مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک

قیمت کینوا سه رنگ

اولین و بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک در کشور دانه‌های کینوا را با استفاده از کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته تولید و فرآوری کرده و به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاع از نحوه سفارش دانه کینوا ارگانیک می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا ارگانیک

ارگانیک به معنای طبیعی بودن است و دانه کینوا ارگانیک به این معناست که هیچ ماده شیمیایی در طی مراحل تولید آن به کار نرفته است. تولید مواد غذایی ارگانیک علاوه بر سالم‌تر بودن مواد غذایی و در نتیجه انسان سالم به سلامتی محیط زیست اعم از گیاهان و حیوانات کمک شایانی می‌کند. کینوا یک گیاه دارای خواص بسیار ارزشمند است که با تولید ارگانیک آن بر خواص فوق العاده این گیاه نیز افزوده می‌شود.

دانه کینوا ارگانیک

فروش دانه کینوا ارگانیک به عنوان غذایی فراسودمند

دانه کینوا یک شبه غله حاوی انواع مواد مغذی است به همین دلیل به آن فراسودمند می‌گویند. به طور کلی مواد مغذی که در دانه کینوا وجود دارند عبارتند از: املاح معدنی کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم، منیزیوم، سلنیوم و…، ویتامین‌های گروه B و E، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، پروتئین، تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن و فیبر می‌باشند که هر کدام از این‌ها نقش مهمی در سلامتی اعضای مختلف بدن ایفا می‌کنند.

دانه کینوا یک آنتی اکسیدان طبیعی

همانطور که می‌دانید آنتی اکسیدان‌ها نقش بسیار مهمی در سلامتی و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند قلب و عروق، سرطان و بیماری‌های التهابی دارند. دانه کینوا یک شبه غله سرشار از آنتی اکسیدان است، ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و این دانه که دارای میزان مناسبی از ویتامین E است در نتیجه دارای آنتی اکسیدان می باشد. این مجموعه اولین مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک در کشور است.

دانه کینوا ارگانیک

کینوا و تاثیر آن در سلامتی انسان

امروزه توجه به داشتن بدنی سالم در بین افراد جامعه افزایش پیدا کرده است، طبعا” یکی از روش‌های سالم ماندن بدن استفاده از مواد غذایی سالم، مقوی و طبیعی است. دانه کینوا گیاهی که اخیرا در کشور ما ایران تولید می‌شود می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن تغذیه و زندگی سالم باشد. در این جا به برخی از فواید این دانه شگفت انگیز می‌پردازیم: کلسیم موجود در دانه کینوا برای سلامت دندان و استخوان‌ها در تمام سنین بسیار مفید است.

آهن دانه کینوا در پیشگیری از کم خونی، سردرد‌های میگرنی و تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر گذار است، بهبود عملکرد روده‌ها به دلیل داشتن فیبر مناسب در کینوا، کاهش خطر سکته‌های قلبی بخاطر وجود اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و غیره. برای دریافت اطلاعات کامل‌تری در این زمینه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

کینوا ارگانیک

مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک

مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک در کشور دانه کینوا ارگانیک را بصورت کاملا تخصصی تولید و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به طور کامل فرآوری کرده و با کیفیت و قیمتی عالی به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. برای تهیه دانه کینوا ارگانیک تنها با یک تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و هم‌چنین مشاوره رایگان در زمینه طبخ دانه کینوا و روش‌های مختلف آن دریافت نمایید.

همکاری مرکز فروش دانه کینوا ارگانیک

این مجموعه آماده همکاری با مراکزی از قبیل: بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاههای بدن‌سازی، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در جهت خرید دانه کینوا ارگانیک بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد. هم‌چنین علاوه بر دانه کینوا فرآورده‌های حاصل از آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و… نیز در این مجموعه بصورت حرفه‌ای تولید و عرضه می‌گردد. جهت ثبت سفارش خود می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *