفر، منیزیوم، پتاسیم، سلنیوم و…، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، فیبر و پروتئین. همه‌ی این مواد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها موثرند. مانند کم خونی، سردردهای میگرنی، کاهش قند خون بیماران دیابتی، پیشگیری از پوکی استخوان، بهبود عملکرد روده‌ها و… . خرید این محصول بسیار مفید خواهد بود.

خرید سویق کینوا رژیمی

سویق کینوا رژیمی سرشار از پروتئین

سویق کینوا خاطر داشتن ارزش پروتئینی بالای آن در تامین پروتئین افراد گیاهخوار بسیار مفید است و می‌تواند جایگزین پروتئین حیوانی در این افراد باشد. تنها گیاهی که تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارد کینوا می‌باشد و به طبع در سویق آن هم وجود دارد. مصرف پروتئین برای افرادی که ورزش می‌کنند و می‌خواهند عضله سازی کنند هم لازم می‌باشد و با و مصرف سویق کینوا علاوه بر این که دچار اضافه وزن نمی‌شوند در تناسب اندام آن‌ها هم موثر است.

خرید سویق کینوا رژیمی

سایت خرید سویق کینوا رژیمی

اولین سایت خرید سویق کینوا رژیمی در کشور اقدامات بسیار مهمی در زمینه تولید در کشور نموده است. در این مجموعه سویق کینوا رژیمی با بهترین کیفیت تولید و بسته بندی می‌گردد. قیمت محصولات این مجموعه در برابر کیفیت آن بسیار مناسب می‌باشد. جهت خرید و هم چنین مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در خرید سویق کینوا رژیمی

هم چنین این مجموعه آماده همکاری با باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران، رژیم درمانگرها، مربیان باشگاه‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاهها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در جهت خرید این محصول کینوا بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *