مرکز فروش ماسک صورت کینوا

فواید آرد جو دوسر برای پوست

اولین مرکز تولید ماسک صورت کینوا در کشور ، پس از تولید این محصول با کسب مجوزهای لازم ، ماسک صورت کینوا را در سراسر کشور ، به فروش می رساند .

مرکز تولید و فروش ماسک صورت کینوا

این مجموعه به‌عنوان اولین مرکز تولید و فروش ماسک صورت کینوا  در کشور این محصول را در اختیار متقاضیان عزیز ، در کلیه استان‌های کشور قرار می دهد . ماسک صورت کینوا برای اولین بار در این مجموعه تولید شده و با داشتن مجوزها و استانداردهای لازم در سراسر کشور به فروش می رسد .

ماسک صورت کینوا ، نوعی ماسک نیمه آماده است که در بسته بندی های حداقل 50 و حداکثر 200 گرمی در سراسر کشور عرضه می‌گردد . فروشگاه های مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی ، مراکز درمان پوست و مو ، عطاری‌ها ، هایپرمارکت ها و فروشگاه‌های محصولات سالم و ارگانیک و انجمن‌های سلیاک می‌توانند این محصول را به صورت تناژ ، از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته‌بندی‌های ماسک صورت کینوا ، به صورت خرد نیز در این مرکز فروش در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد . برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید .

ماسک کینوا

فواید ماسک صورت کینوا برای پوست

ماسک صورت کیوی حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که اثر اکسیداتیو رادیکال‌های آزاد را که باعث آسیب به کلاژن پوست می گردند ، از بین می‌برد و باعث محافظت پوست در برابر آفتاب و آلودگی می‌شود .

اسیدآمینه‌ها و پپتیدهای موجود در این ماسک باعث تولید کلاژن جدید و سالم در پوست می‌گردد . زیرا ماسک صورت کینوا از دانه‌های کینوا تولید شده و این دانه ها ، تمام اسیدآمینه‌های ضروری برای بدن ، از جمله اسیدآمینه لیزین که یکی از اسیدآمینه های مهم برای تولید کلاژن می باشد ، را دارد . مرکز فروش ماسک کینوا برای اولین بار در کشور در این مجموعه عرضه می شود.

همچنین ویتامین B موجود در این ماسک باعث کاهش لکه های پوست و سایر شرایط مربوط به رنگدانه‌های پوست می‌گردد . بنابراین افرادی که تمایل به لایه‌برداری پوست خود دارند ، می‌توانند ماسک صورت کینوا را که بدون هیچ عارضه جانبی است ، استفاده نمایند .

کینوا

روش مصرف ماسک کینوا

ماسک صورت کینوا که مخلوطی از عصاره کینوا و چند گیاه مفید است ، به صورت نیمه آماده تولید و عرضه می گردد . جهت ماسک صورت کینوا لازم است که با آب ، شیر و یا ماست و در صورت تمایل ، با آب نارگیل مخلوط شود . بهترین مرکز فروش ماسک کینوا در بسته بندی عمده و خرد این محصول جدید را در کشور ارائه می کند.

غلظ مناسب این مخلوط را می توانید به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست قرار دهید و سپس صورت تا را با آب گرم شستشو نمایید . برای افرادی که پوستی خشک دارند ، توصیه می شود ، چند قطره روغن کنجد یا روغن زیتون به مخلوط اضافه شود . مرکز فروش بهترین ماسک کینوا دز کشور خدمات ویژه ای برای علاقه مندان به کینوا ارائه می کند.

ماسک صورت کینوا یک لایه بردار مناسب برای پوست است که با مصرف آن می توانید از اثرات مفید آن بر سلامت پوست خود لذت ببرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *