قیمت خرید گیاه کینوا اصل تهران

خرید و فروش گیاه کینوا

افراد مبتلا به سلیاک می توانند قیمت خرید گیاه کینوا را در تهران و سایر شهر های ایران در این سایت مرجع جستجو نمایند.

کینوا- خاویار گیاهی

کینوا گیاهی بومی کشورهای پرو، شیلی و بولیوی در آمریکای جنوبی است. گیاه کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، البته برگ های تازه این گیاه نیز مانند اسفناج مصرف می شود. گیاه کینوا دانه هایی تولید می کند که طی 5000 سال غذای اصلی مردم منطقه آند آمریکای جنوبی بوده است.

سازمان خواروبار جهانی ارزش غذایی دانه گیاه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرد و این گیاه را مولتی ویتامین یا خاویار گیاهی نامید. همچنین سایر کشورها را به کشت بذر گیاه کینوا و تولید دانه کینوا ترغیب نمود و سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری نمود.علاقه مندان در تهران می توانند این محصول ارزشمند را با قیمت مناسب خرید نمایند.

در حال حاضر بیش از صد کشور جهان از جمله ایران گیاه کینوا را کشت و دانه کینوا را تولید می نمایند. و دانه حاصل از گیاه کینوا در سبد غذایی خانوارهایی زیادی در جهان قرار گرفته است.

دانه گیاه کینوا به صورت تازه خوری، پخته، آبکش، سرخ کرده و در انواع سالاد، سوپ و خورشت مورد استفاده قرار می گیرد. آرد کینوا نیز برای تهیه انواع نان، بیسکویت، غلات صبحانه و همچنین برای تهیه فرنی کاربرد دارد.

مصرف دانه و آرد کینوا در تهیه انواع غذا باعث افزایش ارزش غذایی آن ماده خوراکی شده، بدون آنکه طعم اصلی آن تغییر نماید. دانه گیاه کینوا شبه غله ای است که طعمی مشابه گندم و ذرت دارد.

دانه کینوا

خواص گیاه کینوا برای بیماران سلیاکی و قیمت خرید آن در تهران

افراد مبتلا به بیماری سلیاک پروتئینی به نام گلوتن که در گندم، جو، چاودار و جو دوسر وجود دارد را نمی توانند هضم کنند، بنابراین هر غذایی که در آن از این غلات استفاده شود برای مصرف این بیماران مناسب نیست. سبک غذایی کشور ما به نحوی است که در اغلب غذاها از غلات مذکور استفاده می شود. به همین دلیل محدودیت تنوع غذایی برای بیماران مبتلا به سلیاک وجود دارد.

ما یک پیشنهاد خوب برای این افراد داریم و آن جایگزین کردن یک شبه غله به نام دانه گیاه کینوا در غذا های خود به جای غلات است. به این ترتیب با کینوا حساسیت ناشی از مصرف گلوتن نیز به وجود نمی آید و تنوع زیادی به غذا های مبتلایان به سلیاک می دهد.

قیمت خرید کینوا تهران

خواص گیاه کینوا برای گیاهخواران و رژیم لاغری

گیاه‌خواری یک سبک یا رژیم غذایی است که گوشت حیوانی به کلی از آن حذف می شود. در حالی که گوشت بهترین منبع تأمین پروتئین بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل این امکان وجود دارد که افراد گیاه‌خوار در معرض کمبود پروتئین قرار بگیرند. این افراد در تهران می توانند با کینوا را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید کنند.

 کمبود پروتئین باعث ریزش و نازک شدن قطر مو شده و همچنین تار های مو و ناخن را شکننده می کند. کمبود پروتئین باعث تحلیل رفتن بافت ماهیچه ای می شود به گونه ای که در موارد شدید نیاز به درمان دارد. دانه گیاه کینوا حاوی همه اسید آمینه های ضروری برای بدن و سرشار از پروتئین است.

پروتئین موجود در دانه گیاه  کینوا از نظر کیفی و کمی دو برابر غلات می باشد. بنابراین مصرف دانه گیاه کینوا در برنامه غذایی افراد گیاهخوار باعث حفظ رژیم گیاهخواری و همچنین تأمین پروتئین مورد نیاز بدن آن ها می شود.

همچنین افرادی که سعی در کاهش وزن دارند در کنار ورزش باید میزان غذای مصرفی خود را نیز تغییر دهند. این افراد در موارد زیادی با انواع رژیم های سخت و غیر اصولی، صدمات جبران ناپذیری به سلامتی خود وارد می کنند. دانه گیاه کینوا با داشتن میزان سه درصد نشاسته و گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک نیاز بدن را به نشاسته تامین می کند. همچنین مصرف دانه گیاه کینوا اثرات چاق کنندگی نیز ندارد.                                             

کینوا لاغری

قیمت خرید گیاه کینوا اصل در تهران

در سال های اخیر، مصرف دانه گیاه کینوا و استفاده از آن در برنامه غذایی خانوارها روند افزایش داشته است. برای اطلاع از قیمت خرید دانه گیاه کینوا در تهران و سایر شهرستان ها می توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر گیاه کینوا با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کشت گیاه کینوا همکاری می نماید.

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، گیاه کینوا مرغوب را پرورش داده و دانه کینوا اصل و با کیفیت بالا تولید می نماید. همچنین برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه گیاه کینوا کرده است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه گیاه کینوا، دانه آماده به طبخ کینوا اصل را در تهران و سایر استان های کشور عرضه می نماید.

این مجموعه دانه سفید گیاه کینوا و دانه های رنگی قرمز و سیاه گیاه کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف عرضه می کند. و آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی در جهت تهیه دانه و آرد کینوا اصل می باشد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما تماس گرفته و با تهیه دانه مرغوب کینوا، در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند. برای تهیه دانه مرغوب کینوا که در داخل کشور و به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید می شود و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *