سایت فروش کینوا برای تولید انواع نان

کینوا

از کینوا برای تولید انواع نان های حجیم، سنتی و رژیمی استفاده می شود. سایت فروش کینوا از مراکز عرضه کننده کینوا برای تولید انواع نان هستند. علاقه مندان به تولید انواع نان با کینوا، می توانند از طریق سایت های فروش کینوا اقدام نمایند.

کارخانه های خریدار کینوا

با گسترش مصرف کینوا در بین افراد جامعه، کارخانه جات صنایع غذایی علاقه مند به استفاده از کینوا در تولید محصولات خود شدند. تولید محصولات غنی شده با کینوا علاوه بر افزودن به ارزش غذایی محصولات، بازار پسندی بسیار خوبی نیز دارد و کارخانه جات با فروش این محصولات بازار بسیار خوبی نیز به دست خواهند آورد.

از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.
کینوا

 تنوع محصولات کینوا در ایران

تنوع محصولات کینوا در ایران باعث شده است علاقه مندان بتوانند با توجه به ذائقه خود، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. برای خرید اینترنتی این محصولات باید به سایت فروش کینوا معتبر و مطمئن مراجعه شود. محصولات کینوا را می توان به صورت جزئی برای مصارف خانوار و عمده برای تولید انواع محصولات استفاده نمود.

محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

تولید آرد کینوا پروتئینی برای اولین بار در کشور

کینوا دانه ای است که به سبب داشتن مقادیر زیادی پروتئین شناخته می شود. آرد پروتئینی کینوا محصولی نو و سرشار از مواد معدنی و مغذی است که در تولید انواع محصولات غذایی از جمله محصولات بیکری کاربرد دارد.‌

برای اولین بار در کشور، آرد پروتئینی کینوا توسط شرکت ایلیا تولید شد. این مجموعه اولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده کینوا و محصولات آن در کشور است. این مجموعه، آرد کینوا پروتئینی را در حجم عمده و جزئی به فروش می رساند.علاقه مندان جهت خرید آرد کینوا پروتئینی می توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا

انواع نان رژیمی

نان رژیمی، از جمله نان های پر مصرف است که طرفداران خاص خودش را دارد. امروزه تولید نان های رژیمی با آرد کینوا رایج شده است. افرادی که قصد کاهش وزن دارند، بیماران دیابتی، بیماران گوارشی از جمله مصرف کنندگان نان های رژیمی هستند. نان های رژیمی با دارا بودن مقادیر زیادی فیبر، در جلوگیری از گرسنگی و پر خوری موثر هستند و فرد را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.

از آرد کینوا برای تولید نان های مخصوص بیماران سلیاکی نیز استفاده می شود. بیماران سلیاکی به گلوتن موجود در مواد غذایی از جمله گندم حساسیت دارند و باید محصولاتی فاقد گلوتن را مصرف نمایند. آرد کینوا فاقد گلوتن می باشد.

نام دیگر کینوا چیست؟

کینوا دارای نام های دیگری از جمله برنج کینوا و خاویار گیاهی نیز می باشد. علت نام گذاری کینوا به خاویار گیاهی دارا بودن ارزش غذایی بالا و کامل بودن این دانه است که در بین غلات از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است.

کینوا را می توان به صورت کته و مانند برنج مصرف نمود. کینوا همانند برنج دارای منابع غنی از ویتامین می باشد و خریداران این غله نگران نبود ویتامین های موجود برنج در کینوا نباشند.

کینوا

خرید کینوا کیلویی طلایی

کینوا طلایی همان کینوا سفید می باشد. کینوا سفید را با توجه به رنگی که متمایل به طلایی می باشد اصطلاحا کینوا طلایی می گویند.خرید این محصول به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. کینوا طلایی را می توان به صورت تولید داخلی و وارداتی خریداری نمود.

در هنگام خرید کیلویی کینوا طلایی باید به نکاتی از جمله سالم و درشت بودن دانه ها، کیفیت و تمیزی دانه ها که عاری از هرگونه شئ اضافی باشند، خرید از مراکز معتبر که دارای مجوز بهداشتی باشند، دقت نمایید.

مجموعه ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا طلایی را به صورت خرد برای مصارف خانوار و عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات عرضه می کند.

کینوا طلایی عرضه شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشتی و استاندارد های لازم می باشد و خریداران با خیالی آسوده می توانند این محصول را خریداری نمایند. علاقه مندان جهت خرید کینوا طلایی از مجموعه ایلیا می توانند از طریق سایت و‌شماره های موجود سفارش خود را ثبت نمایند.

قیمت کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا شامل: سیاه، سفید و قرمز می باشد. این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد و دارای نوسان است. قیمت کینوا سه رنگ با توجه به نوع کاربرد، کیفیت دانه ها که درشت و بدون هیچ گونه آسیبی باشند، کشور تولید کننده که ایرانی و یا خارجی باشد، نوع بسته بندی و حجم خرید تعیین می شود.

قیمت کینوا سه رنگ به صورت بسته بندی و وارداتی از قیمت کینوا فله و ایرانی بیشتر است. جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ می توانید از طریق مراکز عرضه کننده، اطلاعات قیمتی را جویا شوید.

کینوا

فروشگاه های خرده فروشی

فروشگاه های خرده فروشی کینوا و محصولات آن با خرید کینوا به صورت بسته بندی و یا کیلویی آن را عرضه می کنند. این مجموعه ها با داشتن بازار گسترده مشتریان پتانسیل بسیار خوبی برای فروش محصولات کینوا را دارند.

فروشگاه های خرده فروشی کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی به مشتریان خود عرضه می کنند. برای مشتریان خرده فروشی قیمت کینوا خارجی و داخلی تفاوت چندانی ندارد و خریداران با‌توجه به سلیقه و میزان هزینه ای که می خواهند صرف خرید کنند، محصول مورد نظر خود را تهیه می کنند.

کینوا قرمز را از کجا تهیه کنیم؟

کینوا قرمز محصولی لاکچری و پرطرفدار در بین رستوران های و هتل ها می باشد که برای استفاده در انواع غذاها و دسر ها خریداری می شود. دانه های قرمز کینوا به دلیل ثابت ماندن شکل ظاهری بعد از پخت بسیار محبوب است.

کینوا قرمز را می توان به صورت بسته بندی از انواع فروشگاه های سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود. خریداران عمده کینوا قرمز باید از مراکز عرضه کننده این محصول  که تولید کننده و یا وارد کننده کینوا قرمز هستند، تهیه کنند.

کجا میشه کینوا رنگی خرید؟

سوال را می توانیم اینگونه بیان کنیم که کجا کینوا رنگی با کیفیت را می توان خریداری نمود؟ با گسترش مصرف کینوا و محصولات آن از جمله کینوا رنگی، تقلب و فروش محصولات غیر بهداشتی افزایش یافته است. خریداران برای تهیه کینوا رنگی باید مراکز معتبری را که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند را انتخاب نمایند. همچنین خرید اینترنتی کینوا رنگی نیر ممکن بوده و لازم است به سایت فروش کینوا معتبر مراجعه شود.

مجموعه هایی باید انتخاب شوند که علاوه بر کیفیت و‌ مرغوبیت، قیمتی مناسب نیز عرضه کند. کینوا رنگی را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی و در حجم عمده و خرد از انواع فروشگاه های عرضه کننده از جمله فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهیه نمود.

کینوا

تامین آرد کینوا رژیمی تناژ

آرد کینوا یکی از محصولات پر طرفدار کینوا می باشد. این آرد سرشار از پروتئین و فیبر می باشد و برای تولید انواع محصولات رژیمی و سالم از جمله انواع نان ها، محصولات بیکری کاربرد دارد.

یکی از دغدغه های تولید کنندگان محصولات غنی شده با آرد کینوا، مسئله تامین آرد کینوا مورد نیاز می باشد. این مجموعه ها جهت تولید محصولات خود نیازمند آرد کینوا در تناژ بالا هستند. مرکزی که بتواند قدرت تامین بلند مدت داشته باشد و علاوه بر کیفیت محصول، قیمتی مناسب نیز ارائه دهد، می تواند با این تولید کنندگان همکاری داشته باشد.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات آن از جمله آرد کینوا رژیمی می باشد. این مجموعه در جهت حمایت از تولید کنندگان محصولات رژیمی با آرد کینوا، قیمتی مقرون به صرفه برای خریداران خود در نظر دارد. مجموعه ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت و همکاری با خریداران را دارد. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ می باشد.

مجموعه های علاقه مند به همکاری با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا می توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات در خصوص شرایط همکاری با شماره های موجود در سایت فروش کینوا تماس حاصل نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *