قیمت روز آرد کینوا

قیمت آرد کینوا

قیمت روز آرد کینوا خالص از کدام مجموعه قابل استعلام است؟ آیا مجموعه‌ای هست که آرد کینوا خالص را بهترین کیفیت تولید و عرضه کند؟

کینوا یک گیاه فراسودمند

کینوا که در حدود 5000 سال پیش در کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی کشف شد. امروزه به عنوان یک غذای اصلی در کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور، شیلی و بسیاری از نقاط مختلف جهان کشت و مصرف می‌گردد. این دانه فراسودمند است زیرا مواد غذایی موجود در آن به نسبت مواد غذایی دیگر بیشتر و با کیفیت تر است.

لذا در ایجاد سلامتی افراد و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد. کینوا در مقایسه با دیگر غلات مانند گندم و برنج غنی تر است، و می‌توان به آن به عنوان یک چشم انداز خوبی برای تامین غذا در نقاط مختلف جهان نگاه کرد.

قیمت آرد کینوا

آرد کینوا خالص

آرد کینوا خالص یکی از فرآورده‌های آن می‌باشد، که در این مجموعه به صورت تخصصی تولید می‌گردد و با قیمت مناسب به فروش می رسد. از آرد خالص کینوا برای تهیه نان، کیک، بیسکوییت، مافین، کراکر و… می‌توان استفاده کرد. تهیه نان با آرد خالص کینوا برای افراد سلیاکی که به گلوتن موجود در غلات حساسیت دارند مناسب است. هم چنین می‌توان از این آرد خالص کینوا و ترکیب آن با آردهای دیگر هم برای تهیه نان و محصولات دیگر استفاده کرد.

تهیه آرد کینوا خالص با کیفیت بالا

آرد کینوا خالص در این مجموعه با بهترین کیفیت و دارا بودن تمام استانداردهای لازم تولید می‌گردد و با نازلترین قیمت عرضه می شود. متاسفانه یک سری از افراد این شرایط سوء استفاده کرده و بصورت غیر استاندارد و بدون مجوزلات لازم اقدام به تولید آرد کینوا خالص به صورت بی کیفیت و غیر بهداشتی نموده‌اند.

اگر به فکر سلامتی خود و عزیزانتان هستید باید حتما این محصول را از مراکزی معتبر که دارای مجوز هستند خریداری کرده و مصرف نمایید. این مجموعه تمام امکانات و مجوزهای لازم برای تهیه آرد کینوا خالص را دارد و محصول نهایی آن هم با کیفیت است و طعمی مطلوب دارد و با قیمتی مناسب عرضه می‌گردد.

قیمت آرد کینوا

آرد کینوا خالص مناسب برای سلیاکی‌ها

افراد مبتلا به سلیاک که به گلوتن حساسیت دارند، نمی‌توانند از آرد گندم که بصورت عمده برای تهیه نان مصرف می‌شود استفاده کنند. اما آرد کینوا خالص عاری از گلوتن است و هم به تنهایی برای افراد مبتلا به سلیاک و هم در ترکیب با آرد‌های دیگر برای سایر افراد می‌تواند در تهیه نان و دیگر محصولات استفاده گردد.

آرد کینوا خالص علاوه بر اینکه عاری از گلوتن است، مواد مغذی فراوانی هم مانند املاح معدنی کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و…، ویتامین‌های گروه B و E، آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، فیبر، پروتئین و اسیدهای آمینه دارد.

آرد کینوا و سلیاک

قیمت روز آرد کینوا

قیمت روز آرد کینوا خالص در بزرگترین مرکز تولید و عرضه آن قابل استعلام است. برای تهیه آرد خالص کینوا و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در فروش آرد کینوا با قیمت مناسب

کارخانجات صنایع تبدیلی، مراکز پخش مواد غذایی، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها می‌توانند جهت تهیه آرد کینوا خالص با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله با این مجموعه همکاری نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *