خریداران آرد کینوا در خوزستان

کینوا

آرد کینوا یکی از فراورده های کینوا می باشد که امروزه کاربرد و مصارف گوناگونی دارد. آرد کینوا در خوزستان به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. خریداران عمده آرد کینوا در خوزستان عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

آرد کینوا در خوزستان به صورت جزئی نیز توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. آرد کینوا دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد، از جمله خواص آرد کینوا می توان به پروتئین، ویتامین B و ویتامین E، امگا ۳ و امگا ۶ ، فیبر، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، روی، آهن، منیزیوم، پتاسیم و … اشاره نمود.

بزرگترین تولید کننده آرد کینوا

آرد کینوا از چندین سال قبل در کشور تولید می شود. بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف جامعه و گسترش فرهنگ استفاده از مواد غذایی فراسودمند، قدمی بزرگی برداشته است. شرکت ایلیا آرد کینوا را به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله عرضه می کند.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم محصولات می باشد، ارزان و مقرون به صرفه است. فروش این مجموعه از طریق سایت و شماره های موجود است و علاقه مندان از این طریق می توانند آرد کینوا مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کینوا

آسیابانی ویژه کینوا

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. آسیابانی دانه کینوا نیازمند تخصص و تجهیزات ویژه ای می باشد. آسیابانی ویژه کینوا بر روی راندمان و کیفیت آرد کینوا تولیدی، اثر فراوانی دارد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، اولین مجموعه در زمینه تولید فراورده های کینوا در ایران می باشد.

این شرکت با کمک تیم R&D  و متخصص خود، دستگاه آسیابانی ویژه دانه های کینوا را طراحی نموده است. این اقدامات در جهت هموار کردن مسیر تولید کنندگان مواد غذایی و همچنین تکمیل سبد غذایی خانوار صورت گرفته است. تغییر سبک زندگی و بالا بردن ارزش مواد غذایی مورد استفاده افراد، از مهم ترین موضوعات در حیطه کاری کارشناسان ایلیا می باشد.

قیمت آرد کینوا عمده در خوزستان

آرد کینوا عمده در خوزستان توسط افرادی که مصرف بالایی دارند، خریداری می شود. قیمت آرد کینوا عمده در خوزستان از انواع جزئی کمتر است. قیمت آرد کینوا با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. این آیتم ها اثرات موثری بر روی قیمت آرد کینوا عمده دارند، آیتم های موثر در قیمت آرد کینوا شامل: کیفیت آرد کینوا، ایرانی یا خارجی بودن محصول، نوع مصرف و کاربرد، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … می باشند. برای اطلاع از قیمت به روز آرد کینوا عمده در خوزستان با مراکز فروش در ارتباط باشید.

تولید انواع محصولات رژیمی با کینوا

امروزه مصرف محصولات رژیمی به طور چشم گیری افزایش یافته است. مردم جامعه علاقه مند به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای فراوان هستند.

محصولات رژیمی که مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند. دانه کینوا یکی از غلات جدید است که اثرات بسیار خوبی بر روی کاهش وزن دارد و در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود. کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی می توانند از کینوا در فرمولاسیون محصولات خود استفاده کنند و علاوه بر رژیمی بودن محصولات، تامین کننده مواد مغذی و معدنی نیز می باشد.

کینوا

آرد کینوا پروتئینی ویژه بسته بندی

آرد کینوا همانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین است. پروتئین موجود در آرد کینوا تامین کننده نیاز افراد است . آرد کینوا پروتئینی توسط شرکت های بسته بندی به صورت عمده خریداری می شود. آرد کینوا پروتئینی ویژه بسته بندی به صورت تولید داخلی و وارداتی در کشور موجود است و مراکز علاقه مند می توانند این محصول را از مراکز فروش و عرضه کننده محصولات کینوا خریداری کنند.

آیا کینوا لاغر می کند

بله کینوا اثرات موثری بر روی کاهش وزن و لاغری دارد. کینوا سرشار از منابع فیبری است. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است و در معده حجیم می شود. فیبر موجود در کینوا باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود و از پرخوری، گرسنگی و مصرف محصولات ناسالم جلوگیری می کند. به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود، کینوا را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

طعم و مزه کینوا

کینوا دارای ۳ نوع اصلی می باشد. کینوا قرمز، کینوا سیاه و کینوا سفید هر کدام طعم و مزه متفاوتی دارند. دانه های کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاص تری نسبت به کینوا سفید هستند و برای همه افراد با ذائقه های مختلف مناسب نیست. کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد. دانه کینوا سیاه شیرین است. کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه افراد با هر ذائقه ای مناسب است. کینوا سفید برای افرادی که علاقه مند به ایجاد طعم های جدید نیستند اما علاقه به استفاده از کینوا و خواص آن هستند، مناسب می باشد. 

کینوا

تامین کینوا تناژ برای صنعت غذا در کشور

امروزه از کینوا در صنعت غذایی کشور به طور گسترده استفاده می شود. کینوا با دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان در تولید انواع محصولات غذایی استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند.

این کارخانه جات برای تامین کینوا مورد نیاز، نیازمند مرکزی مطمئن برای تامین کینوا هستند. شرکت ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا تناژ برای صنعت غذا در کشور را دارد. شرکت ایلیا این اطمینان را به کارخانه جات می دهد که در موعد مقرر کینوا را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان، تحویل دهد.

شرکت ایلیا خدمات گسترده ای برای مجموعه های خریدار کینوا تناژ در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به: ارائه محصولی با کیفیت و یکدست با قیمت ارزان، مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی و … اشاره نمود. مجموعه های علاقه مند برای اطلاع از شرایط همکاری و تامین کینوا تناژ با کارشناشان مجرب و متخصص ایلیا در ارتباط باشند. همچنین می توانند از مشاوره های تخصصی تیم کارشناسی نیز بهره مند شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *