قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی قم

کینوا بسته بندی

کدام مرکز دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در قم عرضه می کند؟ قیمت دانه کینوا در قم را از کدام مرکز می توان استعلام کرد؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟

دانه کینوا- غذایی سبک و خوش هضم

دانه کینوا با ارزش غذایی بالا ، به عنوان غذای کامل مورد توجه قرار گرفته است ، پخت بسیار آسانی دارد . دانه ی کینوا غذای بسیار سبک و خوش هضم است که به علت داشتن میزان فیبر زیاد ، باعث تامین سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از چاقی و یبوست می‌گردد .

فیبر بالای دانه کینوا ، باعث سیری زودرس شده و از پرخوری جلوگیری می‌کند . همچنین دانه کینوا یک پروتئین کامل است و حاوی تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان می باشد . ویتامین‌های گروه B ازجمله ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B9 و ویتامین E در دانه کینوا وجود دارند . عرضه کینوا بسته بندی شده در قم و دیگر استانهای کشور با قیمت پایین صورت می گیرد..

املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، منیزیم ، روی ، مس ، آهن ، منگنز و فیبر نیز در این دانه وجود دارند . دانه کینوا را می‌‌توان مشابه برنج ، به‌ صورت کته و آبکش تهیه نمود . و یا به انواع سوپ و سالاد و انواع غذاهای آبکی به فرنی اضافه کرد .

همچنین می‌‌توان برای تهیه انواع پاستا ، پیتزا و کوکو از دانه کینوا ،  استفاده کرد . با اضافه کردن مقدار 100 گرم دانه کینوا به  برنامه غذایی روزانه خود ، می‌توانید از مواد غذایی سرشار این دانه استفاده نمایید .

قیمت کینوا بسته بندی قم

دانه کینوا دارای خواص آنتی اکسیدانی

همانطور بیان شد ، دانه کینوا ، غنی از پروتئین اسیدهای آمینه و دارای املاح معدنی مفید ، امگا ۳ ویتامین‌های E و B می باشد . خواص ارزشمند دانه کینوا ، به این موارد محدود نمی‌شود . بلکه ترکیباتی مانند پلی فنل ها ، استرول ها و فلاونوئید ها نیز در دانه کینوا وجود دارند . دانه کینوا بسته بندی شده در قم با نازلترین قیمت به فروش می رسد.

 وجود این مواد باعث شده که اثرات آنتی‌اکسیدانی به این‌ دانه ببخشند . دانه کینوا خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی ، ضد التهابی و ضدسرطانی دارد . فلاوونوئیدها ، گروهی از ترکیبات گیاهی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند .

علاوه بر این‌ها پلی فنل ها نیز دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی می‌باشند که همه این موارد در دانه کینوا موجود است . البته دانه کینوا قرمز خاصیت آنتی‌اکسیدانی بیشتری دارد . دانه کینوا به صورت بسته بندی و فله در استان قم و دیگر استان های کشور با قیمت مناسب عرضه می شود.

کامپفرول ، نوعی از پلی فنل ها است که خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله بیماری‌های قلبی و برخی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد . این دل این ماده آنتی‌اکسیدان در دانه  کینوا قرمز به مقدار بیشتری از دانه کینوا سفید و سیاه ، وجود دارد .

کوئرستین ، نوعی دیگری از آنتی‌اکسیدان‌های موجود در دانه  کینوا است که از بیماری‌های قلبی ، پوکی استخوان بیماری پارکینسون و انواع خاصی از سرطان‌ها انسان را محافظت می نماید .

بنابراین اگر به دنبال دانه‌ای باارزش غذایی بالا و خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، با هضم آسان و سبک  هستید ، می توانید دانه کینوا را با اطمینان در برنامه غذایی روزانه خود قرار بدهید .

قیمت کینوا بسته بندی قم

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی قم

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا تولید داخل را پس از فرآوری به‌صورت بسته بندی در قم و دیگر استانها با قیمت پایین عرضه می‌نماید . پس از تولید دانه کینوا ، دانه کینوا به علت داشتن ساپونین در پوسته خود ، نیاز به فرآوری دارد .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا را به‌صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه آماده به طبخ را به‌صورت بسته بندی و عمده ، با قیمت مناسب در قم و دیگر استان‌ها عرضه می‌نماید .

مجموعه ما آرد کینوا را نیز تولید کرده و به همراه دانه کینوا سفید و رنگی ، در بسته‌بندی‌های مختلف و به صورت فله ، در قم و کلیه استان‌ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد .

قیمت دانه کینوا ، را می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید . بعلاوه مجموعه ما آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا با قیمت مناسب می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا به ‌صورت بسته‌بندی و عمده با قیمت مناسب ، در قم و دیگر استان‌ها ، می‌توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *