قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی ساری

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه  کینوا رنگی و سفید را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ از کدام مرکز می‌‌توان دانه کینوا رنگی را به صورت بسته‌بندی و فله ، در ساری تهیه کرد؟

تنوع رنگ در دانه کینوا

دانه کینوا ، شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که با داشتن وزن هزار دانه ، بین ۲ تا ۳ گرم بسیار ریز است . دانه ی کینوا ، به رنگ های مختلفی در سراسر جهان تولید می شود . این دانه ‌ها به صورت گرد ، بیضی‌شکل و معمولاً زرد کم‌رنگ هستند .

اما دانه کینوا به رنگ ‌های سفید ، طلایی ، قرمز ، بنفش ، قهوه ای ، سیاه و رنگ های مابین نیز وجود دارد . به‌طورکلی دانه کینوا در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه ، به ‌صورت تجاری دسته‌بندی می‌شود . اگرچه تفاوتی بین دانه های کینوا رنگی و سفید از نظر ارزش غذایی وجود ندارد ، اما تحقیقات نشان داده که خواص آنتی‌اکسیدانی دانه کینوا قرمز بیش از سایرین است .در ایران این نوع کینوا با قیمت خرید مطلوب در ساری عرضه می شود.

خرید کینوا رنگی ساری

خواص آنتی‌اکسیدانی بالای دانه کینوا قرمز

در تحقیقاتی که در رابطه با خاصیت آنتی‌اکسیدانی دانه کینوا رنگی و سفید ، انجام ‌شده دانه های کینوا به رنگ‌های سفید رنگی از جمله قرمز ، زرد ، بنفش و سیاه مورد بررسی قرار گرفتند .

 نتایج این تحقیق نشان داد که دانه ی کینوا با قرمز و سپس دانه  کینوا به رنگ سیاه ، بیشترین فعالیت آنتی اکسیدانی را دارد . همچنین تحقیقات نشان داده که ، دانه کینوا قرمز پخته شده ، به مقدار قابل توجهی ،از پلی فنل ها و فلاوونوئیدها و فعالیت های آنتی‌اکسیدانی بیشتری نسبت به دانه کینوا سفید پخته‌شده دارد . و قیمت خرید دانه های رنگی کینوا در ساری و دیگر شهرهای ایران بسیار مناسب است.

دانه کینوا قرمز دارای دو نوع فلاوونوئید ، به مقدار زیاد می باشد . کامپفرول بیشترین میزان پلی فنل های دانه  کینوا رنگی را تشکیل می دهد . این آنتی‌اکسیدان ، خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله بیماری‌های قلبی و برخی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد .

کوئرستین نوع دیگری از آنتی اکسیدان های دانه کینوا رنگی است که می‌تواند ، بدن را در بسیاری از شرایط ازجمله پارکینسون ، بیماری‌های قلبی ، پوکی استخوان و انواع خاصی از سرطان‌ها محافظت نماید .

علاوه بر این دانه کینوا رنگی ، حاوی رنگ ‌دانه های گیاهی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی ازجمله بتاکسانتین ها (زرد) و بتاسیانین ها (بنفش) می باشد . هر دوی این آنتی اکسیدان ها جزو ، بتالائین ها است . تحقیقات نشان داده که بتالائین ها ، دارای اثرات آنتی‌اکسیدانی قدرتمندی در محافظت بدن ، در برابر آسیب اکسیداتیو و فراهم آوردن خواص ضد سرطان کینوا دارد .

خرید کینوا رنگی ساری

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در ساری

همان‌طورکه بیان گردید ، دانه ی کینوا دارای خواص تغذیه‌ای و ارزش غذایی بالایی می باشد . به همین دلیل ، مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است .

مجموعه ما ، به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا رنگی و سفید را در ساری و سایر استان‌ها عرضه می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا را به ‌صورت بسته‌بندی و عمده در تناژ بالا ، در ساری و کلیه استان‌های کشور توزیع می‌نماید .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید را در ساری ، می توانید از این مجموعه استفاده نمایید . مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا برداشت ‌شده را به صورت صنعتی فرآوری می کند .

این مجموعه دانه کینوا آماده به طبخ را در ساری و کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . دانه کینوا رنگی (قرمز و سیاه) ، دانه کینوا سفید و آرد کینوا ، از محصولات فله‌ای محصولات عرضه‌شده توسط این مجموعه است .

این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی و انجمن های سلیاک ، در زمینه توزیع دانه کینوا در تناژ بالا می باشد . جهت تهیه دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا ، با قیمت مناسب در ساری و دیگر استان‌ها ، می‌توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *