قیمت روز انواع ادویه کینوا رژیمی

قیمت روز ادویه کینوا

قیمت روز خرید و فروش انواع ادویه کینوا رژیمی در شرکت ایلیا قابل استعلام بوده و در حجم های گرمی و کیلویی قابل عرضه به بازار شهر های مختلف کشور می باشد.

دانه کینوا رژیمی

دانه کینوا در جهان به نام خاویار گیاهی مشهور است. این دانه های شگفت انگیز را همه افراد با هر سن و ذاثقه ای می توانند مصرف کنند. دانه کینوا کمپلکسی از خواص بی نظیر تغذیه ای است. به طور کلی دارای طیف های رنگی مختلفی است، اما در ایران به 3 رنگ سفید، قرمز و سیاه خرید و فروش می شود. دانه کینوا به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد شکم پر کن است و در معده ایجاد احساس سیری زود رس می کند.

این ویژگی در کنار املاح معدنی و ویتامین های مختلف دانه کینوا آن را به یک سوپر فود جهانی تبدیل کرده است. افرادی که به دلیل رژیم های خاص و طولانی مدت مانند گیاه خواری دچار کمبود پروتئین و سایر مواد غذایی می شوند، می توانند از دانه کینوا به صورت نامحدود در رژیم خود استفاده کنند.

دانه کینوا میزان 40 درصد پروتئین دارد که نیاز بدن را در سنین مختلف پاسخ گو است. در واقع کینوا تنها گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری بدن را دارد و می تواند برای افرادی که نمی توانند پروتئین حیوانی را هضم کنند مفید می باشد. قیمت روز خرید و فروش دانه کینوا رژیمی و محصولات  و مشتقات آن را می توانید در این این مجموعه استعلام نمایید.

قیمت روز ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا و قیمت روز آن

یکی از مشتقات گیاه کینوا  ادویه آن می باشد. ادویه کینوا از ترکیب پودر کینوا به همراه سایر ادویه های خاص تشکیل شده است. 2 نوع ادویه کینوا بسیار پر کاربرد است.

ادویه رژیمی مرغ و گوشت کینوا

این نوع ادویه دارای طبع گرم است. پودر کینوا که خاصیت سیر کنندگی دارد، لعاب بسیار خوبی را در غذا ایجاد می کند و به قوام دهی خورشت و سوپ و آش کمک زیادی می کند. ادویه های ترکیبی استفاده شده در کنار کینوا دارای طبع گرمی هستند و باعث می شود سردی غذا را بگیرد.

همچنین این ادویه باعث می شود بوی بد مرغ و گوشت یخ زده از بین برود و برای افرادی که به بوی مرغ و گوشت حساس هستند اکیدا مصرف این ادویه توصیه می شود. با مصرف این ادویه در انواع غذا ها دیگر نیازی به مصرف ادویه کمکی در کنار آن نیست. قیمت روز انواع ادویه کینوا رژیمی را می توانید به صورت خرد و عمده در این مجموعه از طریق کارشناسان جویا شوید.

قیمت روز ادویه کینوا

ادویه رژیمی تند پاپریکا کینوا

یکی دیگر از ادویه های پر طرفدار، ادویه تند پاپریکا است که از ترکیب پاپریکا خارجی و پودر کینوا رژیمی به صورت غنی شده تشکیل شده است. ادویه تند پاپریکا برای دوست داران غذاهای تند با رایحه گرم بسیار مناسب است. علاقه مندان به استفاده از ادویه، می توانند ادویه تند پاپریکا کینوا را در انواع غذا ها، سوپ ها، آش، خورشت ها، فست فود ها مورد استفاده قرار دهند.

 حتی انواع سس های ایرانی و خارجی را می توان با کمک این ادویه دلپذیر تر کرد. افرادی که دارای طبع سرد هستند و در غذا خوردن محدودیت دارند می توانند با افزودن این ادویه شگفت انگیز طبع غذاهای سرد خود را به گرمی بدل کنند. همچنین این ادویه به دلیل وجود کینوا باعث ایجاد لعاب بسیار خوبی در غذا می شود و با غنی تر کردن غذا از لحاظ املاح معدنی و ویتامین ها باعث ایجاد سیری زود رس می شود.

علاقه مندان به مصرف انواع ادویه کینوا رژیمی می توانند قیمت روز خرید و فروش را در این مجموعه استعلام نموده و با بهترین قیمت خریداری نمایند.

قیمت روز انواع ادویه کینوا رژیمی

انواع ادویه کینوا رژیمی برای اولین بار در کشور در این مجموعه تولید شده است. کیفیت مواد اولیه در تولید این ادویه ها بسیار بالا بوده هر فردی با توجه به ذائقه خود می تواند از این ادویه ها استفاده نماید. پودر کینوا استفاده شده در این ادویه ها تولید شده در شرکت ایلیا بوده و بهترین کیفیت فراوری و آسیاب شده است. ادویه های رژیمی تولیدی در شرکت ایلیا نه تنها ایجاد آلرژی نمی کند بلکه برای رفع سردی بدن و مطبوع ساختن انواع غذا ها کاربرد دارد.

 خواص غذایی ارزشمند کینوا نیز به خصوص نشاسته خاصی که در آن وجود دارد، باعث رفع ضعف بدن می شود و سیری زود رس ایجاد می کند. استفاده از این نوع ادویه خاص در غذا باعث رفع اشتهای کاذب می شود و فرد را به مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.

شرکت ایلیا با ارائه بهترین قیمت روز ادویه رژیمی کینوا امکان همکاری با همه فروشگاه ها و شرکت های پخش مواد غذایی، رژیم درمانی ها و… را دارد. همچنین خریداران این ادویه ویژه می توانند این محصول را به صورت فله و بسته بندی در حجم های گرمی و کیلویی در همه استان های کشور سفارش دهند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *