نمایندگی دانه کینوا در کشور

خرید و فروش گیاه کینوا

علاقه مندان به اخذ نمایندگی دانه کینوا در کشور می توانند برای آگاهی از شرایط و ظرفیت های هر شهر با کارشناسان و متخصصان شرکت ایلیا در ارتباط باشند.

دانه کینوا وارداتی

کینوا حدود 10 سال است که پا به ایران گذاشته است. در ابتدا دانه کینوا وارداتی به صورت تناژ از کشور های پرو، شیلی، اکوادور به ایران وارد شد و به صورت یک غذای لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار گرفت. حجم مصرف مردم در غذای کینوا بسیار پایین بود و در حد ماهی 250 گرم بود. قیمت های عرضه محصول وارداتی در کینوا در سال 94 در برند های مختلف در حدود کیلویی 250 هزار تومان بود.

بین سال های 95 تا 98 قیمت های عرضه محصول کاهش یافت ولی اواخر سال 98 به دلیل شیوع کرونا، واردات محصول به شدت کاهش یافت و وارد کنندگان کینوا دچار چالش تامین محصول کرد. در حال حاضر نیز محصول کینوا وارداتی که در کشور وجود دارد با قیمت های هر کیلو بالای 180 هزر توامان به فروش می رسد.  بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی که علاقه به اخذ نمایندگی دانه کینوا در کشور دارند می توانند با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

نمایندگی کینوا در کشور

دانه کینوا ایرانی

از سال 88 که بذر های واریته های مختلف کینوا به کشور وارد شد، مراکز تحقیقاتی استان های مختلف کشور به صورت آزمایشی کینوا ا کشت کردند. شرکت کیان تجارت سانا با سرمایه گذاری ویژه بر روی کشت و ترویج ارقام پر بازده گام بزرگی در راستای توسعه کشت کینوا برداشت. با توجه به این که کینوا به شدت به خشکی و شوری مقاوم است بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار گرفت. کشاورزان در استان های مختلف اقدام به کشت کینوا کردند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا که دارای نمایندگی کینوا در کشور است برای خرید تضمینی محصول کینوا با کشاورزان علاقه مند همکاری کرد. این مجموعه با خرید تضمینی محصول و انتقال به کارخانه، فراوری دقیقی روی محصول انجام می دهد. محصول فراوری شده به صورت تناژ قابل عرضه است.

نمایندگی کینوا در کشور

نمایندگی دانه کینوا در کشور

شرکت توسعه تجارت ایلیا در همه ی استان های کشور امکان ارسال بار و تامین محصول را دارد. محصول کینوا تولیدی بسیار شیرین بوده و به دلیل فراوری بسیار عالی نیاز به شست و شو ندارد. علاقه مندان به اخذ نمایندگی شهر خود می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند. شرایط اخذ نمایندگی برای هر منطقه در کشور بسیار مناسب بوده و شرایط پیچیده ای ندارد. افراد و شرکت هایی  متقاضی می توانند محصولات زیر را سفارش دهند.

دانه سفید کینوا

دانه رنگی کینوا

آرد کینوا

پرک کینوا

بذر کینوا که در بزرگترین نمایندگی در کشور عرضه می شود.

بذر جو دوسر

دانه جو دوسر

آرد جو دوسر

پرک جو دوسر

همه محصولات فوق در حجم های 5 کیلویی و به صورت تناژ قابل عرضه می باشند. دانه کینوا سفید و رنگی تولیدی در این مجموعه دارای آنالیز و استاندار است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. قیمت کینوا تولیدی در کشور بسیار مناسب بوده و بازار هدف بزرگتری را در ایران دارد.

همکاری با نمایندگی دانه کینوا در کشور

شرکت ایلیا به دلیل داشتن 2000 هکتار سطح زیر کشت و تولید حرفه ای دانه کینوا می تواند تامین کننده بسیار مطمئنی باشد. تامین محصول با کیفیت در بلند مدت یکی از چالش برانگیز ترین مشکلات بازار های محصولات جدید به خصوص کینوا است. همه ی فعالین کینوا در کشور نمی توانند دانه یک دست با کیفیت مناسب به صورت بلند مدت تامین نمایند.

 اما شرکت ایلیا به این دلیل که تولید و فراوری و عرضه به بازار را هم زمان انجام می دهد. می تواند سفارش تناژ برای کارخانه جات صنایع تبدیلی، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها، شرکت های پخش را انجام دهد. علاقه مندان به اخذ نمایندگی به صورت خرده فروشی و عمده فروش می توانند دانه کینوا و آرد آن را  در کشور به صورت بسته بندی و فله تهیه نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *