قیمت خرید غله کینوا

کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید غله کینوا می توانید با مرجع معتبر این محصول در کشور همکاری نمایید. انواع دستور های پخت متنوع قابل عرضه به مشتریان عزیز است.

معرفی غله کینوا

غله کینوا، شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس است که از رسیدگی گیاه کینوا به دست می آید. غله کینوا در شرایط بسیار سخت و زمین های زراعی فقیر رشد می نماید. همچنین به علت تنوع ژنتیکی قادر به رشد در مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت می باشد.قیمت خرید غله کینوا در ایران بسیار پایین است.

غله کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد و در زمانی حدود 100 روز، رشد خود را کامل می نماید. غله کینوا در کشورهای جنوب آمریکا رشد کرده و بومی این منطقه است. و سپس بذر آن از اینجا به سایر کشورهای جهان برای رشد، منتقل شده است.

در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان غله کینوا را کشت می نمایند. و کشورهای زیادی در جهان مصرف غله کینوا را در سبد غذایی خانواده های خود قرار داده اند. در سال های اخیر، غله کینوا در مناطق مختلف کشور ایران نیز کشت می شود. و استفاده از آن در بین خانواده های ایرانی نیز افزایش یافته است.

کینوا

مقایسه ارزش غذایی غله کینوا با سایر غلات

غله کینوا دانه ای است که دارای نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات می باشد. پروتئین موجود در غله کینوا از سایرغلات بیشتر و نسبت به حبوبات کمتر است. غله کینوا، به عنوان تنها منبع گیاهی که همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد، از سوی سازمان فائو مطرح شده است. اسید آمینه ضروری لیزین در آن به وفور یافت می شود و دامنه اسید آمینه گسترده تری نسبت به غلات و حبوبات دارد.این مجموعه کینوا را با قیمت پایینی خرید و فروش می کند.

غله کینوا، اسیدآمینه هیستیدین بالاتری نسبت به دانه های جو، سویا و گندم دارد. اسیدآمینه تریپتوفان موجود در غله کینوا، شبیه گندم بوده و نسبت به سایر غلات بیشتر می باشد. غله کینوا، از نظر داشتن املاح معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، روی و منگنز بیشتر از گندم، جو و ذرت می باشد.

نشاسته موجود در غله کینوا آمیلوز کمی دارد و مشابه برنج اما نسبت به دانه های جو بیشتر است. همچنین گرانول های نشاسته ای موجود در غله کینوا بسیار ریز است. به همین دلیل مصرف غله کینوا، چاق کننده نیست.

میزان آنتی اکسیدان های غله کینوا نسبت به برنج، گندم سیاه بیشتر است. همچنین تیامین غله کینوا، کمتر از جو و جو دوسر است. ولی از نظر ویتامین های گروه B ، ریبوفلاوین و فولات، غنی تر است.مصرف غله کینوا هیچ محدویت سنی ندارد. بلکه قرار دادن غله کینوا در برنامه غذایی کودکان، نوجوانان، جوانان، سالمندان و زنان باردار و شیرده، اثرات بسیار مفیدی خواهد داشت.

برنج کینوا

قیمت خرید غله کینوا

در سال های اخیر، به دنبال شناخت بیشتر دانه کینوا در ایران، تولید غله کینوا و مصرف آن افزایش یافته است. و بازار خرید وف روش غله کینوا نیز رونق گرفته است. در حال حاضر غله کینوا به صورت عمده و جزئی در بسته بندی های مختلف، با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش غله کینوا در ایران، در جهت ترویج کشت و تولید غله کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. جهت اطلاع از قیمت خرید غله کینوا در هر استانی که هستید، می توانید با ما تماس بگیرید.

کینوا

همکاری در قیمت خرید غله کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا در ایران، دانه و آرد کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه می کند.جهت اطلاع از قیمت غله کینوا، تهیه غله مرغوب کینوا و آرد آن، و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *