سایت جامع گیاه دارویی کینوا

خرید و فروش گیاه کینوا

سایت جامع گیاه دارویی کینوا با هدف عرضه بذر و دانه گیاه دارویی کینوا و ارائه مشاوره در زمینه کشت گیاه دارویی کینوا در استان های مختلف کشور، توسط مجموعه ما راه اندازی شده که برای استفاده از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

معرفی گیاه دارویی کینوا

گیاه دارویی کینوا شبه غله ای بومی کشورهای پرو و بولیوی در آمریکای جنوبی است. و از هزاران سال قبل توسط مردم این مناطق، مورد کشت قرار گرفته است. گیاه دارویی کینوا، دوره رشد کوتاه مدتی دارد و گیاهی زودرس محسوب می شود.

گیاه دارویی کینوا علاوه بر ارزش دارویی، ارزش غذایی زیادی دارد. هدف اصلی از کشت گیاه دارویی کینوا، تولید دانه هایی سرشار از مواد غذایی است. ارزش غذایی بالای دانه های گیاه کینوا، کینوا باعث شده که به خاویار سبز معروف باشد. اطلاعات لازم در این زمینه در سایت این مجموعه موجود است.

دانه های گیاه دارویی کینوا، دارای املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، فیبر و آهن و ویتامین ب و آنتی اکسیدان می باشد. مصرف دانه کینوا برای تمام گروه های سنی از جمله خردسالان و کودکان، نوجوانان و جوانان، زنان باردار و شیرده، سالمندان، ورزشکاران و آقایان توصیه می شود.

سایت گیاه دارویی کینوا

فواید گیاه دارویی کینوا

بیماری سلیاک یک بیماری با منشأ ژنتیکی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن گندم و غلات حساسیت دارند. افرادی که دارای بیماری متابولیکی سلیاکی هستند نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم نمایند.

گیاه دارویی کینوا فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاک، غذایی مناسب و خوش خوراک می باشد. گیاه دارویی کینوا و فرآورده های آن می توانند جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار باشند.علاقه مندان می توانند تمامی اطلاعات را از سایت جامع گیاه دارویی کینوا بدست آورند.

 گیاه دارویی کینوا، دیابت نوع 2 را نیز کنترل می کند. همچنین گیاه دارویی کینوا دارای فیبر بسیار بالایی است، در نتیجه مصرف آن،باعث بهبود کارکرد باکتری های روده می شود. و برای پیشگیری از سرطان های دستگاه گوارش و کولون بسیار مفید است.

 پروتئین های موجود در گیاه دارویی کینوا بسیار به شیر شباهت دارد و فرآورده های حاصل از دانه کینوا، برای نوزادانی که نمی توانند از شیر مادر استفاده کنند، می تواند  جایگزین شیر خشک شود.

استفاده از گیاه دارویی کینوا و همچنین فرآورده های آن، هیچ محدودیتی برای کودکان و نوجوانان، مادران شیرده و سالمندان ندارد. بلکه تا حد زیادی به بهبود بیماری های قلبی- عروقی، فشار خون، چربی خون و کلسترول کمک می کند.

سایت گیاه دارویی کینوا

سایت جامع گیاه دارویی کینوا

با توجه به ارزش غذایی و داوریی دانه های گیاه دارویی کینوا و رشد بسیار خوب آن در اقلیم های متفاوت، سازمان فائو سایر کشورها را به کشت آن تشویق نمود. این سازمان با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده آن، سال 2013 را سال کینوا نامگذاری کرد.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران گیاه دارویی کینوا را کشت می نمایند. البته هنوز بسیاری از افراد با این گیاه ارزشمند، آشنایی کافی ندارند.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت گیاه دارویی کینوا و بومی سازی تولید دانه آن در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه با راه اندازی سایت جامع گیاه دارویی کینوا، قصد داردتا اطلاعات کاملی درباره آن ارائه نماید.

این مجموعه که برای اولین بار فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام داده، دانه های گیاه دارویی کینوا را که دارای کیفیت مطلوبی هستند، تولید می نماید. اطلاعات مربوط به کشت گیاه دارویی کینوا در استان های مختلف، تهیه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، خرید و فروش تضمین دانه آن و… در سایت جامع گیاه دارویی کینوا، ارائه می شود.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد. دانه آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) و بذر گیاه دارویی کینوا، به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز، قرار می گیرد.

جهت استفاده از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *