سایت فروش آرد خالص کینوا

آرد کینوا

آیا با بهترین و معتبرترین سایت فروش محصولات کینوا آشنا هستید؟ اولین سایت فروش آرد خالص کینوا در کشور اقدام به تولید محصولات فراسودمند در کشور نموده است. برای خرید آرد خالص کینوا با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

کینوا گیاهی فراسودمند

گیاه کینوا از دیرباز در کشورهای آمریکای جنوبی مانند پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی کشت می‌شده است. در واقع این محصول ارزشمند به عنوان یک غذای اصلی برای آن‌ها به شمار می‌رفت. اما طی جند سال گذشته این گیاه در کشور ما نیز کشت می‌شود و سطح زیر کشت گسترده ای را به خود اختصاص داده است و نهایتا این انتخاب نتایج بسیار مثبتی در جهات مختلف در پی داشته است. کینوا دارای خواص بسیار ارزشمند برای افراد مختلف در تمام سنین است و به عنوان یکی از غذاهای فراسودمند شناخته شده است.

کاربرد آرد خالص کینوا

آرد خالص کینوا یکی از فرآروده‌های بسیار کاربردی دانه کینوا می‌باشد که در این مجموعه تولید می‌گردد و از طریق سایت به صورت غیر حضوری به فروش می‌رسد. از آرد کینوا برای تهیه نان، کیک، کلوچه، دونات، مافین و بیسکوئیت بدون گلوتن می‌توان استفاده کرد.

مواد غذایی بدون گلوتن برای تمام افراد قابل استفاده است و افراد مبتلا به سلیاک به صورت ویژه می‌توانند از این محصولات بهره ببرند. همچنین می‌توان آرد خالص کینوا را با آرد گندم ترکیب کرد و در تهیه نان یا دیگر غذاها استفاده کرد که طعمی مطبوع و ملایم ایجاد می‌کند.

کینوا

کارخانه های خریدار آرد کینوا

آرد کینوا کاربرد های بسیار متنوعی دارد؛ در نتیجه خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژه ترین خریداران آرد کینوا خصوصا به صورت تناژ، کارخانه ها هستند. کارخانه های آرد کینوا در گستره متنوعی قرار می‌گیرند.

  • کارخانه های تولید نان و بیسکوئیت
  • صنایع تولید مکمل های لاغری و رژیمی
  • صنایع تولید شیرینی و کیک رژیمی
  • کارخانه های تولید غذا های رژیمی
  • کارخانه های تولید ماکارونی و پاستا و … .

کلیه این کارخانه ها برای تهیه آرد کینوا مورد مصرف خود می‌توانند از طریق مجموعه معتبر ایلیا اقدام کنند و محصولی بهداشتی و سالم خریدارای نمایند. این مجموعه با تمامی خریداران و کارخانه ها همکاری کرده و نتیجه ای مطلوب را برای آن ها به ارمغان می‌آورد.

خواص فوق العاده کینوا و آرد آن

تمام خواصی که در کینوا وجود داشته باشد به طبع در آرد خالص آن هم وجود دارد. کینوا سرشار از ویتامین‌های گروه ب و ای، آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، املاح معدنی مانند کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، منیزیوم و…، فیبر و پروتئین است.

همچنین تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را دارد. زمانی که بتوانیم از آرد کینوا در تهیه نان، کیک، بیسکوییت و… استفاده کنیم، از همه این مواد مغذی هم بهره برده‌ایم. علاوه بر موارد ذکر شده، آرد و دانه کینوا در طب سنتی نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.

  •  کاهش فشار خون
  •  کنترل دیابت
  • کنترل کلسترول خون
  •  سلامت پوست و مو
  •  رژیم لاغری سالم

جلوگیری از بیماری های خطر ناک مانند سرطان و … از جمله مواردی هستند که با مصرف کینوا و محصولات آن، حاصل می‌شوند.  سایت فروش آرد کینوا که در مطالب قبل معرفی شد، بهترین محصولات کینوا را معرفی می‌کند و تمامی مجوز های بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کرده است.

کینوا

تولید آرد خالص کینوا با بهترین کیفیت

تولید آرد خالص کینوا یکی از مراحل مهم در صنعت غذا می‌باشد، زیرا آرد کینوا مصارف بسیار مختلفی را به خود اختصاص داده است. بنابراین اگر آرد تولیدی کینوا کیفیت پایینی داشته باشد، باعث می‌شود که دیگر صنایع هم نتوانند محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه نمایند.

اما این مجموعه با داشتن مجوزها، امکانات لازم و متخصصان ماهر، اقدام به تولید آرد خالص کینوا با بهترین کیفیت و طعم کرده و اقدامات بزرگی در زمینه عرضه این محصولات انجام داده است. لذا توصیه می‌شود، در هنگام تهیه فرآروده های حاصل از کینوا مانند آرد آن کیفیت محصول به دقت بررسی گردد. در صورتی که آرد کینوا در شرایط مکانیزه و بهداشتی تولید شود تمامی خواص دانه کینوا را در خود حفظ می‌کند.

سایت فروش آرد خالص کینوا

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تولید آرد خالص کینوا در کشور، بهترین و با کیفیت ترین آرد خالص کینوا را در سراسر کشور عرضه می‌نماید. برای تهیه آرد خالص کینوا به صورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها نیز در این زمینه بهره مند گردید.

آرد کینوا غیر تراریخته

امروزه توجه به محصولات غیر تراریخته اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که محصولات تراریخته مورد دستکاری های ژنتیکی قرار می‌گیرند و مشکلات زیادی را برای سلامتی افراد ایجاد می‌کنند. آرد کینوا نیز در دسته این محصولات حساس قرار می‌گیرد و باید به صورت ارگانیک و غیر تراریخته تولید شود. مجموعه ایلیا به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات کینوا در کشور، آرد کینوا را به صورت غیر تراریخته در دسترس خریداران قرار می‌دهد. 

کینوا

کینوا سفید فله و بسته بندی

کینوا سفید که یکی از محبوب ترین انواع کینوا محسوب می‌شود هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. محصولات فله به صورت گسترده در اختیار تولیدکنندگان و کارخانه ها قرار می‌گیرد. محصولات بسته بندی نیز عموما مورد مصرف خانگی قرار می‌گیرد. با توجه به نوع نیاز و مصرف خریداران، این مجموعه کینوا سفید را عرضه می‌کند و با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر، عرضه می‌کند.

همکاری در فروش آرد خالص کینوا

این مجموعه با مراکز مختلفی مانند مراکز پخش، کارخانجات صنایع تبدیلی، هتل‌ها، رستوران‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در جهت فروش آرد خالص کینوا در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله همکاری می‌نماید.

تامین تناژ آرد کینوا برای کارخانه جات

این مجموعه متخصص آرد کینوا مورد مصرف کارخانه ها را به صورت تناژ تامین می‌نماید. در واقع به عنوان بزرگ ترین و برترین عرضه کننده آرد کینوا در کشور معرفی می‌شود و با عقد قرارداد، آرد کینوا را در دراز مدت برای کارخانه های مختلف، تامین می‌نماید. کلیه کارخانه جات تولیدی، آرد کینوا با کیفیت و با قیمت مناسب را می‌توانند از طریق این شرکت متخصص خریداری نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *