فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران

بذر کینوا

در فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران جهت تهیه بذر و دانه گیاه دارویی کینوا، می توانید با بزرگترین فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران، در ارتباط باشید و در زمینه کشت گیاه دارویی کینوا نیز مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی گیاه دارویی کینوا

گیاه دارویی کینوا، گیاهی یکساله است که از نظر ظاهری به علف هرز سلمک یا سلمه تره شباهت دارد. با این تفاوت که گیاه دارویی کینوا به صورت زراعی کشت می شود. گیاه دارویی کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد و در مدت زمان 100 روز رشد خود را کامل می کند.

گیاه دارویی کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود. زیرا دانه های آن سرشار از مواد غذایی هستند و فاقد گلوتن نیز می باشند. دانه های برداشت شده از گیاه دارویی کینوا، برای مصارف غذایی و صنعتی به کار می رود. در این فروشگاه گیاه دارویی کینوا را می توانید با کیفیت های متنوع تهیه نمایید.

گیاه دارویی کینوا در حداقل شرایط زراعی رشد می کند و نسبت به تنش های شوری و خشکی مقاومت بالایی دارد. همچنین این گیاه دارای تنوع ژنتیکی بالایی است و به تغییرات اقلیمی سازگار است.

کینوا

در سال های اخیر، گیاه دارویی کینوا در مناطق مختلف کشور مورد کشت قرار گرفته است. دانه های برداشت از گیاه دارویی کینوا نیاز به فرآوری دارد. زیرا این دانه ها در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارند که برای بدن سمی است.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران، ساپونین موجود در پوسته دانه گیاه دارویی کینوا را جداسازی می کند. و دانه آماده به طبخ را به همراه آرد کینوا، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

مواد غذایی موجود در دانه گیاه دارویی کینوا

دانه گیاه دارویی کینوا دارای 9 اسید آمینه است که همه آنها برای بدن ضروری اند. این دانه ها تنها منبع گیاهی شناخته شده برای تامین کامل اسید آمینه های ضروری انسان می باشند. در مقایســه بــا ســایر غــلات، دانه گیاه دارویی کینــوا میــزان بالایــی ریبوفلاویــن، تیامیــن، ویتامین E و ویتامیــن C  دارد.

 میــزان اســید فولیــک موجود در دانه گیاه دارویی کینوا، 10 برابر ســایر غــلات است. همچنین دانه گیاه دارویی کینــوا دارای میــزان بالایــی از کلســیم، روی، آهــن، مــس و منیزیــم، منگنز و فیبر نیز می باشد.

کینوا

میــزان لپیدهــای دانه گیاه دارویی کینــوا کــه در جنین دانــه قــرار دارد، بیش تــر از غــلات متداول می باشد. میزان روغن آن برابــر بــا میــزان روغــن ذرت کــه  شــامل اولئیــک، اســیدهای چــرب غیــر اشــباع و عمدتــا لینولئیــک و لینولنیــک اسید می باشد.

ارزش غذایی گیاه دارویی کینوا

مهمتر اینکه، دانــه گیاه دارویی کینــوا عــاری از گلوتــن اســت و بــرای افــراد دارای بیمــاری ســلیاك غــذای بسیار مناســب محسوب می شود. همچنین دانه گیاه دارویی کینوا، غــذای مناســبی بــرای تأمیــن نیــاز غذایــی اطفــال، افــراد ســیلیاکی، دیابتــی و افــراد بــا فشــار خــون بالا می باشد.

دانه گیاه کینوا دارای سه درصد قند می باشد که از نوع مالتوز است. کربوهیدرات موجود در در دانه گیاه دارویی کینوا، باعث کاهش اسید های چرب آزاد می باشد. گرانول های نشاسته ای دانه گیاه دارویی کینوا دو میکرومتر است، بنابراین می تواند جایگزین نشاسته اصلاح شده شیمیایی شود.

دانه گیاه دارویی کینوا به عنوان پروتئین گیاهی علاوه بر کمک به رشد ارگانیسم های بدن، گرما و انرژی بدن را حفظ می کند. با توجه به اینکه سرشار از پروتئین است یک جایگزین عالی برای برنج محسوب می شود. میزان پروتئین دانه گیاه کینوا دو برابر گندم  و برنج می باشد.

کینوا دیابت

فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران

در سال های اخیر، کشت بذر کینوا و تولید گیاه دارویی کینوا در ایران روند افزایشی داشته است. اما تهیه دانه گیاه دارویی کینوا که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، مشابه سایر مواد غذایی، دغدغه بسیاری از افراد است.

جهت تهیه دانه گیاه دارویی کینوا با کیفیت بالا و مرغوب، می توانید با بزرگترین فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

کینوا

همکاری در فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر و دانه گیاه دارویی کینوا در ایران، دانه سفید و رنگی کینوا و بذر اصل و شناسنامه دار کینوا را عرضه می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه های گیاه دارویی کینوا را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ در بسته های مختلف و همچنین در تناژ بالا و عمده، توزیع می کند.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد. همچنین در زمینه کشت بذر و تولید دانه گیاه دارویی کینوا مشاوره کاملاً رایگان ارائه می دهد.

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه گیاه دارویی کینوا در ایران و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *