بیمارستان های کشور خریدار کینوا بدون گلوتن

کینوا

بیمارستان های کشور خریدار انواع محصولات کینوا بدون گلوتن برای بیماران مبتلا به سلیاک هستند. این محصولات باید دارای مجوز بهداشتی باشند تا بتوان آنها در تغذیه بیماران مختلف استفاده نمود. در ادامه به بررسی این محصولات می‌پردازیم.

محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران به طور گسترده شناخته شده است و ارزش غذایی مواد مغذی آن امروزه بر کسی پوشیده نیست. محصولات کینوا در ایران به شرح زیر است:

  • دانه کینوا خام:  این دانه در انواع آش، سوپ، سالاد، دسر، پلو، خورشت و … استفاده می‌شود.
  • آرد کینوا: قابل استفاده در صنعت نان، شیرینی و کیک‌پزی است. برای تهیه انواع فرنی، پوره و مافین استفاده می‌شود.
  • پرک کینوا: پرک بیشتر جهت استفاده در انواع سوپ و آش برای لعاب بیشتر و همچنین در تهیه صبحانه‌های رژیمی و مقوی بصورت خام و پخته کاربرد دارد.
  • پودرپروتئینی کینوا: قابل استفاده جهت قوت بخشی به غذای ورزشکاران، کودکان و سالمندان است تا املاح و ویتامین‌های لازم را به بدن افراد برساند.
  • ماسک کینوا: طرفداران زیبایی و پوست زیبا و سالم می‌توانند از این دانه مقوی و سرشار از ویتامین ماسک به صورت صنعتی و خانگی تهیه کنند تا از مزایای آن برای سالم بخشی پوست خود استفاده نمایند.
  • روغن کینوا: روغن کینوا برای تولید انواع کرم و لوسیون‌های بهداشتی قابل استفاده است و دارای 6درصد روغن گیاهی است که با روغن زیتون برابری می‌کند و دارای مصارف خوراکی و زیبایی است.
  • سبزی کینوا: این گیاه پر فایده سرشار از آهن است و برگ‎‌های بزرگی شبیه به اسفناج دارد و دارای انواع املاح معدنی، ویتامین‌ها است.
  • محصولات بدون گلوتن کینوا: افراد حساس به گلوتن و مبتلایان به سلیاک همواره به دلیل تشکیل انواع موادغذایی از گندم و جو از خوردن آن‌ها باید اجتناب کنند. دستگاه گوارش این افراد قابلیت هضم و جذب گلوتن را ندارد و مصرفشان با حالت تهوع و آزار سیستم گوارشی همراه است. این محصولات عاری از گلوتن بهترین مواد برای مصرف این دسته از افراد است.
  • صابون و شامپو کینوا
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

خریدار دانه و آرد کینوا بدون گلوتن

یکی از مشخصه‌های دانه و آرد کینوا بدون گلوتن بودن این شبه غله شگفت‌انگیز است که به‌صورت طبیعی و غیر دست‌کاری‌شده این خاصیت را داراست. دانه و آرد کینوا برای افراد سلیاکی و افراد حساس به گلوتن یک ماده غذایی بسیار مناسب هستند که در رژیم غذایی این افراد وارد شده و مشکلات و عارضه‌هایی که نسبت ‌به گلوتن دارند را برطرف می‌نماید.

دانه و آرد کینوا بدون گلوتن باید بهداشتی و سالم باشد تا فرد دچار مسمومیت نگردد. دانه و آرد کینوا خریداری شده باید دارای مجوزهای بهداشتی و سیب سبز سلامت باشد و برنده دانیما از شرکت ایلیا تنها برند دارای سیب سبز سلامت در تولید آرد کینوا و محصولاتش است که می‌توانید با خیال آسوده از غیر ترا ریخته بودن و سالم بودن این دانه استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

بیماران سلیاکی و معضل خرید محصول

بیماران سلیاکی دسته‌ای مهم از خریداران کینوا و محصولاتش هستند که برای تامین نیازهایشان از دانه کینوا به دلیل عاری بودن از گلوتن، استفاده می‌کنند. متأسفانه تعداد بیماران سلیاکی که در انجمن‌های سلیاکی مشخص شده‌اند و شناسایی شده‌اند خیلی کمتر از تعدادی است که در جامعه زندگی می‌کنند و این افراد در جهت تامین محصولات عاری از گلوتن برای خود و اعضای خانواده‌شان محدودیت دارند. معضل خرید محصول در بیماران سلیاکی به ۲ دسته تقسیم می‌شود:

  • دسته‌اول محصولاتی است که اصلا برند عاری از گلوتن روی بسته‌بندی محصولات درج نشده‌است و قابل‌شناسایی از محصولات دیگر نیستند. علتش چاپ آرم و جعبه در تیراژ بالا برای بسته‌بندی‌های محصولات است که برای تولیدکننده تغییر آن مقرون به صرفه نیست.
  •  دسته دوم و به دلیل گران بودن قیمت محصولات سلیاکی که عاری از گلوتن هستند و دلیلش استفاده از کینوا وارداتی است که با ارز خارجی تامین می‌شود.

با این دو معضل گفته شده در بالا افراد سلیاکی ترجیح می‌دهند از کینوا ایرانی مصرف نمایند که مقرون به صرفه است و همچنین خودشان در منزل کیک، شیرینی و نان و … که عاری از گلوتن باشد تهیه نمایند. شرکت ایلیا در جهت نیاز این بیماران امکان خرید آرد کینوا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را فراهم نموده است تا نیازشان را تامین نماید.

کینوا جو دوسر

مصارف و خریدار تناژ آرد کینوا بدون گلوتن در ایران

آرد کینوا در ایران در مصارف زیر به صورت تناژ استفاده می‌شود:

  • هتل‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • کارخانجات تبدیلی و موادغذایی
  • رستوران‌ها
  • شرکت‌های تخصصی
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک
  • قنادی‌ها با امکان سفارش کیک و شیرینی رژیمی
  • کلینیک‌های تناسب اندام و لاغری برای فروش با برند خود

در این موارد مسئول خرید به دنبال تهیه آرد کینوا با کیفیت و قیمت مناسب است که دارای مجوزهای بهداشتی نیز باشد. شرکت ایلیا در ایران تنها شرکتی است که آرد کینوا عاری از گلوتن و غیرتراریخته را به بازار عرضه می‌کند.

تامین کینوا برای بیمارستان ها

کینوا در بیمارستان‌ها برای بیماران دیابتی، سرطانی، فشارخونی و … علاوه بر یک وعده غذای سالم در جهت کاهش علائم بیماری‌ها و بهبودشان موثر است. مسئول خرید کینوا برای تامین کینوا برای بیمارستان ها نیاز به کینوا بهداشتی و با کیفیت دارد که دارای مجوزهای بهداشتی باشد. شرکت ایلیا برای این دسته از مشتریان و برای تامین کینوا برای بیمارستان ها شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

فروش دانه و آرد کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی در زمینه خرید تناژ و عمده دانه و آرد کینوا از تولید کننده و بسته بندی آن و عرضه با نام و آرم خود یا مشتری سفارشی فعالیت می‌کند. برای شرکت‌های پخش علاوه بر محصول کینوا با کیفیت قیمت آیتم بسیار مهمی است. شرکت ایلیا در ایران تنها شرکت دارای سیب سبز سلامت در تولید دانه و آرد کینوا است که برای تامین نیاز شرکت‌های پخش و بسته‌بندی شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شما می‌توانید جهت آگاهی از این شرایط با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *