آنالیز قیمت گیاه کینوا ایرانی و وارداتی

کینوا

گیاه کینوا، بومی شده در آمریکای جنوبی است. این گیاه همانند اسفناج است و دانه های آن سرشار از خواص تغذیه ای می باشد. گیاه کینوا به صورت ایرانی و وارداتی در داخل کشور وجود دارد. قیمت گیاه کینوا ایرانی و وارداتی با یکدیگر تفاوت دارند. جهت آنالیز قیمت گیاه کینوا ایرانی و وارداتی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های کینوا وارداتی

کینوا وارداتی از لحاظ ظاهری دارای تفاوت هایی با کینوا تولید شده در داخل کشور است .از جمله ویژگی های کینوا وارداتی می‌توان به اندازه ذرات اشاره نمود. کینوا وارداتی درشت است و رنگی روشن و شفاف دارد. کینوا به علت اینکه از خانواده اسفناج است دارای بو خاصی می باشد. انواع وارداتی دارای بو کمتری نسبت به نمونه های داخلی است. کینوا وارداتی از لحاظ قیمتی گران است و این قیمت بالا ناشی از قیمت ارز می باشد، زیرا قیمت کینوا وارداتی باتوجه به قیمت ارز تعیین می گردد و از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما بالا است، کینوا وارداتی نیز قیمت بالایی خواهد داشت .

تولید کینوا ایرانی

با پی بردن به خواص شگفت انگیز کینوا، این دانه در سراسر دنیا از جمله ایران کشت شد. این دانه اولین بار در شهر اصفهان کشت شد و‌ با نتیجه موفقیت آمیز این کشت، در سایر نقاط کشور نیز کشت می شود. کینوا ایرانی دارای کیفیت مناسب و مرغوبی است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. کینوا ایرانی توسط شرکت ایلیا تولید می شود. این مجموعه اولین و بزرگ ترین مجموعه تولید کننده کینوا در ایران است .مجموعه ایلیا با تولید کینوا، قدم بزرگی در جهت اهداف جامعه به سوی ترویج سبک زندگی سالم  و استفاده از مواد غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا برداشته است .

شرکت ایلیا، کینوا تولید شده در مجموعه خود را به صورت عمده و‌ جزئی برای علاقه مندان به فروش می رساند .‌کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های ملی و‌ بین المللی است و‌ دارای مجوز بهداشتی و‌ سیب سلامت می باشد. علاقه مندان جهت خرید این محصول می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام به ثبت سفارش نمایند .

کینوا

تفاوت های کینوا وارداتی و ایرانی

کینوا ایرانی و وارداتی از جهت ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تفاوت اصلی در خواص ظاهری همچون بو، طعم و اندازه است .اولین تفاوت بین کینوا وارداتی و ایرانی از جهت شکل ظاهری آن ها است. کینوا ایرانی ریز تر از انواع وارداتی می باشد و دارای بو بیشتری نسبت به کینوا وارداتی است. کینوا ایرانی کرم رنگ و کدر است اما کینوا وارداتی شفاف و روشن می‌باشد .

قیمت کینوا وارداتی از قمیت کینوا ایرانی بیشتر است و این قیمت بالا برای خریداران عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. این تفاوت قیمت کینوا وارداتی و ایرانی برای مصرف کنندگان جزئی تفاوت چندانی ندارد .

قیمت گیاه کینوا فله طلایی

گیاه کینوا طلایی همان کینوا سفید است. کینوا سفید به کینوا طلایی معروف است. دانه سفید کینوا دارای پوسته نازکی می باشد و مدت زمان پخت کمی نسبت به انواع دیگر کینوا دارد. محصول کینوا به علت خواص تغذیه ای شگفت انگیزی که دارد امروزه در صنعت غذایی کشور کاربرد های گسترده ای دارد.

قیمت گیاه کینوا فله طلایی از قیمت کینوا طلایی بسته بندی شده کمتر است. قیمت کینوا طلایی با توجه به عوامل مختلفی از جمله ایرانی یا خارجی بودن محصول، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید، کیفیت دانه ها و … اشاره کرد. قیمت این محصول با توجه به تغییرات قیمتی ناشی از عواملی همچون قیمت ارز، هرینه های حمل و نقل و سایر عوامل ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا طلایی با مراکز فروش  در ارتباط باشند .

کینوا

قیمت برنج کینوا سفید بسته بندی

برنج کینوا نام دیگر کینوا می باشد. برنج کینوا سفید محصولی محبوب است زیرا طعم و‌ مزه خاصی ندارد و همه افراد با هر ذائقه ای می توانند آن را مصرف نمایند. کینوا سفید به صورت بسته بندی برای مصارف جزئی و خانوار استفاده می شود. قیمت برنج کینوا سفید بسته بندی شده از انواع فله و‌ کیلویی گران تر است زیرا هزینه بسته بندی را شامل می شود.

قیمت برنج کینوا سفید بسته بندی شده با توجه به عواملی نظیر کیفیت دانه و  ایرانی یا خارجی بودن دانه تعیین می شود. خرید برنج کینوا سفید بسته بندی شده برای مصارف خانگی بسیار مناسب است زیرا مصرف کننده از سالم و فراوری بودن دانه اطمینان دارد و با دارا بودن علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی می تواند از کیفیت محصول مطمئن شود .

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی از جمله مراکزی هستند که امروزه مشتریان فراوانی را جذب کرده اند. این مجموعه ها این امکان را فراهم کرده اند که خریداران بدون مراجعه حضوری محصول مورد نظرشان را با کیفیت مطلوب خریداری نمایند. فروشگاه های اینترنتی برای خرید کینوا مورد نظر خود جهت فروش در فروشگاه باید به صورت عمده این محصول را خریداری نمایند.

قیمت کینوا برای این فروشگاه ها، ارزان و‌ مطلوب است زیرا به صورت عمده خریداری می کنند. این قیمت با توجه به عوامل تاثیر گذاری از جمله نوع کاربرد و مصرف کینوا، حجم خرید، کیفیت دانه که شامل درشتی و‌ یکدست بودن آنها می شود، ایرانی یا خارجی بودن و سایر عوامل موثر بستگی دارد. به طور کلی نمی توان قیمتی ثابت برای کینوا در نظر گرفت و دارندگان فروشگاه های اینترنتی با ارتباط با مراکز فروش و عرضه کننده، اطلاعات قیمتی را جویا شوند .

کینوا

تامین کینوا برای کارخانه های صنایع غذایی

امروزه به سبب علاقه مردم‌ به مصرف محصولات ارزشمند و دارای ارزش غذایی بالا، کارخانه جات صنایع غذایی نیز علاقه مند به افزودن کینوا در فرمولاسیون محصولات خود هستند. ازجمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

این مجموعه ها برای تامین کینوا مورد نیاز خود می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران است که پتانسیل تامین بلند مدت کینوا را برای کارخانه جات دارد.

این مجموعه خدمات ارزنده و‌ ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به :مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و‌ تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش اشاره نمود. کارخانه جات علاقه مند به همکاری می توانند اطلاعات لازم جهت تامین کینوا و عقد قرارداد را از طریق تماس با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه کسب نمایند.

خرید کینوا سه رنگ در مشهد و سایر شهر ها

کینوا قرمز، سیاه و‌ سفید، از اجزای اصلی کینوا سه رنگ هستند. این محصول در مشهد و سایر شهر ها به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود و علاقه مندان می توانند برای خرید این محصول از طریق مراکز فروش حضوری که در سطح شهر مشهد هستند و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

در هنگام خرید کینوا سه رنگ در مشهد و سایر شهر ها به کیفیت دانه ها و یکدست بودن آنها، دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت دقت نمایید و مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید.‌

کینوا

قیمت عمده کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا برای فروش و مصرف باید دارای مجوز بهداشتی باشد. دارا بودن مجوز بهداشتی این اطمینان را برای خریداران فراهم می‌کند که محصولی در شرایط  کنترل شده و بهداشتی را مصرف می کنند. خرید عمده کینوا عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی، که کینوا را به صورت تناژ از مراکز فروش خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند و روانه بازار می کنند و همچنین کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود.

قیمت عمده کینوا با مجوزات بهداشتی از قیمت کینوا کیلویی و بسته بندی کمتر است و برای مشتریان عمده به صرفه است. این قیمت با توجه به ایرانی یا خارجی بودن دانه ها، کیفیت و نوع کاربرد متغیر است. برای اطلاع از قیمت عمده کینوا با مجوزات بهداشتی با مراکز عرضه کننده این محصول در ارتباط باشید.

تامین دانه و آرد کینوا تناژ غیر تراریخته

دانه و آرد کینوا از پرمصرف ترین محصولات کینوا هستند که فاقد گلوتن بوده و دارای مواد معدنی و مغذی فراوانی از جمله پروتئین، فیبر، امگا۳ و امگا۶، ویتامین ها، کلسیم، منیزیوم، فسفر، آهن و…  می باشند. آرد و دانه کینوا غیر تراریخته جزو محصولاتی محسوب می شوند که بدون دخالت انسان در فرایند رشد و‌ ژنتیک  آن ها، تولید شده اند.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده دانه و آرد کینوا غیر تراریخته در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین محصولات کینوا را به صورت تناژ برای مجموعه و شرکت های علاقه مند دارد. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرارداد با مجموعه هایی که قصد خرید دانه و آرد کینوا غیرتراریخته را دارند، دارا است. برای اطلاع از شرایط تامین و همکاری از طریق مشاوران و کارشناسان مجموعه اقدام کنید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *