خریدار آرد کینوا فله و تناژ در ایران

کینوا

به طور عمده خریدار آرد کینوا فله و تناژ در ایران کدام اقشار و مراکز هستند؟ کینوا چه ویژگی‌هایی دارد که در تولید محصولات رژیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ آیا با بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده کینوا و محصولات آن در ایران آشنا هستید؟ برای استعلام قیمت آرد کینوا از چه طریق اقدام کنیم؟

خریدار آرد کینوا در کشور ؟

  • تولید گوشت‌های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت‌های پخش و بسته بندی
  • تولیدات مکمل‌های غذای مادر و کودک
  • تولیدی مکمل‌های لاغری و چاقی
  • تولیدهای مکمل‌های ورزشکاران
  • تولید نان‌های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه‌جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه‌های لبنی
  • تولیدات کارخانه بیکری
  • کارخانه‌ی تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

آرد کینوا یکی از غذاهای سالم در تمام دنیا محسوب می‌شود و به دلیل این ویژگی به عنوان سوپر فود و خاویار گیاهی نیز معرفی می‌گردد. در گذشته به دلیل عدم شناخت مردم نسبت به این محصول ارزشمند، کینوا خریداران کمی داشت. اما امروزه با معرفی هر چه بیشتر آن، افراد بیشتری به سمت استفاده از کینوا و محصولات آن می‌روند.

به طور عمده خریداران آرد کینوا در گستره وسیعی از افراد قرار می‌گیرند. این خریداران می‌توانند در دسته تولید کنندگان انواع نان، کیک، شیرینی و بیسکوئیت، پاستا، ماکارونی، صبحانه‌های مغذی، غذاهای نیمه آماده، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و … قرار بگیرند. این مصرف کنندگان مختلف، کینوا را در اشکال مختلف به شکل تناژ و بسته بندی خریداری می‌نمایند و مورد استفاده قرار می‌دهند.

به طور کلی استفاده از آرد کینوا باعث افزایش کیفیت محصولات نهایی شده و ارزش غذایی آن‌ها را بالا می‌برد. در نتیجه فروش و تقاضا برای این محصولات افزایش پیدا می‌کند. خریداران آرد کینوا را از مجموعه‌های معتبر مانند شرکت ایلیا خریداری می‌کنند تا به لحاظ سلامت و بهداشت مورد تایید و اطمینان باشد. پس در هر نقطه از کشور که هستید می‌توانید این محصول را از شرکت ایلیا خریداری نمایید.

جو دوسر

تنوع محصولات کینوا

  • دانه کینوا ایرانی
  • دانه کینوا وارداتی
  • خاویار گیاهی کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا کینوا سه رنگ
  • انواع کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده

این دانه یک محصول مقوی است که در دسته گیاهان قرار می‌گیرد و امروزه استفاده‌های فراوانی از این محصول ارزشمند در صنایع مختلف می‌شود. پس می‌توان گفت تنوع بسیار زیادی دارد. یکی از پرمصرف‌ترین انواع این گیاه، دانه و آرد کینوا می‌باشد که خواص مغذی زیادی دارد و در تولید مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور عمده کینوا به شکل نان و شیرینی، انواع پاستا، غذاهای رژیمی، محصولات بهداشتی مانند شامپو، صابون و … آماده می‌گردد.

پس در صنایع مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و رضایت خاطر مشتریان خود را کسب نماید. در بسیاری از کشورها کینوا به عنوان غذای اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران نیز کشت آن افزایش پیدا کرده است، به این ترتیب تنوع محصولات آن روز به روز در حال افزایش است.

کینوا

کاربرد کینوا در تولید محصولات رژیمی

همانطور که می‌دانید کینوا در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این غذای ارزشمند که به عنوان سوپرفود نیز معرفی می‌شود سرشار از فیبر می‌باشد. فیبر موجود در این محصول باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد، در این صورت فرد مصرف کننده از پرخوری جلوگیری می‌کند. پس یک گزینه بسیار جذاب برای رژیم‌های لاغری می‌باشد.

با توجه به موارد ذکر شده صنایع مختلفی که محصولات رژیمی تولید می‌کنند، از خریداران اصلی کینوا و محصولات آن می‌باشند. این صنایع که بخش مهمی از صنعت غذایی کشور را به خود اختصاص داده‌اند می‌توانند کینوا را به شکل عمده و با کیفیت و به شکل بهداشتی از شرکت ایلیا خریداری نمایند.

از آنجایی که تولیدکنندگان محصولات رژیمی روز به روز در حال پیشرفت صنعت خود می‌باشند، پس استفاده از کینوا می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای آنها محسوب شود. چرا که در این صورت ارزش غذایی و کیفیت محصولات نهایی آنها افزایش پیدا می‌کند و تقاضای بیشتری را از طرف بازار به دنبال دارد. از طرف دیگر با توجه به اینکه کینوا سرشار از مواد مغذی است در حین رژیم می‌تواند کمبود‌های مواد غذایی بدن را نیز جبران نماید.

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

کینوا طرفداران زیادی دارد و در ایران طی سالیان اخیر مورد توجه گسترده‌ای از مصرف کنندگان قرار گرفته است. با توجه به این موضوع افراد ترجیح می‌دهند این محصول را از یک مجموعه معتبر و متخصص خریداری نمایند. شرکت ایلیا سالیان زیادی است که به طور تخصصی بر روی کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند و موفق شده است محصولات ایرانی را با مرغوبیت بالا تولید نماید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بذر کینوا را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد و آموزش‌های لازم را در این باره به آنها ارائه می‌کند. در نتیجه دانه‌های با مرغوبیت و کیفیت بالا تولید می‌گردد. در نهایت دانه‌های برداشت شده را از کشاورزان خریداری می‌کند و مورد فرآوری‌های مکانیزه و کارخانه‌ای با حضور کارشناسان متخصص قرار می‌دهد و به این ترتیب این مجموعه به بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده کینوا و محصولات آن در ایران تبدیل شده است که می‌تواند این محصول را در سراسر کشور به دست خریداران مختلف برساند.

کینوا

عرضه کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا یک غذای مقوی و مغذی است، اما به طور مستقیم پس از کشت قابل استفاده نمی‌باشد. چرا که باید مراحل تخصصی شست و شو و ساپونین زدایی را طی کند تا پوسته سخت و سمی آن جدا گردد و مورد استفاده قرار بگیرد.

پس فرآوری و بهداشت آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شرکت‌ ایلیا اولین مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و کینوا را به شکل کارخانه‌ای مورد فرآوری قرار می‌دهد.

بنابراین تمام مجوزهای بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کرده است و در نهایت کینوا را در بسته بندی‌های مناسب و سالم به دست خریداران خود می‌رساند.

با توجه به موارد ذکر شده کینوا به برترین و تخصصی‌ترین عرضه کننده دانه کینوا در کشور تبدیل شده است  که مجوزهای بهداشتی لازم از طرف سازمان بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی و … را دریافت کرده است.

تامین آرد کینوا تناژ برای خریدار‌های عمده کینوا

از جمله خریدار های آرد کینوا رستوران‌ها، باشگاه‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌های مختلف تحت عنوان صنایع تبدیلی، سوپر مارکت‌ها و … می‌باشند. صنایع تبدیلی با تهیه آرد کینوا این محصول را به شکل مختلف تولید و فرآوری می‌کنند یا به صورت بسته‌بندی عرضه می‌نمایند و یا در سیلوهای مختلف ذخیره می‌نمایند.

بنابراین تمام این موارد ذکر شده از خریداران عمده کینوا و آرد آن محسوب می‌شوند. تامین آرد کینوا به شکل تناژ و در دراز مدت یک امر مهم و حساس می‌باشد و باید به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد. شرکت ایلیا به عنوان یک مرکز متخصص در این زمینه می‌تواند آرد کینوا را به شکل تناژ در دراز مدت برای خریداران مختلف تامین نماید و در طی این معاملات قرارداد تنظیم می‌کند تا رضایت خاطر مصرف کنندگان خود را کسب نماید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *