تولید کینوا برای دیابت

کینوا برای دیابت

تولید کینوا برای دیابت در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ چرا کینوا برای دیابت مفید است؟ کدام مرکز اطلاعات بسیار ارزشمندی در این زمینه در اختیار مردم عزیز قرار می‌دهد؟

معرفی گیاه کینوا

گیاه کینوا جزء شبه غلات محسوب می‌گردد. این دانه ارزشمند بومی کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی است. اخیرا با کشف خواص فوق العاده این گیاه، سازمان فائو کشت آن را در اکثر کشورهای دنیا توصیه کرده است. ارزش مواد مغذی با کیفیت پروتئین آنها تعیین می‌گردد و کینوا بخاطر پروتئین با کیفیت آن کینوا یک غذای کامل محسوب می‌شود. به همین دلیل سازمان فائو سال 2013 را سال کینوا معرفی کرده است که نشان از ارزش‌های زیاد آن می‌باشد.

کینوا برای دیابت

کینوا غذایی مفید برای دیابتی‌ها

کینوا می‌تواند برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان مورد مصرف قرار بگیرد. جالب اینجاست که هیچ محدودیتی در این مورد هم وجود ندارد. به ندرت پیش می‌آید که یک غذا برای تمام سنین مفید باشد و ضرری نداشته باشد.

اما کینوا این گیاه فراسودمند امروزه طرفداران زیادی در جوامع مختلف بخصوص برای افراد با بیماری دیابت پیدا کرده است. املاح معدنی، ویتامین‌ها، امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، اسید‌های آمینه، پروتئین و فیبر همگی در کینوا وجود دارد که هر کدام از این‌ها نقش بسیار مهمی در سلامتی اندام‌های بدن و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند دیابت، قلب و عروق و… ایفا می‌کند و علاوه بر این می‌تواند به عنوان یکی از وعده‌های اصلی غذایی استفاده گردد و مفید باشد.

کینوا برای دیابت

کینوا، دیابت و رابطه آن‌ها با هم

دیابت بیماری است که هم می‌تواند زمینه ارثی داشته باشد و هم بر اثر عادات غذایی نامناسب، چاقی و … در افراد مختلف به وجود بیاید. همانطور که گفتیم عادات غذایی نامناسب یکی از راه‌های ایجاد این بیماری است. دانه کینوا به عنوان یک غذای کامل می‌تواند برای رژیم غذایی روزانه تمام افراد بخصوص افراد دارای دیابت به جای برنج مورد استفاده قرار بگیرد.

زیرا قند موجود در کینوا بر خلاف برنج سریع آزاد نمی‌گردد و در نتیجه باعث افزایش قند خون نمی شود. هم چنین گرانول‌های نشاسته ای موجود در کینوا کوچک بوده و به صورت چربی و چاقی ظاهر نمی‌گردد بلکه باعث کاهش وزن و تناسب اندام در افراد هم می‌شود.

کینوا سرشار از فیبر و املاح معدنی

دانه کینوا همانطور که گفتیم حاوی فیبر فراوانی است که در پیشگیری و درمان اضافه وزن و چاقی در تمام افراد بخصوص دیابتی‌ها بسیار مفید و کاربردی است. املاح معدنی هم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیوم، فسفر، پتاسیم و سلنیوم هم همگی در دانه کینوا موجود است که در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثرند. هم چنین امروزه معضل پوکی استخوان در اکثر افراد جامعه به چشم می‌خورد که با تامین کلسیم بدنشان می‌توانند از این مشکل رهایی پیدا کنند.

کینوا برای دیابت

تولید کینوا برای دیابت

اگر به دنبال خرید کینوا با بهترین کیفیت و طعمی مطلوب هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. زیرا این مجموعه با داشتن متخصصان زبده و امکاناتی عالی تولید و فراوری دانه‌های کینوا را انجام می دهد. لذا محصول نهایی آن هم بسیار با کیفیت خواهد بود. افراد مبتلا به دیابت می تواننو از تخفیفات ویژه خرید و سفارش کینوا استفاده کنند.

محصول تولیدی برای دیابتی ها به همراه انواع دستور پخت رژیمی و اموزش مصرف ارائه می شود.

همکاری در فروش کینوا برای دیابت

همکاری در جهت فروش کینوا برای دیابت بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده در این مجموعه نیز با مراکزی مانند انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *