فروشنده پودر پروتئینی کینوا

قیمت آرد کینوا

فروشنده پودر پروتئینی کینوا کدام مجموعه می‌باشد؟ تهیه پودر پروتئینی کینوا با کیفیت و قیمتی مناسب از کدام مرکز امکان پذیر است؟

دانه کینوا خاویار گیاهی است

نام دیگر کینوا خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی می‌باشد. تنها گیاهی که تمام 9 اسید آمینه ضروری برای بدن را داراست همین دانه کینوا است. اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، املاح معدنی کلسیم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و منیزیوم، ویتامین‌های گروه B و E، فیبر و پروتئین نیز در این دانه ارزشمند موجود می‌باشد.

گرانول‌های نشاسته‌ای کینوا کوچک هستند که، باعث چاقی و اضافه وزن نمی‌گردد. فیبر فراوان آن هم جلوی اشتها را گرفته و از پرخوری جلوگیری می‌کند.

فروشنده پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا یک غذای کامل

نشانه‌های کامل بودن غذا این است که اکثر مواد مغذی مورد نیاز بدن را دارا باشد. دانه کینوا بخاطر کیفیت پروتئینی بالای آن به عنوان یک غذای کامل محسوب می‌گردد. تعادل اسیدهای آمینه نیز در کینوا بالاست. میزان پروتئین و چربی موجود در کینوا به نسبت غلات دیگر مانند گندم، جو، ذرت و برنج بیشتر است.پودر پروتئینی کینوا توسط فروشنده های این مجموعه به فروش می رسد.

افراد گیاهخوار که از مصرف گوشت قرمز و سفید امتناع می‌کنند با مصرف کینوا و سایر محصولات آن مانند پودر پروتئینی کینوا می‌توانند میزان پروتئین حیوانی مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.

پودر پروتئینی کینوا سرشار از ویتامین

ویتامین‌های گروه B و E در پودر پروتئینی کینوا به میزان بسیار مناسبی وجود دارند. ویتامین E که در دانه کینوا موجود دارد به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل کرده و بدن را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مانند سرطان، قلب و عروق و.. محافظت می‌کند. فروشنده این محصول در ساسر کشور عرضه کننده آن هستند.

ویتامین B در پیشگیری از آب مرواید چشم و سفیدی مو موثر است. هم چنین در ایجاد پوستی جوان و شفاف اثر مهمی دارد. به طور کلی ویتامین‌ها در تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بیماری‌های مختلف تاثیر زیادی دارند.

پودر پروتئینی کینوا

رژیم غذایی سالم با پودر پروتئینی کینوا

افراد ورزشکار نسبت به انتخاب مواد غذایی مصرفی روزانه خود دقت زیادی دارند. زیرا آنها می‌دانند که ورزش به تنهایی نمی‌تواند، در رسیدن به هدف وزن دلخواه کافی باشد و باید علاوه بر ورزش یک رژیم غذایی سالم، سرشار از مواد مغذی و کم کالری داشته باشند.این مجموعه بزرگترین فروشنده پودر پروتئینی کینوا است.

پودر پروتئینی کینوا یک انتخاب مناسب برای این گونه افراد است که جایگزین بسیار مناسبی برای مکمل‌های شیمیایی عضله ساز است که در آینده برایشان عوارض جبران ناپذیری هم ممکن است داشته باشد. علاوه بر پودر پروتئینی کینوا، دانه کینوا هم در این مجموعه با کیفیتی عالی به فروش می‌رسد. علاقمندان جهت تهیه این محصولات تنها کافی است با یک تماس سفارش خود را ثبت نمایند.

فروشنده پودر پروتئینی کینوا

فروشنده پودر پروتئینی کینوا

اولین و بزرگترین فروشنده پودر پروتئینی کینوا محصول با کیفیتی را به مشتریان عزیز عرضه می‌کند. برای تهیه پودر پروتئینی کینوا و نیز پرسیدن سوالات خود می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در فروشنده پودر پروتئینی کینوا

این مجموعه آماده همکاری و عقد قرارداد برای فروش پودر پروتئینی کینوا در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب با شما عزیزان و نیز در مراکز مختلفی مانند باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران، رژیم درمانگرها، مربیان باشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *