خریدار ماسک صورت کینوا

ماسک کینوا

خریدار های محصولات کینوا به خصوص ماسک صورت کینوا می توانند برای استفاده از این محصول بی نظیر با کارشناسان در تماس باشند.

کینوا خاویار گیاهی

کینوا به‌عنوان یک غله فراسودمند در سراسر جهان شهرت دارد. گیاه کینوا به این دلیل که دارای پروتئین بسیار بالا است به آن خاویار گیاهی نیز می گوید. کینوا خاویار گیاهی دارای پروتئین های بسیار زیادی است و درواقع تنها گیاهی است که می‌تواند همه اسید آمینه‌های ضروری بدن را تامین کند.

 خواص فوق‌العاده دیگر کینوا املاح معدنی ویژه آن است. این گیاه سرشار از آهن، کلسیم، پتاسیم، سدیم، منیزیم، منگنز و مس است. ویتامین‌های این گیاه شامل ویتامین‌های گروه BویتامینE و امگا سه می باشد. همه این خواص ارزش غذایی کینوا را بسیار بالا برده و این محصول را به یک گیاه سوپر فود در سراسر جهان تبدیل کرده است.  

محصولات مختلفی از دانه کینوا استخراج شده است. مانند پودر پروتئینی کینوا، پرک کینوا، آرد کینوا، سویق کینواو غیره …. .

ماسک صورت کینوا یکی از مشتقات دانه کینوا  است که خواص بسیار ویژه‌ای دارد. خوردن این گیاه دارای مزایای بی‌نهایت بالایی است، در کنار این موضوع استفاده موضعی از ماسک صورت کینوا می‌تواند خواص اعجاب‌انگیز نیز داشته باشد. خریدار های این محصول می توانند آن را از این مجموعه تهیه نمایند.

 دانه کینوا

ماسک صورت کینوا

بسیاری از جوش‌های پوستی و زخم‌های پوستی که بعد از ایجاد آکنه ایجاد می‌شود، در اثر عوامل محیطی مانند آلودگی و مواد شیمیایی می باشد. دلایل دیگری که باعث بروز مشکلات پوستی می‌شود، کمبود برخی املاح معدنی مانند منیزیم و منگنز است که می‌تواند بر روی ایجاد زخم پوستی مؤثر باشد.

برای تامین املاح معدنی باید در رژیم های غذایی از همه مواد غذایی و گروه‌های غذایی استفاده کرد. در کنار این موضوع،  استفاده از ماسک‌های صورت، کرم‌های مناسب آرایشی بهداشتی که دارای املاح معدنی و ویتامین‌های کاملی است، می‌تواند به بهبود پوست بهبود زخم‌های پوستی و لطافت و شفافیت بیشتر پوست کمک کند.

خریدار ماسک صورت کینوا

نحوه مصرف ماسک صورت کینوا برای خریدار

 ماسک کینوا با دارا بودن املاح بسیار کامل و پروتئین‌ها و فیبر بسیار بالا می‌تواند در ترمیم پوست‌های در ترمیم جوش‌ها و زخم‌های پوستی بسیار مؤثر باشد. این ماسک برای همه گروه‌های سنی قابل‌استفاده است و به‌صورت پودر مصرف می‌شود.

این پودر را می‌توان در شیر و یا ماست به میزان دلخواه مخلوط کرد و براحتی بر روی پوست صورت قرار داد بعد از یک ربع از قرار گرفتن این ماسک بر روی پوست صورت، می‌توانید ماسک را از روی پوست صورت بردارید. بعد از آن کرم مرطوب کننده‌ای که درصد رطوبت آن بالا باشد را بر روی پوست قرار داده و بعد از چند دقیقه شفافیت بی‌نظیر را در پوست خود شاهد باشید.

خریدار ماسک صورت کینوا

حجم خرید ماسک صورت کینوا برای خریدار

حجم خرید ماسک صورت عموماً به صورت بسته‌های 50 گرمی، 100 گرمی، 300 گرمی و نیم کیلویی است. افرادی که خریدار انواع ماسک‌های طبیعی بخصوص ماسک صورت کینوا هستند، می‌توانند در حجم‌های مختلف فله و بسته‌بندی به‌صورت کیلویی و گرمی این محصول را از طریق شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تهیه کنند.

این محصول دارای درجه کیفی بسیار بالایی بوده و از مواد اولیه بسیار عالی تهیه شده است. تاریخ انقضای این محصول یک‌ساله است و می‌توان به‌صورت بلندمدت نیز از آن استفاده کرد. به این دلیل که این ماسک صورت به صورت پودر می باشد، تاریخ ماندگاری بالایی دارد همه گروه‌های سنی می‌توانند خریدار ماسک صورت کینوا باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *