فروش ماسک صورت کینوا

ماسک کینوا

اولین مرکز تولید کننده ماسک صورت کینوا در کشور ، پس از کسب مجوز و استانداردهای لازم ، ماسک صورت کینوا را برای اولین بار در کشور تولید کرده و در سراسر کشور به فروش می رساند .

تولید و فروش ماسک صورت کینوا

ماسک صورت کینوا  برای اولین بار در کشور ، توسط این مجموعه تولید شده و در کلیه استان‌ها به فروش می‌رسد . درصورتی‌که تمایل به تهیه ماسک صورت کینوا دارید ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

مجموعه ما به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا و تولید محصولات مختلف از دانه‌های مغذی کینوا فعالیت می کند . ماسک صورت کینوا با داشتن مجوزها و استانداردهای لازم ، توسط این مجموعه تولید شده و در سراسر کشور در اختیار مراکز پوست و مو ، فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی ، هایپر مارکت‌ها ، عطاری‌ها و مراکز عرضه‌کننده محصولات سالم قرار می گیرد .

ماسک صورت کینوا در بسته های حداقل 50 و حداکثر 200 گرمی ،  به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور عرضه می‌گردد . درصورتی‌که تمایل به تهیه این محصول و استفاده از خدمات این مجموعه دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

ماسک کینوا

فواید ماسک صورت کینوا

ماسک صورت کینوا دارای خواص آنتی‌اکسیدانی بالایی است و آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی مانند کرستین و پلی فنول دارد که با استرس اکسیداتیو مبارزه می کنند . استرس اکسیداتیو توسط رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌شود که اکسیژن را از سلول های بدن از جمله سلول‌های پوست می‌دزدند . فروش ماسک کینوا با کیفیتی عالی برای تمامی پوست ها در این مجموعه انجام می شود.

این مسئله منجر به خطوط ریز ، چین و چروک و پوست و لکه‌های پوستی بر روی صورت می‌گردد . بنابراین با استفاده از ماسک صورت کینوا می توانید با این رادیکال‌های آزاد مبارزه کنید . همچنین مصرف دانه کینوا نیز تمام این اثرات تغذیه‌ای را داشته و برای به سلامت پوست ، به شما کمک زیادی می‌نماید .

آرد کینوا

روش مصرف ماسک صورت کینوا

ماسک صورت کینوا که از مخلوط عصاره کینوا و عصاره چندین گیاه فوق العاده مفید تهیه می شود ، یک ماسک نیمه آماده است . بنابراین لازم است قبل از برای مصرف با نوعی مایع مخلوط شود .

مایع مورد استفاده برای آماده سازی ماسک صورت کینوا ، می‌تواند آب ، شیر ، ماست و یا حتی آب نارگیل باشد . پس از تهیه مخلوط مناسب ماسک صورت کینوا با هر کدام از این مایع ها ، میتوانید آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید .

توصیه می شود برای افرادی که پوست خشکی دارند ، مقدار ۵ قطره روغن زیتون یا روغن کنجد به آن اضافه شود تا نرمی و لطافت پوست تأمین گردد . با مصرف ماسک صورت کینوا که یک لایه بردار قوی است ، می توانید از زیبایی پوستتان لذت ببرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *