سایت خرید آرد کینوا در سمنان

کینوا

آرد کینوا در اغلب شهرهای ایران از جمله سمنان موجود است. در شهر سمنان انواع فروشگاه های عرضه کننده محصولات کینوا را از جمله آرد کینوا به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت خرید به فروش می رسانند. خرید آرد کینوا از سایت این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که بدون مراجعه حضوری محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آرد کینوا در سمنان به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند آرد کینوا را از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر سمنان، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند.

آسیابانی ویژه کینوا

از آسیاب دانه های کینوا، آرد کینوا حاصل می شود. آسیابانی ویژه کینوا نیازمند تجهیزات و تخصص پیشرفته ای است. برای آسیابانی ویژه کینوا نیازمند دستگاه های پیشرفته هستیم تا علاوه بر بازدهی و راندمان بالای آرد کینوا تولید شده، محصولی با کیفیت و خلوص بالا تولید شود.

تولید آرد کینوا پروتئینی

آرد کینوا همانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین است و به آرد کینوا پروتئینی معروف است. آرد کینوا پروتئینی در ایران برای اولین بار توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد. این مجموعه با تولید آرد کینوا پروتئینی قدم بزرگ در مسیر تولید محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا برداشته است. آرد کینوا پروتئینی تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. آرد کینوا پروتئینی برای تولید انواع محصولات آردی، کیک، کلوچه، پاستا، محصولات بیکری، نان و … به کار می رود.

آرد کینوا پروتئینی تولید شده در مجموعه ایلیا به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی و به صورت جزئی برای مصرف کنندگان خانگی عرضه می شود. آرد کینوا پروتئینی علاوه بر مقادیر فراوان پروتئین دارای مواد مغذی و معدنی دیگری همچون فیبر، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶ ، املاح معدنی نظیر کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، منیزیوم و … می باشد. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا از شرکت ایلیا می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا

خرید آرد کینوا بسته بندی در سمنان

آرد کینوا بسته بندی توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. آرد کینوا بسته بندی این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی با کیفیت را در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده خریداری می کنند. علاقه مندان هنگام خرید آرد کینوا بسته بندی در سمنان، از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل نمایید. برای خرید آرد کینوا بسته بندی در سمنان از طریق فروشگاه های عرضه کننده این خرید امکان پذیر است.

فروش آرد کینوا تناژ در سمنان

آرد کینوا به صورت تناژ توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. فروش آرد کینوا تناژ در سمنان توسط مراکز عرضه کننده این محصول به صورت ایرانی و وارداتی انجام می شود. آرد کینوا تناژ قیمتی ارزان تر از مقادیر جزئی دارد و برای خریداران از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

آرد کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی است و فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که بعضی از افراد به آن حساسیت دارند و نمی توانند آن را مصرف کنند. آرد کینوا  برای تولید محصولات غذایی بیماران سلیاکی مناسب است و کارخانه جات تولید کننده این محصولات در سمنان می توانند آرد کینوا را خریداری نمایند.

فروشگاه خرید کینوا عمده و فله

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که ۵ هزار سال قدمت دارد. دانه کینوا توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است و سپس در بقیه نقاط جهان کشت و مصرف می شود. دانه کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ نوع اصلی است. کینوا سفید، کینوا قرمز و کینوا سیاه انواع اصلی کینوا هستند که در ایران نیز موجود می باشند.

کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. یکی از فروشگاه های عرضه کننده کینوا در ایران فروشگاه ایلیا مارکت است که بسته بندی های کیلویی دانه و آرد را عرضه می کند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و مجموعه های علاقه مند می توانند برای خرید کینوا عمده و فله از طریق این مجموعه اقدام کنند. برای خرید کینوا عمده و فله می توانید با کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشید و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص خرید کینوا عمده و فله جویا شوید.

کینوا

تقلب در آرد کینوا

امروزه تقلب در انواع محصولات غذایی وجود دارد و سود جویان برای پیشبرد اهداف خود اقدام به تقلب می زنند. آرد کینوا یکی از محصولاتی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقلبات در آرد کینوا افزایش یافته است.

از جمله روش های تقلب در آرد کینوا می توان به: افزودن آرد های قدیمی به آرد های جدید، افزودن گچ، افزودن آرد بی کیفیت به آرد های با کیفیت، افزودن آرد غلات دیگر به آرد کینوا و … اشاره کرد. کارخانه جات برای تشخیص تقلب در آرد کینوا از روش های شیمیایی و حسی استفاده نمایند.

از کجا آرد کینوا بهداشتی بخرم

برای خرید محصولات بهداشتی باید مراکز معتبر را انتخاب کنید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. مصرف کنندگان خانگی برای خرید آرد کینوا بهداشتی، محصولات بسته بندی شده را خریداری نمایند. آرد کینوا بهداشتی را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

کینوا

مرکز فروش کینوا غیر تراریخته

محصولات غیر تراریخته محصولاتی هستند که هیچگونه دستکاری ژنتیکی بر روی آن ها صورت نگرفته است. محصولات غیر تراریخته هیچ گونه ماده شیمیایی به آن ها افزوده نشده است و گیاه سیکل طبیعی رشد خود را طی می کند. استفاده از محصولات و فراورده های تراریخته باعث بروز مشکلات و بیماری های زیادی در افراد می شود و نباید از این محصولات استفاده کرد. کینوا غیر تراریخته نیز در شرایط کاملا طبیعی رشد نموده است. مرکز فروش کینوا غیر تراریخته در ایران فروشگاه ها و مراکز مختلفی می باشند.

این دانه پرخاصیت به صورت عمده و جزئی در مراکز عرضه کننده به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند آن را تهیه کنند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا که اولین تولید کننده کینوا و فراورده های آن در ایران است، آمادگی ارائه خدمات به مجموعه های فعال در زمینه تولیدات فراسودمند دارد. همچنین محصولات ارائه شده توسط این شرکت غیر تراریخته و بهداشتی و به همراه تمامی مجوزات بهداشتی می باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *