پخش کینوا ایرانی اصل

دانه کینوا

بزرگترین مرکز پخش کینوا ایرانی اصل برای اولین بار در کل کشور با مجوزات لازم، اقدام به تولید و پخش کینوا ایرانی اصل نموده است. علاقمندان به مصرف کینوا ایرانی اصل می توانند به سایت ما در این مجموعه سر زده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

کینوا بومی کجا می باشد؟

کینوا گیاهی است که از حدود 5000 سال پیش در جهان کشت می‌شده است و بومی آمریکای جنوبی است. ابتدا در کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی کشت شد و بعد از آن با توجه به خواص این گیاه شگفت انگیز در اکثر کشورهای دنیا کشت می شود. سازمان فائو کشورها را به کشت کینوا تشویق می‌کند.

کینوا چه خواصی دارد؟

کینوا یک ماده غذایی ارزشمند سرشار از اسید آمینه و پروتئین است. کینوا به علت داشتن ویتامین ها، املاح معدنی، پروتئین و اسید آمینه های ضروری بدن با نام خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی مشهور است. این گیاه به تازگی در ایران کشت می شود و این مجموعه بزرگترین مجموعه تولید و فرآوری و پخش کینوا ایرانی در کشور است.

کینوا ایرانی اصل و وارداتی و تفاوت ها

یکی از مهم ترین تفاوت های کینوا ایرانی و وارداتی تفاوت رنگ است و رنگ ایرانی ممکن است سفید خالص نباشد و به سفید، شیری، کرم و طلایی داشته باشد. اما دانه وارداتی رنگ کاملا سفید دارد. که این تفاوت رنگ ها مهم نیستند، عامل مهم ارزش غذایی موجود در دانه کینوا است که در کینوا ایرانی و وارداتی تفاوتی وجود ندارد. پخش و عرضه بهترین دانه کینوا ایرانی با استاندارد های کیفی لازم را می توانید در این مجموعه به صورت عمده سفارش دهید.

 با توجه به آنالیزهایی که ما از آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت گرفتیم کینوا ایرانی و وارداتی هیچ تفاوتی از لحاظ ارزش غذایی با هم ندارند که لازم به ذکر که کینوا ایرانی در بعضی موارد مثل میزان فیبر، آهن و اسیدچرب امگا 6 از کینوا وارداتی بالاتر است.

کسانی که در مورد کینوا در خارج از کشور تحقیق می کنند برایشان جالب توجه بوده است که چرا کینوا ایرانی میزان آهن فیبر و امگا 6 آن از استاندارد جهانی هم بالاتر است و این یکی از نقاط قوت بسیار مهم کینوا ایرانی اصل است. دانه کینوا ایرانی اصل که در مجموعه ما تولید می شود دانه هایی با رنگ درشت و رنگی مناسب دارد.

کینوا

پخش کینوا ایرانی و بازار آن

مزیت کینوا تولیدی در این مجموعه نسبت به کینوا موجود در بازار این است که کینوا این مجموعه به طور کامل از بذور علف هرز و ناخالصی ها جدا شده و در نهایت کینوا خالص و بدون ذره ای سنگ ریزه به دست می آید.

کشاورزانی که کینوا ایرانی را برای این مجموعه تولید می کنند در کار خود خبره هستند و کینوا تولیدی آن ها با بهترین کیفیت به این کارخانه فراوری وارد می شود. در این مجموعه با دستگاههای پیشرفته در نهایت دقت کینوا فرآوری شده و به بازار عرضه می گردد. امایک سری مجموعه ها در بازار بدون مجوز و استانداردهای لازم اقدام به فرآوری نامناسب و پخش کینوا کرده و وارد بازار می کنند. کینوا در این شرکت ها به هیچ عنوان قابل خوردن نیست و در صورت مصرف ممکن است باعث مسمومیت و آلرژی بشود.

عرضه و پخش کینوا ایرانی اصل

بنابراین کینوا ایرانی اصل تولیدی در این مجموعه با مجوزات مربوطه در سطح کشور بالاترین کیفیت تولید و فرآوری را دارد و از کینوا وارداتی ارزش غذایی بالاتری هم دارد و مهم تر از همه اینکه با قیمت بسیار مناسبتر نسبت به نوع وارداتی عرضه می گردد.

تمامی مراکز پخش محصولات غذایی در سطح کشور و فروشگاه ها و هایپرمارکت ها و… می توانند کینوا ایرانی اصل با کیفیت عالی و با قیمتی بسیار مناسب به صورت خرد و عمده از این مجموعه تهیه کرده و به بفروش برسانند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *